Gå til innhold

Inntekstfordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

AHA! VISSTE du var mafiaboss!

Jepp - men jeg legger jo ikke skjul på det. På samme måten som jeg ikke legger skjul på at jeg er hallik, når jeg går nedover karl johan med bitchene mine hengende rundt meg.

"............................................"

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• Prozak

6

• fei1365380229

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Du må slutte å sponse hytteturer, frukt og øl på alle venninnene og deres barn :).

Lommeboka mi sier nei til å drive å sponse hytteturer på folk, kan ikke huske å ha gjort det siste år liksom..;-)

Forøvrig får barna kjøpe sin egen øl;-)

Den dagen jeg ikke kan bomme bort en frukt eller en øl for noen heller bare skyte meg..;-) Det går ikke på midlene men på holdningen!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Spørs det. laguna er ganske dum...:-)

*Ser seg rundt etter laguna*

Hoi! Ypper u med meg eller?! ;-)

Dum du liksom..De som sier at jeg er domm dom er domme dom! ;-P

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Min lønn er ikke mye å bli rik av. Jeg jobber 4 timer daglig og tjener netto ca 8.500 i måneden.

Det er flaut å si det men hva mannen min tjener vet jeg ikke.

Han har en fast jobb og driver litt forretninger på si. Det betyr at det ene året blir en del gjeld, mens han hover inn penger når et prosjekt er ferdig.

Skrevet

Jeg er bare butikkansatt, men bransjen er supertrivelig..:-) Jeg får bare ikke til å bli rik av det, liksom..

Men nå jobber jeg for få timer og nå da, så da blir det ekstra skrint.

Men jeg mener ikke at det er synd på meg eller noe, jeg har penger til mat, til å treffe venner, og til å kjøpe meg små hyggelige ting til økt trivsel..Og til å holde katt! :-)

Og som sagt sponses jeg ganske heftig, folka mine er snille, men jeg hadde ikke avslått flere midler heller! ;-)

OK, synes bare det var veldig lite inntekt, men skjønner nå at du ikke jobber fullt heller - og da er det mer forståelig.

For meg hadde det vært i underkant av hva jeg hadde orket å leve på; jeg er absolutt ikke noe luksusdyr, men jeg ønsker meg litt valgfrihet og mulighet til å gjøre noe ekstra - som en liten reise, f.eks. Og det må jo bli nokså vanskelig på så lite inntekt.

Håper du får deg mer inntekt, det er nok ikke særlig tilfredsstillende å bli "sponset" av familien i det uendelige.

Gjest Det hadde jeg
Skrevet

Jeg er bare butikkansatt, men bransjen er supertrivelig..:-) Jeg får bare ikke til å bli rik av det, liksom..

Men jeg mener ikke at det er synd på meg eller noe, jeg har penger til mat, til å treffe venner, og til å kjøpe meg små hyggelige ting til økt trivsel..Og til å holde katt! :-)

Og som sagt sponses jeg ganske heftig, folka mine er snille, men jeg hadde ikke avslått flere midler heller! ;-)

Du synes ikke det er en smule flaut og nesten leve på foreldrene sine når man har nådd din alder?

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jepp - men jeg legger jo ikke skjul på det. På samme måten som jeg ikke legger skjul på at jeg er hallik, når jeg går nedover karl johan med bitchene mine hengende rundt meg.

Så det var hallik du var, da du og vennene dine forlystet dere med MP? Tenkte jeg det ikke...

laguna1365380434
Skrevet

OK, synes bare det var veldig lite inntekt, men skjønner nå at du ikke jobber fullt heller - og da er det mer forståelig.

For meg hadde det vært i underkant av hva jeg hadde orket å leve på; jeg er absolutt ikke noe luksusdyr, men jeg ønsker meg litt valgfrihet og mulighet til å gjøre noe ekstra - som en liten reise, f.eks. Og det må jo bli nokså vanskelig på så lite inntekt.

Håper du får deg mer inntekt, det er nok ikke særlig tilfredsstillende å bli "sponset" av familien i det uendelige.

Nå har jeg bare en sånn mellom 30 og 40 timer i uka, og det er ALT for lite, jeg sitter og håper at jeg kanne finne noe lignende, men full tid, da hadde ting vært bedre. Men jeg drar også noen penger på å holde litt quiz og sånne ting..Men det er jo easy come og veeeldig easy go..Jeg kan ikke huske å noen gang ha brukt sånne penger på noe tilnærma fornuftig! ;-)

Å få spenn av folka mine er selvsagt både litt lite ærerikt, og en kan heller ikke sette faste budsjetter på sånt - men dæven så mange ganger det har redda meg! Eller gjort at jeg kan ha pene klær, reise en tur o.l, selvom jeg egentlig ikke er i nærheten av å ha råd.

