pip Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 det er ikke samme mann da hehe se her er Juanes; http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=juanes&btnG=S%C3%B8k og så gamle David fra jeg var ung: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=david+cassidy Hva driver fyren med her? http://juanes.yaia.com/imagenes/juanes_008.jpg 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hva driver fyren med her? http://juanes.yaia.com/imagenes/juanes_008.jpg Han hadde et ons for ni måneder siden, og så dro han til utlandet en tur. Dagen før dette bildet ble tatt, ringte ons'en og ville møte ham igjen. "Yes" tenkte Juanes, nå blir det pulings, så han tok på seg pysjamasbuksa til Kruskakli for å imponere ekstra. Hun hadde derimot helt andre motiv for møtet... 0 Siter
Prozak Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nei, det er en subjektiv ting. JEG synes veldig få menn kler langt hår, hva du synes er jeg likegyldig til. Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur. Hvorfor du er så aggressiv vet jeg imidlertid ikke. Hvis du ved å si at "det er jeg likegyldig til" mener at jeg ikke skal uttale meg til deg, så burde jo heller ikke du uttale deg om din subjektive mening. ".............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Jeg har sånn sveis nesten i dag jeg! Er det moderne for gamle damer også? hehe... Ja - søstra mi har sånn sveis - og hun er sveisen ...og 37 år 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Hva driver fyren med her? http://juanes.yaia.com/imagenes/juanes_008.jpg Pause . . . fra akten de står for en maler? 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Han hadde et ons for ni måneder siden, og så dro han til utlandet en tur. Dagen før dette bildet ble tatt, ringte ons'en og ville møte ham igjen. "Yes" tenkte Juanes, nå blir det pulings, så han tok på seg pysjamasbuksa til Kruskakli for å imponere ekstra. Hun hadde derimot helt andre motiv for møtet... *knegg* 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Men de som virkelig kler det, de er bare skikkelig sexy da! Men en må være skikkelig mann, så det ikke blir feminint! Ja, det er viktig! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nja, vet ikke helt. Liker kortklipte menn best. Husker jo Cassidy, men så han sånn ut? 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Nja, vet ikke helt. Liker kortklipte menn best. Husker jo Cassidy, men så han sånn ut? Jeg likte jo egentlig Donny Osmond best - men ikke håret hans - hehe 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur. Hvorfor du er så aggressiv vet jeg imidlertid ikke. Hvis du ved å si at "det er jeg likegyldig til" mener at jeg ikke skal uttale meg til deg, så burde jo heller ikke du uttale deg om din subjektive mening. ".............................................." "Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur." Er det nå egentlig det? Hvorfor har jeg da nesten helt forskjellig smak enn de jeg omgås? 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 "Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur." Er det nå egentlig det? Hvorfor har jeg da nesten helt forskjellig smak enn de jeg omgås? Fordi du ikke _vil_ være en som følger strømmen. Kulturen påvirker deg til å gjøre stikk motsatt 0 Siter
Prozak Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 "Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur." Er det nå egentlig det? Hvorfor har jeg da nesten helt forskjellig smak enn de jeg omgås? Avvik, selvfølgelig. Om din smak strider mot den mest vanlige smaken i kulturen, så trenger ikke det bety at den ikke er et produkt av kulturen. "....................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Håret til gubben min vokser oppover, så han får iallefall ikke lov til å følge moten!!! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg likte jo egentlig Donny Osmond best - men ikke håret hans - hehe Osmond var litt for pusete etter min smak. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Fordi du ikke _vil_ være en som følger strømmen. Kulturen påvirker deg til å gjøre stikk motsatt Skal jeg være ærlig så har jeg aldri vært bevisst på at jeg skal følge strømmen eller være en avviker. Jeg liker bare det jeg liker liksom. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Tja... Som en eller annen lengre ned i tråden sa - langt hår på menn kan være fint, men da må de kle det! Prozak f.eks., han kler sveisen sin jævlig godt! Og min elskede kler sin sveis, som nok er ca. halvmeteren kortere enn Prozak sin. ;o) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Skal jeg være ærlig så har jeg aldri vært bevisst på at jeg skal følge strømmen eller være en avviker. Jeg liker bare det jeg liker liksom. Underbevissteheten min venn.. =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Tja... Som en eller annen lengre ned i tråden sa - langt hår på menn kan være fint, men da må de kle det! Prozak f.eks., han kler sveisen sin jævlig godt! Og min elskede kler sin sveis, som nok er ca. halvmeteren kortere enn Prozak sin. ;o) har Prozak langt hår!? Hvorfor får aldri _jeg_ se bilder da? =/ 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Underbevissteheten min venn.. =) Hjelp, det er langt forbi hva jeg både interesserer meg for og hva jeg kan forstå ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 har Prozak langt hår!? Hvorfor får aldri _jeg_ se bilder da? =/ Han dytter bare fingrene i ørene og laller når jeg sier det - men han er sexy! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.