Gå til innhold

Yess - nå er det moderne igjen

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• DarkPink

5

• Prozak

4

• pip

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han hadde et ons for ni måneder siden, og så dro han til utlandet en tur. Dagen før dette bildet ble tatt, ringte ons'en og ville møte ham igjen. "Yes" tenkte Juanes, nå blir det pulings, så han tok på seg pysjamasbuksa til Kruskakli for å imponere ekstra. Hun hadde derimot helt andre motiv for møtet...

Skrevet

Nei, det er en subjektiv ting. JEG synes veldig få menn kler langt hår, hva du synes er jeg likegyldig til.

Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur.

Hvorfor du er så aggressiv vet jeg imidlertid ikke. Hvis du ved å si at "det er jeg likegyldig til" mener at jeg ikke skal uttale meg til deg, så burde jo heller ikke du uttale deg om din subjektive mening.

".............................................."

Skrevet

Jeg har sånn sveis nesten i dag jeg! Er det moderne for gamle damer også? hehe...

Ja - søstra mi har sånn sveis - og hun er sveisen :)...og 37 år

Skrevet

Han hadde et ons for ni måneder siden, og så dro han til utlandet en tur. Dagen før dette bildet ble tatt, ringte ons'en og ville møte ham igjen. "Yes" tenkte Juanes, nå blir det pulings, så han tok på seg pysjamasbuksa til Kruskakli for å imponere ekstra. Hun hadde derimot helt andre motiv for møtet...

*knegg*

Skrevet

Men de som virkelig kler det, de er bare skikkelig sexy da! Men en må være skikkelig mann, så det ikke blir feminint!

Ja, det er viktig!

Skrevet

Nja, vet ikke helt. Liker kortklipte menn best. Husker jo Cassidy, men så han sånn ut?

Skrevet

Nja, vet ikke helt. Liker kortklipte menn best. Husker jo Cassidy, men så han sånn ut?

Jeg likte jo egentlig Donny Osmond best - men ikke håret hans - hehe

Gjest Isbinne
Skrevet

Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur.

Hvorfor du er så aggressiv vet jeg imidlertid ikke. Hvis du ved å si at "det er jeg likegyldig til" mener at jeg ikke skal uttale meg til deg, så burde jo heller ikke du uttale deg om din subjektive mening.

".............................................."

"Subjektive oppfatninger er et produkt av kultur."

Er det nå egentlig det? Hvorfor har jeg da nesten helt forskjellig smak enn de jeg omgås?

Skrevet

Er det nå egentlig det? Hvorfor har jeg da nesten helt forskjellig smak enn de jeg omgås?

Fordi du ikke _vil_ være en som følger strømmen. Kulturen påvirker deg til å gjøre stikk motsatt ;)

Skrevet

Avvik, selvfølgelig. Om din smak strider mot den mest vanlige smaken i kulturen, så trenger ikke det bety at den ikke er et produkt av kulturen.

"....................................."

Skrevet

Håret til gubben min vokser oppover, så han får iallefall ikke lov til å følge moten!!!

Skrevet

Jeg likte jo egentlig Donny Osmond best - men ikke håret hans - hehe

Osmond var litt for pusete etter min smak.

Gjest Isbinne
Skrevet

Fordi du ikke _vil_ være en som følger strømmen. Kulturen påvirker deg til å gjøre stikk motsatt ;)

Skal jeg være ærlig så har jeg aldri vært bevisst på at jeg skal følge strømmen eller være en avviker. Jeg liker bare det jeg liker liksom.

Skrevet

Tja...

Som en eller annen lengre ned i tråden sa - langt hår på menn kan være fint, men da må de kle det! Prozak f.eks., han kler sveisen sin jævlig godt!

Og min elskede kler sin sveis, som nok er ca. halvmeteren kortere enn Prozak sin. ;o)

Skrevet

Skal jeg være ærlig så har jeg aldri vært bevisst på at jeg skal følge strømmen eller være en avviker. Jeg liker bare det jeg liker liksom.

Underbevissteheten min venn.. =)

Skrevet

Tja...

Som en eller annen lengre ned i tråden sa - langt hår på menn kan være fint, men da må de kle det! Prozak f.eks., han kler sveisen sin jævlig godt!

Og min elskede kler sin sveis, som nok er ca. halvmeteren kortere enn Prozak sin. ;o)

har Prozak langt hår!? Hvorfor får aldri _jeg_ se bilder da? =/

Gjest Isbinne
Skrevet

Underbevissteheten min venn.. =)

Hjelp, det er langt forbi hva jeg både interesserer meg for og hva jeg kan forstå ;-)

Skrevet

har Prozak langt hår!? Hvorfor får aldri _jeg_ se bilder da? =/

Han dytter bare fingrene i ørene og laller når jeg sier det - men han er sexy! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...