Gå til innhold

Feriere i Portugal

Anbefalte innlegg

Gjest ferieplanlegging
Skrevet

Enslig mor m/3 barn fra 3-11 år.

Tenker på å ta barna med til Portugal i sommer.

Noen som har vært der og kan gi meg noen tips?

Evt. andre steder?

Jeg har rimelig lavt budsjett og ønsker feriere et sted med lave priser.

Vi reiser primært for bading og avslapning, ikke shopping.

Fortsetter under...

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg kan tipse om at Albufeira er et grusomt sted!! Fullstendig ødelagt av turismen.

Har hørt mye bra om Tavira, men har ikke vært der selv.

Nydelige strender i Portugal, men du må ha bil for å finne de vakreste. Også er det KALDT i vannet! Barna mine nektet å bade i havet da vi var der i fjor. Tror det er varmere i Lisboa-distriktet (Cascais og Estoril, for eksempel)

Jeg anbefaler heller Hellas!

Gjest ferieplanlegging
Skrevet

Jeg kan tipse om at Albufeira er et grusomt sted!! Fullstendig ødelagt av turismen.

Nydelige strender i Portugal, men du må ha bil for å finne de vakreste. Også er det KALDT i vannet! Barna mine nektet å bade i havet da vi var der i fjor. Tror det er varmere i Lisboa-distriktet (Cascais og Estoril, for eksempel)

Kaldt i vannet ja...da blir det uaktuelt..får se nærmere på Hellas da...

Takk for tipset

Skrevet

Tenk at Albufeira er blitt så ødelagt.

Det var jo den sjarmerende lille fiskerlandsbyen en gang. Jeg lever på minnene, og drar aldri tilbake dit nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...