Patsi Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 ...for meg i morra, med buss... Jeg kjenner en gruppe med sommerfugler i mageregionen, og tenker på kjettinger og buss i grøft og veimerkinger som er umulig å se, trange veier med brøytekanter, slaps og drittføre... Også jeg som håpte på tørre veier - så får jeg det totalt motsatte... Jaja, jeg ville ha en utfordring - og _det_ får jeg jo i hvert fall :-/ *skjelve* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen. Løkke te. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Lykke til i morgen. Men da får du jo iallefall vist at du klarer å mestre et slikt føre også. Og det er jo fint. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kjørte opp på dårlige brøytede veier, og det gikk veldig bra. (men det var personbil da...) Lykke til! 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Lykke til i morgen. Men da får du jo iallefall vist at du klarer å mestre et slikt føre også. Og det er jo fint. Takk! :-) Sant det, jeg får bare ta det som en ekstra utfordring. Og fordelen er jo at jeg kan kjøre litt saktere og tenke ekstra over alle ting jeg gjør. Også kan jeg bruke litt av oppkjøringstida på å legge på kjetting :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen. Løkke te. Takk :-) "På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen." Helt enig! :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Jeg kjørte opp på dårlige brøytede veier, og det gikk veldig bra. (men det var personbil da...) Lykke til! Takk :-) Jeg får bare se på det som en ekstra utfordring, så går det nok fint :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Du skulle bodd her jeg bor da... Helt bare veier og nesten vårstemning.... *Lykke til i morgen!!!* 0 Siter
Gjest citti Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 De tar vel forhåpentligvis hensyn til føret da, når de bedømmer dere!!!? 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Du skulle bodd her jeg bor da... Helt bare veier og nesten vårstemning.... *Lykke til i morgen!!!* Åå, heldiggris... Hvor bor du da? Det kan vel ikke være i _dette_ landet?? 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 De tar vel forhåpentligvis hensyn til føret da, når de bedømmer dere!!!? Ja, det må de jo. Da kan jeg ta det mer med ro og tenke over alle ting jeg gjør - så det er jo en fordel også :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Oj! Vel, bare ikke la dette holde deg våken i natt. Været kan du ikke gjøre noe med, og det skifter like fort som de skifter ektefelle i Hollywood. Lykke til i morgen, skal tenke på deg! 0 Siter
Patsi Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Oj! Vel, bare ikke la dette holde deg våken i natt. Været kan du ikke gjøre noe med, og det skifter like fort som de skifter ektefelle i Hollywood. Lykke til i morgen, skal tenke på deg! Hehe, takk :-) Nei, man kan ikke gjøre noe med været - så jeg får bare se på de positive sidene, og gjøre så godt jeg kan :-) 0 Siter
matildes mor Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Et lite tips til deg sånn i siste liten: Er det snø i morgen og veiene er dekket med snø-start timen med å legge på kjetting.Ikke kjør først og se hva som skjer. (Men er veiene saltet så sier det seg selv at du ikke kjører med kjetting.) Jeg hadde også oppkjøring med vogntog på en hersens vinterdag i desember en gang i forrige århundre;-) Det var et jækli snøver og veien var dekket med snø-så jeg la på først og tjente mye på det! Nok en gang Patsi: Lykke til!!!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ja, dette blir en utfordring - og det greier du så bra. Og om det ikke går sa bra - så greier du det neste gang. Slik er det bare. Lykke til - regner med å få rapport når det hele er overstått. 0 Siter
snø Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg kjørte også opp i sånnet vær. Men det var vanlig personbil da. I Stavanger snør det ikke så veldig mye, noen få dager i året. Og på min 18-årsdag begynte det å snø. Mye.... Men jeg slapp unna ganske billig da, blant annet slapp jeg den " rygg inn mellom to hvite striper"-parkeringen. For de stripene var umulig å se ;-) Og jeg stod! Lykke til, dette klarer du fint!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Åå, heldiggris... Hvor bor du da? Det kan vel ikke være i _dette_ landet?? bor en plass på nordvestlandet.... Men, i morges var det såpeglatt, iskaldt, og bittelitt snø igjen, så "finvøret" varte ikke lenge... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Lykke til! Tenk at du får vist det du kan! 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Et lite tips til deg sånn i siste liten: Er det snø i morgen og veiene er dekket med snø-start timen med å legge på kjetting.Ikke kjør først og se hva som skjer. (Men er veiene saltet så sier det seg selv at du ikke kjører med kjetting.) Jeg hadde også oppkjøring med vogntog på en hersens vinterdag i desember en gang i forrige århundre;-) Det var et jækli snøver og veien var dekket med snø-så jeg la på først og tjente mye på det! Nok en gang Patsi: Lykke til!!!!! Takk for tips! Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk for tips! Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra! :-) GRATTIS!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.