jesus Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Hvordan får jeg tak i journalen min? Jeg sluttet for noen mnd. siden og hadde avtale om å hente kopi av den i hyllen hos psykologen innen 14 dager. JEg kunne ikke hente den fordi jeg skar meg og hadde ikke tålt å møte psykken. Jeg skreiv derfor etter 4 uker at jeg ville ha journalen tilsendt INgenting hendte, og jeg skreiv igjen etter 4 uker. Neste gang skreiv jeg til en annen behandler, men fikk heller ingenting, verken negativt svar eller journalen i posten. Hva skal jeg nå gjøre for å få tak i journalen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Du skal skrive et brev til lederen for institusjonen/avdelingen/poliklinikken. I brevet ber du om å få kopi av journalen. Be om å få beskjed når den er ferdig kopiert. Du trenger ikke å oppgi noen grunn for at du ønsker dette. Dersom det er mulig for deg, anbefaler jeg at du henter den selv. Alternativt kan du be om at den sendes i posten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.