Gå til innhold

Lanvarige (15 år+++) lykkelige forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

5

• pip

2

• jubalong70

2

• asterix

1

Mest aktive i denne tråden

Er det mulig? Her er det enda flere skrivefeil jeg har oversett! Også i overskriften da.. :o)

Håper webmasterfunksjonen kan rette det.

Tastaturen min er helt umulig (og jeg forhåndsviser ikke før jeg sender).

Webmaster sletter ikke skrivefeil :-)

Forøvrig er ikke antall skrivefeil verre enn det som er normalt her :-)

".............................................."

Gjest Persille

"Finnes det overhodet noen mennesker her som lever i et langvarige (15 år ++) og lykkelig forhold, og har planer om å fortsette med deg?"

*Rekker opp hånden*

Jada, jeg er her jeg :-)

Utenfor tema, men hvorfor byttet du nick? Du trenger ikke svare :)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Utenfor tema, men hvorfor byttet du nick? Du trenger ikke svare :)

Det kan jeg godt svare på :-)

Jeg ble så lei av at mange dolere trodde at jeg var en mann, så jeg utlyste en navnekonkurranse for nytt nick.

Flere foreslo "Ulvinnen", men jeg valgte å hekte på "Lurulf" for å ikke risikere å fremstå som et ukjent nick.

Annonse

Gjest Persille

Det kan jeg godt svare på :-)

Jeg ble så lei av at mange dolere trodde at jeg var en mann, så jeg utlyste en navnekonkurranse for nytt nick.

Flere foreslo "Ulvinnen", men jeg valgte å hekte på "Lurulf" for å ikke risikere å fremstå som et ukjent nick.

Aha :)

Særlig du hadde latt datteren din gjøre det :)

Har ingen datter.

Hadde nok vært tvilsomt om jeg hadde tillatt min datter å ha såpass nært forhold i den alderen ja.

Vet ikke hva som gjorde at min mor tillot det for egentlig var hun ganske streng.

Har ingen datter.

Hadde nok vært tvilsomt om jeg hadde tillatt min datter å ha såpass nært forhold i den alderen ja.

Vet ikke hva som gjorde at min mor tillot det for egentlig var hun ganske streng.

Noen ser faktisk på det som en trygghet at datteren finner seg en eldre kar. En 22-åring tar gjerne mer ansvar for prevensjon, alkohol, slike ting, enn det f.eks en 17-åring gjør.

Annonse

Gjest KariKruskakli

Vi har vært sammen i ganske nøyaktig 16 år, og har tenkt å fortsette med det.

Javisst har jeg tenkt på skilsmisse mange ganger, men det har vært sånn øyeblikks raseri som fort har gått over.

I tillegg til av vi har barna som holder oss sammen er vi glade i hverandre. Vi har så mye historie sammen og har opplevd så mye og reist mye.

Hadde vi bare pendlet mellom jobben sofakroken og ikke funnet på noe i helger og ferier, tror jeg vi fort hadde gått lei av hverandre.

Mange av våre venner har begynt å skille seg nå. Det begynte allerede for noen år siden, men i det siste har det eksplodert. Det er slik at vi har spurt oss: Hvem blir neste?

Jeg er så heldig at jeg fortsatt finner mannen min attraktiv. Tror det også er ganske viktig jeg.

For min del er det litt viktig at jeg synes mannen min er kjekk å se på, og det er han til tross for at håret hans sakte men sikkert blir gråere og gråere.

Jeg tror faktisk han blir en flott gammel mann en gang.

Aldersdomstegn skremmer meg ikke.(Han er 8,5 år eldre enn meg) Bare latskap/likegjyldighet og fedme.

Vi ble sammen da vi var 19 og 20 år - og det er jammen blitt noen år siden - ganske nøyaktig 14,5 år. Vi har vært gift i 11,5 av dem.

Vil si at vi har det fint, elsker hverandre og er lykkelige, men vi lever ikke på noen rosa sky akkurat, og har dager opp og dager ned. Vi er temperamentsfulle begge to, og vi er begge ganske sta. Likevel synes vi den andre er flott og attraktiv og setter stor pris på mange egenskaper (jeg vil ikke si ALLE egenskaper) ved den andre.

Jeg kan ikke se for meg at vi noen gang kommer til å bli skilt. Nå har vi klart oss gjennom småbarnsårene med dårlig søvn og lite overskudd, og da må vi da klare de 50 neste også!

Gjest Noen her...

Hm.... vi mangler et par på å nå 15...

Men husk at det er mindre enn 50% av alle ekteskap i Norge som har røket så langt, så så vanskelig kan det jo ikke være ;o)

*Hm.... vi mangler et par på å nå 15...

Men husk at det er mindre enn 50% av alle ekteskap i Norge som har røket så langt, så så vanskelig kan det jo ikke være ;o)*

Nesten 50% er mange skilte par.

Om det ikke er vanskelig å holde sammen, så er det en bragd allikevel. Det er alltid flott å høre om par som har holdt sammen så lenge (og lenger). Vi trenger å lese det, som en motpol til alt det negative her. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...