Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for meg i morra, med buss...

Jeg kjenner en gruppe med sommerfugler i mageregionen, og tenker på kjettinger og buss i grøft og veimerkinger som er umulig å se, trange veier med brøytekanter, slaps og drittføre...

Også jeg som håpte på tørre veier - så får jeg det totalt motsatte...

Jaja, jeg ville ha en utfordring - og _det_ får jeg jo i hvert fall :-/

*skjelve*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen.

Løkke te.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Lykke til i morgen.

Men da får du jo iallefall vist at du klarer å mestre et slikt føre også. Og det er jo fint.

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg kjørte opp på dårlige brøytede veier, og det gikk veldig bra. (men det var personbil da...)

Lykke til!

Skrevet

Lykke til i morgen.

Men da får du jo iallefall vist at du klarer å mestre et slikt føre også. Og det er jo fint.

Takk! :-)

Sant det, jeg får bare ta det som en ekstra utfordring. Og fordelen er jo at jeg kan kjøre litt saktere og tenke ekstra over alle ting jeg gjør. Også kan jeg bruke litt av oppkjøringstida på å legge på kjetting :-)

Skrevet

På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen.

Løkke te.

Takk :-)

"På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen."

Helt enig! :-)

Skrevet

Jeg kjørte opp på dårlige brøytede veier, og det gikk veldig bra. (men det var personbil da...)

Lykke til!

Takk :-)

Jeg får bare se på det som en ekstra utfordring, så går det nok fint :-)

Skrevet

Du skulle bodd her jeg bor da... Helt bare veier og nesten vårstemning....

*Lykke til i morgen!!!*

Skrevet

De tar vel forhåpentligvis hensyn til føret da, når de bedømmer dere!!!?

Skrevet

Du skulle bodd her jeg bor da... Helt bare veier og nesten vårstemning....

*Lykke til i morgen!!!*

Åå, heldiggris...

Hvor bor du da? Det kan vel ikke være i _dette_ landet??

Skrevet

De tar vel forhåpentligvis hensyn til føret da, når de bedømmer dere!!!?

Ja, det må de jo. Da kan jeg ta det mer med ro og tenke over alle ting jeg gjør - så det er jo en fordel også :-)

Skrevet

Oj! Vel, bare ikke la dette holde deg våken i natt. Været kan du ikke gjøre noe med, og det skifter like fort som de skifter ektefelle i Hollywood.

Lykke til i morgen, skal tenke på deg!

Skrevet

Oj! Vel, bare ikke la dette holde deg våken i natt. Været kan du ikke gjøre noe med, og det skifter like fort som de skifter ektefelle i Hollywood.

Lykke til i morgen, skal tenke på deg!

Hehe, takk :-)

Nei, man kan ikke gjøre noe med været - så jeg får bare se på de positive sidene, og gjøre så godt jeg kan :-)

Skrevet

Et lite tips til deg sånn i siste liten:

Er det snø i morgen og veiene er dekket med snø-start timen med å legge på kjetting.Ikke kjør først og se hva som skjer.

(Men er veiene saltet så sier det seg selv at du ikke kjører med kjetting.)

Jeg hadde også oppkjøring med vogntog på en hersens vinterdag i desember en gang i forrige århundre;-)

Det var et jækli snøver og veien var dekket med snø-så jeg la på først og tjente mye på det!

Nok en gang Patsi:

Lykke til!!!!!

Skrevet

Ja, dette blir en utfordring - og det greier du så bra.

Og om det ikke går sa bra - så greier du det neste gang. Slik er det bare.

Lykke til - regner med å få rapport når det hele er overstått.

Skrevet

Jeg kjørte også opp i sånnet vær. Men det var vanlig personbil da. I Stavanger snør det ikke så veldig mye, noen få dager i året. Og på min 18-årsdag begynte det å snø. Mye....

Men jeg slapp unna ganske billig da, blant annet slapp jeg den " rygg inn mellom to hvite striper"-parkeringen. For de stripene var umulig å se ;-)

Og jeg stod!

Lykke til, dette klarer du fint!!

Skrevet

Åå, heldiggris...

Hvor bor du da? Det kan vel ikke være i _dette_ landet??

bor en plass på nordvestlandet....

Men, i morges var det såpeglatt, iskaldt, og bittelitt snø igjen, så "finvøret" varte ikke lenge...

hare1365380455
Skrevet

Lykke til! Tenk at du får vist det du kan!

Skrevet

Et lite tips til deg sånn i siste liten:

Er det snø i morgen og veiene er dekket med snø-start timen med å legge på kjetting.Ikke kjør først og se hva som skjer.

(Men er veiene saltet så sier det seg selv at du ikke kjører med kjetting.)

Jeg hadde også oppkjøring med vogntog på en hersens vinterdag i desember en gang i forrige århundre;-)

Det var et jækli snøver og veien var dekket med snø-så jeg la på først og tjente mye på det!

Nok en gang Patsi:

Lykke til!!!!!

Takk for tips!

Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra!

:-)

Skrevet

Takk for tips!

Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra!

:-)

GRATTIS!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...