Gå til innhold

Lanvarige (15 år+++) lykkelige forhold

Anbefalte innlegg

Noen ser faktisk på det som en trygghet at datteren finner seg en eldre kar. En 22-åring tar gjerne mer ansvar for prevensjon, alkohol, slike ting, enn det f.eks en 17-åring gjør.

Sambo tok skikkelig ansvar det var ikke noe "tull" fra hans side.

Jeg kunne egentlig ikke vært mer trygg i ungdomstiden min.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

5

• pip

2

• jubalong70

2

• favn

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Tror i hvertfall det er en illusjon å tro at man er like lykkelig hele tiden gjennm 15 år og mer! Som tenåring med drøm om prinsen på den hvite hesten kan man kanskje tro alt er rosenrødt for at man skal anse seg lykkelig.

Selv har jeg langt igjen, vi har bare vært sammen i 7 år, men ser ingen grunn til at vi ikke skulle komme i "15 år++-klubben" om noen år! :)

*Hm.... vi mangler et par på å nå 15...

Men husk at det er mindre enn 50% av alle ekteskap i Norge som har røket så langt, så så vanskelig kan det jo ikke være ;o)*

Nesten 50% er mange skilte par.

Om det ikke er vanskelig å holde sammen, så er det en bragd allikevel. Det er alltid flott å høre om par som har holdt sammen så lenge (og lenger). Vi trenger å lese det, som en motpol til alt det negative her. :)

Det er mange skilte par, men det er jo bare 50% sjangse for at forholdet skal ryke, og ikke 80 eller 90 som man kan få inntrykk av og til. Sjangesene for at det skal gå bra øker også mye om man f.eks tar et parkurs sammen

Gjest en frustrert frue

Vi har 15 år sammen de siste 10 år og 4 mnd gift.

Ups and downs, og vet heller ikke hva fremtiden vil bringe.

Fortiden er det usikkert, men vi jobber med det og begge vil gjøre noe med det. Det er jo det viktigste.

Annonse

Gjest Noen her...

Vi har 15 år sammen de siste 10 år og 4 mnd gift.

Ups and downs, og vet heller ikke hva fremtiden vil bringe.

Fortiden er det usikkert, men vi jobber med det og begge vil gjøre noe med det. Det er jo det viktigste.

Ser du på frustrerte fruer du også kansje? ;-)))))

Håper dere fikser ekteskapet da, jeg er lei av skilte folk ;)

Det er så koselig å se par som holder sammen i livslange (og lykkelige) forhold, nitrist med skilsmisser.

Uff da, nå sitter jeg her igjen.

Fort gjort å bli avhengig av dette!

Gjest vil ikke ut med nicket mitt

Har vært sammen med mannen min i 23 år i år. Har kjent hverandre siden barneskolen og ble kjærester 16 år gamle.

Vi har aldri hatt store problemer i forholdet vårt. Respekt og omtanke for den andre preger oss og GOD kommunikasjon!!

Ingen skal få meg til å gå fra mannen min, jeg hadde valgt ham omigjen hvis jeg var ung i dag. Vi passer sammen som hånd i hanske for å si det litt klisjeaktig.

Har vært sammen med mannen min i 23 år i år. Har kjent hverandre siden barneskolen og ble kjærester 16 år gamle.

Vi har aldri hatt store problemer i forholdet vårt. Respekt og omtanke for den andre preger oss og GOD kommunikasjon!!

Ingen skal få meg til å gå fra mannen min, jeg hadde valgt ham omigjen hvis jeg var ung i dag. Vi passer sammen som hånd i hanske for å si det litt klisjeaktig.

Med så fryktinngytende opplysninger du kommer med her, skjønner jeg godt behovet for å være anonym!

;-)

Traff han jeg er gift med i 75.Vi har hatt det opp og ned i forholdet, men nå som barna er vel etablerte har forholdet bare blitt bedre. Nå er det jevnt og godt. Har mere tid og penger til å pleie forholdet. Vi unner oss lange ferier bare vi to og har ingen planer om forandring.

Gjest Noen her...