Jeg får være supersnill når de blir gamle!

Skrevet

Jeg tjener lite. Nærmere 100.000 i året enn 150.

Det går nå på et vis, i tillegg har jeg SNILLE foreldre og besteforeldre, som stikker til meg en tusenlapp eller to, ny jakke eller lignende eller tar en regning for meg om det er helt tomt.

Men jeg MÅ få bedre økonomi etterhvet, jeg sliter litt og kunne godt takla litt mere spenn. Kanskje finne meg en riking for support jeg også? ;-)

Da tjener du ikke stort mer enn jeg får i trygd som ung ufør

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis du trenger flere penger er det alltids en jobb du kan få i Oslo.

Har du forsøkt vikarbyråer?

Skrevet

115 000 + studielån - jeg står for begge deler.

I fjor tjente han 30 000

laguna1365380434
Skrevet

Du synes ikke det er en smule flaut og nesten leve på foreldrene sine når man har nådd din alder?

Nei, de bestemmer jo selv om de har lyst til å gi meg noe, ikke sant..? Og jeg LEVER ikke på dem, de gir meg penger sånn at jeg kan ha noe pent/ gjøre noe hyggelig som jeg egentlig ikke har råd til. Hyggelige gaver eller en høvding eller to når jeg er skrapa, det settes STOR pris på, og jeg har vel egentlig ikke råd til å være flau for det heller! Prinsipper er greit å ha når en har penger til det, sant? ;-)

Jeg får være grei med de når de blir gamle! ;-)

Forøvrig hadde jeg nok personlig synes det var MYE verre å leve på fyren min sin inntekt, måtte spørre der om penger til alt, og det er jo tilnærma stureint?

laguna1365380434
Skrevet

Hvis du trenger flere penger er det alltids en jobb du kan få i Oslo.

Har du forsøkt vikarbyråer?

Nei, jeg har ikke det nå..Det er vrient å få matchet opp det jeg jobber med nå med en annen jobb i tillegg, da jeg har "rullerende" arbeidstid fra uke til uke, og dermed ikke faste dager fri.

Men får jeg ikke flere timer må jeg jo bare finne meg noe som gir mere..Det gjør ikke SÅ mye heller, for jeg pendler litt i overkant langt akkurat nå.

Annonse

Skrevet

Jeg tjente litt mer enn ham i fjor. Jeg jobber full tid. Det er snakk om en forskjell på ca 15 000,- i min favør.

Året før var det motsatt.

Skrevet

Jeg tjente litt mer enn ham i fjor. Jeg jobber full tid. Det er snakk om en forskjell på ca 15 000,- i min favør.

Året før var det motsatt.

Skrevet

Nå har jeg bare en sånn mellom 30 og 40 timer i uka, og det er ALT for lite, jeg sitter og håper at jeg kanne finne noe lignende, men full tid, da hadde ting vært bedre. Men jeg drar også noen penger på å holde litt quiz og sånne ting..Men det er jo easy come og veeeldig easy go..Jeg kan ikke huske å noen gang ha brukt sånne penger på noe tilnærma fornuftig! ;-)

Å få spenn av folka mine er selvsagt både litt lite ærerikt, og en kan heller ikke sette faste budsjetter på sånt - men dæven så mange ganger det har redda meg! Eller gjort at jeg kan ha pene klær, reise en tur o.l, selvom jeg egentlig ikke er i nærheten av å ha råd.

Jeg får være supersnill når de blir gamle!

Det gjør du nok klokt i, ja! (Å stelle pent med foreldrene dine, mener jeg)

Skrevet

Hoi! Ypper u med meg eller?! ;-)

Dum du liksom..De som sier at jeg er domm dom er domme dom! ;-P

Klart jeg ypper med noen som ikke liker Genesis :-)

"....................................."

Skrevet

Så det var hallik du var, da du og vennene dine forlystet dere med MP? Tenkte jeg det ikke...

Selvfølgelig. Men jeg var jo snill nok til å ikke kreve betalt av henne, da :-)

".............................................."

Skrevet

Vi tjener fra og med i år ca. 2,1 mill.

Jeg tjener kanskje ca. 100.000,- og mannen resten... Ikke akkurat likt fordelt kan man si. Men jeg trives med å være mye hjemme med barna. Ulempen er at han må jobbe i Oslo, og vi bor i Nord-Trøndelag. Litt ensomt til tider.

laguna1365380434
Skrevet

Klart jeg ypper med noen som ikke liker Genesis :-)

"....................................."

*lol* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...