Gå til innhold

Det spraker som et bål i hodet-nakken.

Anbefalte innlegg

Gjest Finnes hjelp å få?
Skrevet

Husker dere den tyggisen som smalt og poppa på tunga når den smelta på tunga?

Sånn høres det ut i nakken på meg nå (og over lang tid), det har utvilket seg til å være der hele tiden.

Det er ikke leddene, men noen mindre greier bak der som lager lyden ved minste bevegelse. Jeg blir sprø!

Jeg har heller ikke hørt om andre med samme plage.

Finnes det noen hjelp, kan det trenes bort eller brukes laser, opereres e.l. for å bli kvitt svineriet?

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Har selv en nakke/rygg som støtt og stadig stivner, så dette høres kjent ut. Nakken min er så stiv at jeg må "knekke" den opp selv ved å bevege hodet/nakken frem og tilbake. Det knaser og spraker i nakken som om jeg har blitt beinskjør.. Høres IKKE bra ut.

I perioder når jeg har fått litt massasje, har dette hjulpet på, så jeg vil anta at

en eller annen form for fysikalsk behandling vil hjelpe..

lykke til

Gjest Så lei!
Skrevet

Har selv en nakke/rygg som støtt og stadig stivner, så dette høres kjent ut. Nakken min er så stiv at jeg må "knekke" den opp selv ved å bevege hodet/nakken frem og tilbake. Det knaser og spraker i nakken som om jeg har blitt beinskjør.. Høres IKKE bra ut.

I perioder når jeg har fått litt massasje, har dette hjulpet på, så jeg vil anta at

en eller annen form for fysikalsk behandling vil hjelpe..

lykke til

Jeg har dette helt kronisk ved hver minste bevegelse over lang tid nå, det går ikke an å knekke opp.

Jeg skjønner ikke hva det er, fikk det etter en lang betennelse i tanna og kjeven.

Kan det være rester etter betennelsen?

Jeg har tatt røntgen, og beinbygning der så bra og sterk ut, det må være noe mindre som er ødelagt, men hva?

kan underet skje at det er mulig å bli kvitt dette? det gjør meg nemlig sprø (ja sprø var rette ordet, lydene høres ut som noe er helt sprøtt bak der).

Hvem kan hjelpe? osteopat, homeopat eller andre?

Gjest ekkelt ja
Skrevet

Jeg har dette helt kronisk ved hver minste bevegelse over lang tid nå, det går ikke an å knekke opp.

Jeg skjønner ikke hva det er, fikk det etter en lang betennelse i tanna og kjeven.

Kan det være rester etter betennelsen?

Jeg har tatt røntgen, og beinbygning der så bra og sterk ut, det må være noe mindre som er ødelagt, men hva?

kan underet skje at det er mulig å bli kvitt dette? det gjør meg nemlig sprø (ja sprø var rette ordet, lydene høres ut som noe er helt sprøtt bak der).

Hvem kan hjelpe? osteopat, homeopat eller andre?

Jeg har hatt litt spraking i nakken noen uker. Det begynte i vinter da det var kaldt ute.

For øyeblikket har det gitt seg igjen. Har hatt det før også, men det var lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...