Gå til innhold

Hudkrem uten mineraloljer

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke dette
Skrevet

Har skjønt at man ikke bør kjøpe hudkremer på rimi fordi disse inneholder mineraloljer som ikke gjør noen underverker for huden.

Hvilke kremer er ok? Vichy på apoteket, alle på parfymeriet?

Kan noen anbefale en fin ansiktskrem til meg som har tørre kinn, litt fet t-sone og vil ha litt mot kommende rynker (jeg er 30).

Gjleder det samme med mineraloljer for body lotion og håndkrem også?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også hørt det du skriver om. Bruker en del av prduktene til Miranda som er helt fri for mineraloljer, gode og ikke for dyre produkter. Hudpleieren jeg er i kontakt med som har demo og selger dette sier at det er mineraloljer i mange av de dyre merkene i parfymeriet også, som Biotherm etc. Bruker dere de produktene så bruk ihvertfall et par dråper jojobaolje blanda i kremen sier hun. Jeg liker veldig godt de Miranda produktene og er rimeligere enn de i hudpleiesalongen som koster mange hundre. Miranda har en dag/nattkrem som heter spesialkrem og er flott for den hudtypen du skriver du har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...