Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette blir en utfordring - og det greier du så bra.

Og om det ikke går sa bra - så greier du det neste gang. Slik er det bare.

Lykke til - regner med å få rapport når det hele er overstått.

Takk takk, prøven er bestått - og jeg senker skuldrene og puster lettet ut :-)

Fortsetter under...

Skrevet

GRATTIS!!!!!!

Takk :-D Nå er jeg kjempefornøyd, deilig å være ferdig :-)

Skrevet

Takk for tips!

Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra!

:-)

Gratulerer :)

Skrevet

Jeg kjørte også opp i sånnet vær. Men det var vanlig personbil da. I Stavanger snør det ikke så veldig mye, noen få dager i året. Og på min 18-årsdag begynte det å snø. Mye....

Men jeg slapp unna ganske billig da, blant annet slapp jeg den " rygg inn mellom to hvite striper"-parkeringen. For de stripene var umulig å se ;-)

Og jeg stod!

Lykke til, dette klarer du fint!!

Hehe, jeg så hverken veimerking eller skilt mange steder - men fordelen var at jeg kunne ta det rolig og tenke grundig over alt jeg gjorde, og sannelig gikk det bra, hurra!

Skrevet

Gratulerer :)

Takk :-) God følelse å ha nådd målet!

Skrevet

Lykke til! Tenk at du får vist det du kan!

Takk :-)

Jo, det er moro å ha klart oppkjøringa på sånn et føre, hurra!

Annonse

Skrevet

Hehe, jeg så hverken veimerking eller skilt mange steder - men fordelen var at jeg kunne ta det rolig og tenke grundig over alt jeg gjorde, og sannelig gikk det bra, hurra!

Gratulerer! Så flott!

Skrevet

Gratulerer! Så flott!

Takk takk :-)

*puste lettet ut og senke skuldrene*

hare1365380455
Skrevet

Igjen: gratulerer! Så var det gjort (oppkjøringen altså)!:)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

"På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen."

Helt enig! :-)

Det gikk bra ja?

Skrevet

Igjen: gratulerer! Så var det gjort (oppkjøringen altså)!:)

Ja, endelig er jeg ferdig :-)

Skrevet

bor en plass på nordvestlandet....

Men, i morges var det såpeglatt, iskaldt, og bittelitt snø igjen, så "finvøret" varte ikke lenge...

Hehe, det er vanligvis sånn :-)

Annonse

Skrevet

Takk takk, prøven er bestått - og jeg senker skuldrene og puster lettet ut :-)

Jiiiiiiiiiiippi!

Gratulerer! :o)

Skrevet

Jiiiiiiiiiiippi!

Gratulerer! :o)

Takk takk og jippi :-)

Skrevet

Grattis. Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D

Skrevet

Grattis. Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D

"Grattis."

"Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D"

Hehe, jeg kunne jo i hvert fall late som. Det er utrolig fort gjort. Satte meg fast med bil i dag... *flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...