Gå til innhold

Yess - nå er det moderne igjen

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Enig med deg! Jeg liker og Juanes! :-) Utseende og stemme...

Hva slags sanger synger han?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• DarkPink

5

• Prozak

4

• pip

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ååå sååå enig, halvlangt mørkt hår, og 3-dagers-skjegg er det sexieste jeg kan tenke meg!! Litt sånn bad-boy look ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Håret til gubben min vokser oppover, så han får iallefall ikke lov til å følge moten!!!

Heey..det er jo dritkult med afro da! :D

Skrevet

Nei, Menn skal ha kort hår og være stødig maskuline. Sånn er det med den saken.

Tanken på en mann med langt hår daskende her og der under akten... uff.

Sorry, dere gutter som ikke har fomlet dere til å bli menn! ;-)

Skrevet

Heey..det er jo dritkult med afro da! :D

Men det er ikke afro han har heller, for håret er ikke krøllete i det hele tatt! Han har veldig tykt, glatt hår. Må klippe det ofte og tynne det ut sånn at han ser rimelig normal ut ;-)

Skrevet

Han er flink til å synge!

("Mitt blod" er kanskje en litt drastisk tittel på en cd, eller? ;)

Skrevet

Jentesveis....he-he.

Selv har jeg mer sansen for kortklippede menn, for jeg synes det blir litt feminint med hår som tar seg best ut på damer.

Men smaken er som baken!

Skrevet

Nok en gang - en kvinne etter min smak :-)

Skrevet

se her da;instituto.org/images/lyrics/juanes/juanesbig.jpg

...også gode gamle David:http://hypertext.rmit.edu.au/~burgess/wp-content/davidcassidy.jpg

Herregud jeg var 12 år på den tiden og var lik på håret sjøl også - - det er jaggu meg 31 år siden - det er jo tragisk....

Han hadde ikke behøvd å gjort så veldig mye mer før han glatt kunne sklidd inn i en bar for transeksuelle...:-)

Skrevet

NEMLIG!!!

Skjønt jeg er litt bekymret for Sawyer, som ikke får klippet seg.Nå er håret hans langt nok ;-)

Skrevet

Han hadde et ons for ni måneder siden, og så dro han til utlandet en tur. Dagen før dette bildet ble tatt, ringte ons'en og ville møte ham igjen. "Yes" tenkte Juanes, nå blir det pulings, så han tok på seg pysjamasbuksa til Kruskakli for å imponere ekstra. Hun hadde derimot helt andre motiv for møtet...

*fnise*

Skrevet

NEMLIG!!!

Skjønt jeg er litt bekymret for Sawyer, som ikke får klippet seg.Nå er håret hans langt nok ;-)

A propos... er Lost i gang igjen, mener du? Har ikke sett snurten av de havarerte på lenge.

Skrevet

NEMLIG!!!

Sawyer er snacksy, selv med langt hår :)

Skrevet

A propos... er Lost i gang igjen, mener du? Har ikke sett snurten av de havarerte på lenge.

Nei, det starter ikke før 1 mars :-(

Skrevet

Sawyer er snacksy, selv med langt hår :)

Ja, men lengre enn det er nå bør det ikke bli!

Skrevet

Ja, men lengre enn det er nå bør det ikke bli!

Det er sikkert riktig. Hva mener du med "nå" forresten? Hvilken episode er vi egentlig kommet til?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men det er ikke afro han har heller, for håret er ikke krøllete i det hele tatt! Han har veldig tykt, glatt hår. Må klippe det ofte og tynne det ut sånn at han ser rimelig normal ut ;-)

Hi hi ;)

Skrevet

Skikkelige mannfolk skal ha minst mulig hår på hodet.

• 2 uker senere...
Gjest girasol
Skrevet

Hva slags sanger synger han?

Er visst litt treig til å svare jeg...sorry! Men det er ikke hver dag jeg er innom Åpent... Men altså Juanes, han synger latino soft rock på spansk! Det liker jeg godt. :-)

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...