Gå til innhold

Lanvarige (15 år+++) lykkelige forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Noen her?

Finnes det overhodet noen mennesker her som lever i et langvarige (15 år ++) og lykkelig forhold, og har planer om å fortsette med deg?

Leser om så mange ulykkelige og forvirrede mennesker her, derfor vil jeg nå at dere kommer med solskinnshistorier om langvarige forhold, menn som kvinner!

Jeg vil høre om mennesker som er glade i hverandre, og har vært det et halvt liv (eller et kvart)! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214690-lanvarige-15-%C3%A5r-lykkelige-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

5

• pip

2

• jubalong70

2

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Noen her?

Å jaaa jeg skal leve lykkelig med mannen min i maaaange år.

har snart vært sammen i 18 år vi og vi ble sammen 14 og 22 år gamle!!

stolt som en hane.

Å, så godt å høre, så koselig å høre slike historier i disse tider! :D

Dere har all grunn til å være stolte begge to. :)

Annonse

fei1365380229

14 1/2 år holder det? Altså kan jeg svare for det :).

Vi er lykkelige og har tenkt til å fortsette med det. Forholdet har faktisk blitt bare bedre og bedre og vi trives veldig godt i hverandres selskap. Nå har ungene blitt så store at vi kan gjøre litt mer ting bare jeg og han også og det er litt deilig det også.

Jeg tør nesten ikke si det, men vi har vært sammen i snart 30 år. Ingen av oss trodde forholdet skulle var så lenge, men slik ble det altså.

Det har vært "ups an downs" hele tiden, men med to sterke personligheter er det ikke annet å forvente. Vi har hatt et godt liv sammen tross alt, og vi har planer om å ride inn i alderdommen sammen.

Det er veldig flott å kjenne et annet menneske over så mange år.Man blir nesten ærbødig over slikt i våre dager.

Annonse

Gjest Noen her...

Jeg tør nesten ikke si det, men vi har vært sammen i snart 30 år. Ingen av oss trodde forholdet skulle var så lenge, men slik ble det altså.

Det har vært "ups an downs" hele tiden, men med to sterke personligheter er det ikke annet å forvente. Vi har hatt et godt liv sammen tross alt, og vi har planer om å ride inn i alderdommen sammen.

Det er veldig flott å kjenne et annet menneske over så mange år.Man blir nesten ærbødig over slikt i våre dager.

Flott! Og vi har forresten vært sammen i snart 25 år. :)

Koselig å høre at vi er mange!

Hehe, hva ser han ikke? En superstram og snerten jomfru! Men når de har holdt sammen i 18 år, så er det ikke annet å gjøre enn å ta av hatten.. =)

Ikke noe å ta av seg hatten for ettersom han sikkert har fått formet henne akkurat slik han vil. Ikke rart det holder da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...