Gjest ferieplanlegging Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Enslig mor m/3 barn fra 3-11 år. Tenker på å ta barna med til Portugal i sommer. Noen som har vært der og kan gi meg noen tips? Evt. andre steder? Jeg har rimelig lavt budsjett og ønsker feriere et sted med lave priser. Vi reiser primært for bading og avslapning, ikke shopping. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kan tipse om at Albufeira er et grusomt sted!! Fullstendig ødelagt av turismen. Har hørt mye bra om Tavira, men har ikke vært der selv. Nydelige strender i Portugal, men du må ha bil for å finne de vakreste. Også er det KALDT i vannet! Barna mine nektet å bade i havet da vi var der i fjor. Tror det er varmere i Lisboa-distriktet (Cascais og Estoril, for eksempel) Jeg anbefaler heller Hellas! 0 Siter
Gjest ferieplanlegging Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kan tipse om at Albufeira er et grusomt sted!! Fullstendig ødelagt av turismen. Har hørt mye bra om Tavira, men har ikke vært der selv. Nydelige strender i Portugal, men du må ha bil for å finne de vakreste. Også er det KALDT i vannet! Barna mine nektet å bade i havet da vi var der i fjor. Tror det er varmere i Lisboa-distriktet (Cascais og Estoril, for eksempel) Jeg anbefaler heller Hellas! Kaldt i vannet ja...da blir det uaktuelt..får se nærmere på Hellas da... Takk for tipset 0 Siter
Gyda Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg kan tipse om at Albufeira er et grusomt sted!! Fullstendig ødelagt av turismen. Har hørt mye bra om Tavira, men har ikke vært der selv. Nydelige strender i Portugal, men du må ha bil for å finne de vakreste. Også er det KALDT i vannet! Barna mine nektet å bade i havet da vi var der i fjor. Tror det er varmere i Lisboa-distriktet (Cascais og Estoril, for eksempel) Jeg anbefaler heller Hellas! Tenk at Albufeira er blitt så ødelagt. Det var jo den sjarmerende lille fiskerlandsbyen en gang. Jeg lever på minnene, og drar aldri tilbake dit nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.