Gå til innhold

Inntekstfordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som tjener 1.8 mill. er i undertall, nesten uansett sammenheng. Og så er jo også DOL et sted hvor jeg uten problemer kan legge ut om at jeg er marinejeger, jagerflyger, leiesoldat, mafiaboss etc...:-)

"............................................."

Hehehe, jo du har rett :-) På nettet kan man trekke fra og legge til som det passer der og da.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

8

• Prozak

6

• fei1365380229

3

• flisa

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Normalt sett tjener vi begge rundt 350 000 kr hver. I år er jeg hjemmeværende, kun med kontantstøtten som inntekt.

Skrevet

Vi tjener fra og med i år ca. 2,1 mill.

Jeg tjener kanskje ca. 100.000,- og mannen resten... Ikke akkurat likt fordelt kan man si. Men jeg trives med å være mye hjemme med barna. Ulempen er at han må jobbe i Oslo, og vi bor i Nord-Trøndelag. Litt ensomt til tider.

Oj. Vurderer dere ikke å flytte?

Skrevet

Jeg er selvstendig med en inntekt som varierer grovt.

Mannen tjener omtrent 600.000 i året, litt pluss-minus avhengig av ymse faktorer.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Selvfølgelig. Men jeg var jo snill nok til å ikke kreve betalt av henne, da :-)

".............................................."

Så storsinnet av deg, jeg blir rent rørt...

*Tørker krokodilletårer*

Det hadde blitt kostbart for en student som henne å betale dere alle seks!

Skrevet

Jeg er delvis alenemamma, jobber 80% og tjener ca. 205.000,- netto.

Gjest per anno
Skrevet

Vi tjener fra og med i år ca. 2,1 mill.

Jeg tjener kanskje ca. 100.000,- og mannen resten... Ikke akkurat likt fordelt kan man si. Men jeg trives med å være mye hjemme med barna. Ulempen er at han må jobbe i Oslo, og vi bor i Nord-Trøndelag. Litt ensomt til tider.

390.000 her, 1 inntekt (enslig kvinne).

Gjest Shira12
Skrevet

Da tjener du ikke stort mer enn jeg får i trygd som ung ufør

Er noe slikt som deg ca jeg har i midl ufør.

Vi blir ikke akkurat rike, og kan brife på Dol med inntektene våre ;-)

Men hei, vi kjører honnør på bussen :o)

Skrevet

Jeg pleier aldri å svare på disse lån- og lønnstrådene, men siden du "MÅ finne ut av det" så tjener jeg i underkant av 400 000 kr i året, og mannen min 600 000-700 000 kr (varierer litt).

(Lån har vi nesten ikke.)

Skrevet

Singel, tjener i underkant av 400.000,-. Har fått ny jobb ser du :o)

Skrevet

Oj. Vurderer dere ikke å flytte?

Ikke egentlig. Jeg vet at om vi hadde bodd nærmere Oslo, så hadde han jobbet til 19-21-tiden på kvelden likevel. Og da hadde jeg vært sur, og han hatt dårlig samvittighet.

Nå kan han jobbe så lenge han vil når han er i Oslo uten at noen forventer ham hjem.

Dessuten trives vi egentlig godt her. Storesøster har begynt på en flott, liten skole. Lillesøster går i verdens beste barnehage.

Jeg har min jobb som jeg trives med.

Nei, jeg tror nok at vi blir enn så lenge.

Skulle det vært aktuelt å flytte sørover, ville jeg uansett ikke bodd nær Oslo. Jeg ville bodd så langt unna at mannen min uansett måtte pendle - og da er vi jo like langt. Her vi bor nå har vi svigerforeldrene mine og svigerinnefamilien i nærheten - og det er uvurderlig hjelp å ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...