Gjest eljo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 gi meg en god grunn til at jeg ikke skal si at vi ikke har tid og legge på når norsk gallup ringer!? de har betalt for å prate med meg, jeg har det ikke, de bruker av min dyrebare kveldsfritid. firmaet deres tjener masse penger på å selge undersøkelser og statistikker. jeg skal begynne å svare på undersøkelsene deres hvis de begynner å betale meg for den tiden de bruker. men det er vel nok av folk som gladelig svarer, så da trenger de jo ikke bruke penger på meg hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Trenger du noen grunn da? Du sier du ikke vil/kan hvis du ikke vil/kan - enkelt og greit. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Trenger du noen grunn da? Du sier du ikke vil/kan hvis du ikke vil/kan - enkelt og greit. he he, nei jeg trengte ikke en grunn til å si _nei_, jeg mente om noen hadde en grunn til å si _ja_. Det må jo være mange som svarer, siden de har så mange statistikker å vise til, så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor folk gidder å prate med dem ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 he he, nei jeg trengte ikke en grunn til å si _nei_, jeg mente om noen hadde en grunn til å si _ja_. Det må jo være mange som svarer, siden de har så mange statistikker å vise til, så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor folk gidder å prate med dem ;-) Ok, så jeg misforsto - ikke første gang... Jeg pleier å svare fordi jeg synes det er litt morsomt. 0 Siter
Aryane Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Trenger du en grunn da? Jeg sier alltid bare: "Jeg er IKKE interessert" og så legger jeg på før de får sagt noe mer. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ok, klønete formulert fra min side :-) Er det noen av dere som svarer Norsk Gallup som gidder å fortelle hvorfor dere gidder? nysgjerrig skjønner dere. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kan ikke fatte at det skal være så ille, med mindre man er opptatt. Det er da ikke snakk om mye tid, og man er tross alt med på å gi informasjon som er viktig. Lik det eller ikke - meningsmålinger er en sentral del av samfunnet. Og noen må faktisk gidde å svare. "............................................." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Bruker de ikke å spørre etter den som nettopp har hatt bursdag, er mellom ditt og datt i alder eller noe sånt. Da er det bare å svare at han/hun ikke er inne. Det bruker jeg 0 Siter
Mathildaa Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ok, så jeg misforsto - ikke første gang... Jeg pleier å svare fordi jeg synes det er litt morsomt. Me 2:) Koster ikke så mye av tiden min da, det er verre med de som skal selge noe! Da legger jeg på røret!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Me 2:) Koster ikke så mye av tiden min da, det er verre med de som skal selge noe! Da legger jeg på røret!! Huff, ja de selgerene får ikke noe salg hos meg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.