Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Ja, dette blir en utfordring - og det greier du så bra. Og om det ikke går sa bra - så greier du det neste gang. Slik er det bare. Lykke til - regner med å få rapport når det hele er overstått. Takk takk, prøven er bestått - og jeg senker skuldrene og puster lettet ut :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 GRATTIS!!!!!! Takk :-D Nå er jeg kjempefornøyd, deilig å være ferdig :-) 0 Siter
Soria Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk for tips! Jeg trengte dog ikke bruke kjetting, selv om det var drittføre - men jeg bestod prøven, hurra! :-) Gratulerer 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Jeg kjørte også opp i sånnet vær. Men det var vanlig personbil da. I Stavanger snør det ikke så veldig mye, noen få dager i året. Og på min 18-årsdag begynte det å snø. Mye.... Men jeg slapp unna ganske billig da, blant annet slapp jeg den " rygg inn mellom to hvite striper"-parkeringen. For de stripene var umulig å se ;-) Og jeg stod! Lykke til, dette klarer du fint!! Hehe, jeg så hverken veimerking eller skilt mange steder - men fordelen var at jeg kunne ta det rolig og tenke grundig over alt jeg gjorde, og sannelig gikk det bra, hurra! :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer Takk :-) God følelse å ha nådd målet! 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Lykke til! Tenk at du får vist det du kan! Takk :-) Jo, det er moro å ha klart oppkjøringa på sånn et føre, hurra! 0 Siter
org Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Hehe, jeg så hverken veimerking eller skilt mange steder - men fordelen var at jeg kunne ta det rolig og tenke grundig over alt jeg gjorde, og sannelig gikk det bra, hurra! :-) Gratulerer! Så flott! 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer! Så flott! Takk takk :-) *puste lettet ut og senke skuldrene* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk :-) Jo, det er moro å ha klart oppkjøringa på sånn et føre, hurra! Igjen: gratulerer! Så var det gjort (oppkjøringen altså)! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk :-) "På den annen side, når du står med lappen i handa i morgen, så har du prestert på et vanskelig føre. Det blir en god følelse veit du. Bedre enn å kjøre opp på drømmeføre sommerstid og grue seg til vintersesongen." Helt enig! :-) Det gikk bra ja? 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Igjen: gratulerer! Så var det gjort (oppkjøringen altså)! Ja, endelig er jeg ferdig :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Det gikk bra ja? Ja, heldigvis :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 bor en plass på nordvestlandet.... Men, i morges var det såpeglatt, iskaldt, og bittelitt snø igjen, så "finvøret" varte ikke lenge... Hehe, det er vanligvis sånn :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Takk takk, prøven er bestått - og jeg senker skuldrene og puster lettet ut :-) Jiiiiiiiiiiippi! Gratulerer! ) 0 Siter
Patsi Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Jiiiiiiiiiiippi! Gratulerer! ) Takk takk og jippi :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Takk :-) Jo, det er moro å ha klart oppkjøringa på sånn et føre, hurra! Grattis. Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D 0 Siter
Patsi Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Grattis. Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D "Grattis." Takk :-) "Og så kan du at på til ta med deg at du faktisk er flinkere enn alle de drevne bussjåførene som har stått på kryss, tvers og nede i diverse grøfter på hele østlandsområdet den siste uka:-D" Hehe, jeg kunne jo i hvert fall late som. Det er utrolig fort gjort. Satte meg fast med bil i dag... *flau* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.