Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138562

Det var også 7,7 grader på Svalbard her om dagen...

*Sukk*

Hva er det vi gjør med kloden vår? Kunne ønske vi kunne gjøre noe nå.. Ikke bare la det skure og gå.

Jeg kjører bil osv, så jeg er intet unntak...

Jeg synes det er så trist å se hva vi gjør med kloden vår:(

Varmt, vind og ingen snø!

Dagens miljøsukk fra,

Fortsetter under...

Skrevet

deler din bekymring

Tenker spesielt på inuittenes situasjon. De blir jo fratatt levebrødet sitt pga klimaforandringene. Isen smelter, dyrene forsvinner. De (inuittene) går gjennom isen.

De mener det er en menneskerett å fryse og skal klage det inn for FNs menneskerettigheter

Skrevet

deler din bekymring

Tenker spesielt på inuittenes situasjon. De blir jo fratatt levebrødet sitt pga klimaforandringene. Isen smelter, dyrene forsvinner. De (inuittene) går gjennom isen.

De mener det er en menneskerett å fryse og skal klage det inn for FNs menneskerettigheter

Ja, det er så utrolig skummelt at isen smelter. Det er jo helt tragisk for feks inuittene ja...

Skrevet

Ja det er en kjedelig utvikling. Jeg snakket med syv åringen min om snø.(Vi bor langs kysten) Jeg sa at når du blir voksen så kommer det kanskje ikke snø her lenger, så da har vi ikke brøytestikker her kanskje. Det hun tenkte på var - men da får ikke ungene mine leke med snø.

Litt lei seg...

Skrevet

Men det svinger.

I Moskva er det -30 grader nå, og nordpå i Norge blir det også veldig kaldt fremover.

Til og med på østlandet skal det blir under 10 minusgrader til helgen - og mye snø.

Vi får ta det vi får:-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å klage på at vi får kortere vintere.

Dessuten tror jeg ikke noe på at klimaforandringene er menneskeskapte. Klimaet har gått i sykluser i alle årtusener og det kommer det fortsatt til å gjøre:-)

Annonse

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å klage på at vi får kortere vintere.

Dessuten tror jeg ikke noe på at klimaforandringene er menneskeskapte. Klimaet har gått i sykluser i alle årtusener og det kommer det fortsatt til å gjøre:-)

Er noe enig med deg. Tror ikke alt kommer av forurensning, men at syklusen går den veien.

Det er ikke mange år siden jeg leste at innen år ditt og datt var det ny istid. Men nå er det jo hyling over at alt smelter?

Tror vi får bare vente å se hva som skjer..

Skrevet

Det snør som bare pokker her utenfor vinduet mitt i oslo!

Skrevet

så bra:) Håper den kommer hit jeg bor også... Vil på ski sjø:)

Skrevet

Ja det er en kjedelig utvikling. Jeg snakket med syv åringen min om snø.(Vi bor langs kysten) Jeg sa at når du blir voksen så kommer det kanskje ikke snø her lenger, så da har vi ikke brøytestikker her kanskje. Det hun tenkte på var - men da får ikke ungene mine leke med snø.

Litt lei seg...

Næ, så søt da... Får håpe vi klarer å beholde snøen i vintrene fremover, så barna hennes får oppleve det:))

fei1365380229
Skrevet

Snør som pokker her på solkysten også. Håper bare det holder litt og ikke blir slaps i løpet av et par dager :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...