Gå til innhold

Bodylotion som ikke er klissete

Anbefalte innlegg

Gjest hudfletta
Skrevet

Jeg trenger en god bodylotion, for jeg har veldig tørr hud, men jeg synes de fleste føles klissete. Anbefalinger til en som ikke kjennes våt lenge etter påsmørning, og som gjerne strammer opp og lukter godt?

Fortsetter under...

Skrevet

Har du veldig tørr hud anbefaler jeg Eucerin produktene.

Jeg har alltid vært plaget med unormalt tørr hud, har brukt Eucerin (kjøpes på apoteket) i flere år, og har aldri hatt så fin hud noen gang.

Dette er et hudpleieprodukt som ikke strammer opp.

Sist jeg kjøpte en flaske på apoteket betalte jeg 139,- for en falske, var i Sverige før jul, der koster en flaske 79,-, så gjett om jeg hamstret.

Er det noen som vet om en link hvor en kan bestille dette via nettet, er jeg kjempetakknemlig, da jeg er helt avhengig av produktene, og syns det er dyrt her i landet.

Gjest hudfletta
Skrevet

Biotherm synes jeg er god.

Takk:) Heter den noe mer? Tenkte å bestille på strawberrynet. Anti-drying body milk?

Skrevet

En billig, god og fuktgivende, men ikke fet bodylotion er Dove Body Silk, den i rund boks. Anbefales!

Gjest hudfletta
Skrevet

En billig, god og fuktgivende, men ikke fet bodylotion er Dove Body Silk, den i rund boks. Anbefales!

Den har jeg prøvd og blir veldig klissete av den synes jeg...

Annonse

Gjest nei til dove!!
Skrevet

den lukter jo helt for jævlig!

Gjest Cezalion
Skrevet

Har du veldig tørr hud anbefaler jeg Eucerin produktene.

Jeg har alltid vært plaget med unormalt tørr hud, har brukt Eucerin (kjøpes på apoteket) i flere år, og har aldri hatt så fin hud noen gang.

Dette er et hudpleieprodukt som ikke strammer opp.

Sist jeg kjøpte en flaske på apoteket betalte jeg 139,- for en falske, var i Sverige før jul, der koster en flaske 79,-, så gjett om jeg hamstret.

Er det noen som vet om en link hvor en kan bestille dette via nettet, er jeg kjempetakknemlig, da jeg er helt avhengig av produktene, og syns det er dyrt her i landet.

http://www.bce-europe.com/index.php?cPath=281_256

http://www.blushingbuyer.co.uk/acatalog/blushingbuyer_co_uk__Eucerin_Range_41.html

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00008MNZH/104-8588271-3136718?v=glance

Skrevet

Takk:) Heter den noe mer? Tenkte å bestille på strawberrynet. Anti-drying body milk?

Jeg har aldri bestilt der, kjøpt i parfymeriet eller på båter, men flaska er hvit og gulorange. Var ihvertfall det før. Nydelig duft. Har ingen akkurat nå så får ikke sett etter. Kjøpte en kjempestor flaske i Danmark en gang med pumpe og den var veldig kjekk.

sprelline1365380900
Skrevet

Bruker, og har brukt Biotherm sin i mange år. Ei kvit flaske med sitrus lukt. Kjempegod!!!!

Gjest hudfletta
Skrevet

Jeg har aldri bestilt der, kjøpt i parfymeriet eller på båter, men flaska er hvit og gulorange. Var ihvertfall det før. Nydelig duft. Har ingen akkurat nå så får ikke sett etter. Kjøpte en kjempestor flaske i Danmark en gang med pumpe og den var veldig kjekk.

Bare det ikke lukter citrus så? Jeg bestilte nok en annen av Biotherm tror jeg nå. Håper den er bra:O)

Skrevet

Bruker, og har brukt Biotherm sin i mange år. Ei kvit flaske med sitrus lukt. Kjempegod!!!!

Så enig, så enig. Den duften er helskjønn.

Annonse

Gjest hudfletta
Skrevet

ok, men jeg hater citrus lukt da.. så der ryker den. Dumt det da. Men takk for svar!

Skrevet

Bare det ikke lukter citrus så? Jeg bestilte nok en annen av Biotherm tror jeg nå. Håper den er bra:O)

Jo, var nok litt sitruslukt. Smak og behag det vet du, men godt du bestilte en annen nå da. Kjøpte en after sun fra Biotherm sist sommer som også er veldig god og som jeg nå bruker som bodylotion. Det er en blå flaske, god duft, ikke sitrus. Er vel mye å velge mellom tenker jeg.

Skrevet

ok, men jeg hater citrus lukt da.. så der ryker den. Dumt det da. Men takk for svar!

Prøv den orange flasken til Biotherm, den lukter ikke sitrus og er enda bedre for tørr hud.

Skrevet

Jeg synes A-creme er utrolig god. Den trekker ganske fort inn og huden blir kjempegod etterpå. KJøpes på helsekosten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...