Gå til innhold

Skader på stemmebåndet

Anbefalte innlegg

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg har nemlig vært delvis uten stemme i seks dager. Vanligvis når jeg mister stemmen, varer det ikke mer enn ett døgn eller noe. Det er ganske slitsomt, for jeg klarer ikke å hyle og kjefte så mye som jeg vanligvis gjør, og det sømmer seg ikke for meg å være medgjørlig husmor.

Er det noen andre her som har hatt stemmebåndsskader? Hva slags andre symptomer bør jeg se etter? Det gjør vondt når jeg klemmer på noen punkter på halsen, og i tillegg så har jeg masse slim i slimsystemet mitt, noe som forøvrig er dritekkelt. Jeg hoster også som en idiot, og har hodepine innimellom. Ellers er jeg i tipp topp form!

Hjelp meg, dere kvakksalvere og lekfolk.

Fortsetter under...

Skrevet

Det er nok bare en vanlig halsinfeksjon. Fortsett å være stille (så mye du klarer) så vil det gå over av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...