musikeren Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er du glad i dyr? Bare svar ja eller nei. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ja. "Bare svar ja eller nei", skriver du. Men jeg må likevel få spørre litt, musikeren. Hvorfor i huleste spør du om det? Er du på jakt etter å få årets lengste tråd, eller skal du føre deg en statistikk over dyreelskere og -hatere på dol? Interessant undersøkelse i alle fall. ;o) 0 Siter
asterix Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ja Må ellers få si at dette er et interessant spørsmål. Synes nemlig det er litt pussig at noen kan si helt generelt at de ikke er glad i dyr. At en ikke er glad i enkelte spesielle dyreslag er jo en ting, men rett og slett "ikke glad i dyr" høres i mine ører veldig merkelig ut for det finnes jo så utrolig mange dyreslag. Blir faktisk litt skeptisk til slike mennesker som sier slikt jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.