Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg har nemlig vært delvis uten stemme i seks dager. Vanligvis når jeg mister stemmen, varer det ikke mer enn ett døgn eller noe. Det er ganske slitsomt, for jeg klarer ikke å hyle og kjefte så mye som jeg vanligvis gjør, og det sømmer seg ikke for meg å være medgjørlig husmor. Er det noen andre her som har hatt stemmebåndsskader? Hva slags andre symptomer bør jeg se etter? Det gjør vondt når jeg klemmer på noen punkter på halsen, og i tillegg så har jeg masse slim i slimsystemet mitt, noe som forøvrig er dritekkelt. Jeg hoster også som en idiot, og har hodepine innimellom. Ellers er jeg i tipp topp form! Hjelp meg, dere kvakksalvere og lekfolk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det er nok bare en vanlig halsinfeksjon. Fortsett å være stille (så mye du klarer) så vil det gå over av seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.