Traff han jeg er gift med i 75.Vi har hatt det opp og ned i forholdet, men nå som barna er vel etablerte har forholdet bare blitt bedre. Nå er det jevnt og godt. Har mere tid og penger til å pleie forholdet. Vi unner oss lange ferier bare vi to og har ingen planer om forandring.

Så kjempekoselig å lese :-)

Har vært sammen med sambo i 8 år og alt er kjempefint!! Kunne ikke tenkt meg å bytte han ut! Vi har jo ikke vært sammen i så veldig mange år i forhold til mange her, men måtte bare komme med min historie jeg også, for er så lei av skilsmisser og brudd og nå nettopp fått utroskap rundt meg for tiden at jeg blir skikkelig deppa av det!

Annonse

Gjest en frustrert frue

Ser du på frustrerte fruer du også kansje? ;-)))))

Håper dere fikser ekteskapet da, jeg er lei av skilte folk ;)

Det er så koselig å se par som holder sammen i livslange (og lykkelige) forhold, nitrist med skilsmisser.

Uff da, nå sitter jeg her igjen.

Fort gjort å bli avhengig av dette!

Takk for det.

Nei, ser ikke så mye på frustrerte fruer.. hi hi, syns ikke serien er så veldig bra!!!

Men det viktigste for meg og mannen er vel at vi skal prøve og gjør nå masse for å få "oss" til å fungere. Vi håper det det blir oss til slutt, men jeg kan ikke tvinge frem følelser hos han, så da må vi bare jobbe og jobbe med både oss selv og hverandre. Vi har det veldig bra i hverdagen, og fungerer utrolig bra som foreldre of på det fysiske plan :-)

Så det er vel håp!!!

Hilsen

Nå har ikke vi vært sammen så lenge. Men det er nå 11,5 år siden jeg ble sammen med mannen min, og 6,5 år siden vi giftet oss.

Forholdet går opp og ned. Det har vært perioder der jeg har lekt litt med tanken på skilsmisse, og det tror jeg det har vært for mannen min også. Men så går det hele over, og så har vi kjempeflotte perioder.

Min kloke, og nå avdøde, mormor sa en gang til meg at det viktigste i et forhold var viljen til å få forholdet til å holde. Da skjønte jeg ikke hva hun mente (jeg var vel rundt 15 år). Kjærligheten måtte jo være det viktigste.

MEn nå vet jeg bedre. Kjærligheten den går opp og ned. Men har man vilje til å holde ut, til å snakke sammen, til å tie - ja så vil forholdet vare og bli bedre med årene.

Men, det er absolutt ikke lett bestandig.

Nå har ikke vi vært sammen så lenge. Men det er nå 11,5 år siden jeg ble sammen med mannen min, og 6,5 år siden vi giftet oss.

Forholdet går opp og ned. Det har vært perioder der jeg har lekt litt med tanken på skilsmisse, og det tror jeg det har vært for mannen min også. Men så går det hele over, og så har vi kjempeflotte perioder.

Min kloke, og nå avdøde, mormor sa en gang til meg at det viktigste i et forhold var viljen til å få forholdet til å holde. Da skjønte jeg ikke hva hun mente (jeg var vel rundt 15 år). Kjærligheten måtte jo være det viktigste.

MEn nå vet jeg bedre. Kjærligheten den går opp og ned. Men har man vilje til å holde ut, til å snakke sammen, til å tie - ja så vil forholdet vare og bli bedre med årene.

Men, det er absolutt ikke lett bestandig.

Du skriver kloke ord, jubalong! jeg er så enig, så enig. Viljen til å elske, viljen til å bli i ekteskapet, viljen til å holde seg til den man har valgt - er viktigere enn en forelskelse (tenker ikke bare på den første forelskelsen).

Følelser går opp og ned, men dypt i meg ligger kjærligheten til mannen min og viljen til å elske ham.

Du skriver kloke ord, jubalong! jeg er så enig, så enig. Viljen til å elske, viljen til å bli i ekteskapet, viljen til å holde seg til den man har valgt - er viktigere enn en forelskelse (tenker ikke bare på den første forelskelsen).

Følelser går opp og ned, men dypt i meg ligger kjærligheten til mannen min og viljen til å elske ham.

Nemlig.

Helt enig! Dere skriver nydelige kloke ord :-)

Jeg tror det er det fineste jeg har lest her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...