Gjest Sådså Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Jeg sitter på en gullgruve, ikke en mus! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Har musa mi i handa, jeg . Den har akkurat fått nytt batteri tilogmed, så jeg er god mot dyrene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Visste jeg det ikke! ;-) Jeg er så glad i musa mi at jeg sitter på den for å holde den god og varm. Må jo slippe å fryse, stakkars... 0 Siter
Gyda Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Svar godt nok?:-D Haha! Ja, der kom svaret på hvorfor. Kult! ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Å, din frekkas! Men svaret er da innlysende! Det er jo der den bor og trives, har musehullet sitt der og alt.. ;o) 0 Siter
Aryane Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Jeg sitter ikke på den, jeg har den i hånden, hehe......... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Tenkt lenge på den hva ) Fordi jeg innerst inne ikke liker dyr og prøver og ta knekken på de, men det tør jeg ikke si offentlig ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Hahaha! Den var ny! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Tenkt lenge på den eller? ;-P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Nææ..Jeg holder den i hånda ;p 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Sitter du på dem da? Som Åsemor sier, de er gode i maten 0 Siter
DarkPink Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Den blir kåt av det. Gjør det for hennes skyld. Flere spørsmål? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Åååå, musiker da ) Jeg glemte at jeg gjorde det...) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Fordi jeg ikke er noe glad i mus. :-D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) Hvor skulle jeg ellers sitte? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Okay. Så det gjør du. Hm. Hvilket logisk nok leder til følgende essensielle spørsmål: Hvorfor sitter du på musa di da? :-) ja hehehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.