Gå til innhold

norsk gallup

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi meg en god grunn til at jeg ikke skal si at vi ikke har tid og legge på når norsk gallup ringer!?

de har betalt for å prate med meg, jeg har det ikke, de bruker av min dyrebare kveldsfritid. firmaet deres tjener masse penger på å selge undersøkelser og statistikker.

jeg skal begynne å svare på undersøkelsene deres hvis de begynner å betale meg for den tiden de bruker. men det er vel nok av folk som gladelig svarer, så da trenger de jo ikke bruke penger på meg hehe

Fortsetter under...

Skrevet

Trenger du noen grunn da? Du sier du ikke vil/kan hvis du ikke vil/kan - enkelt og greit.

Skrevet

Trenger du noen grunn da? Du sier du ikke vil/kan hvis du ikke vil/kan - enkelt og greit.

he he, nei jeg trengte ikke en grunn til å si _nei_, jeg mente om noen hadde en grunn til å si _ja_. Det må jo være mange som svarer, siden de har så mange statistikker å vise til, så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor folk gidder å prate med dem ;-)

Skrevet

he he, nei jeg trengte ikke en grunn til å si _nei_, jeg mente om noen hadde en grunn til å si _ja_. Det må jo være mange som svarer, siden de har så mange statistikker å vise til, så jeg er egentlig litt nysgjerrig på hvorfor folk gidder å prate med dem ;-)

Ok, så jeg misforsto - ikke første gang...

Jeg pleier å svare fordi jeg synes det er litt morsomt.

Skrevet

Trenger du en grunn da? Jeg sier alltid bare: "Jeg er IKKE interessert" og så legger jeg på før de får sagt noe mer.

Skrevet

Ok, klønete formulert fra min side :-)

Er det noen av dere som svarer Norsk Gallup som gidder å fortelle hvorfor dere gidder?

nysgjerrig skjønner dere.

Annonse

Skrevet

Kan ikke fatte at det skal være så ille, med mindre man er opptatt. Det er da ikke snakk om mye tid, og man er tross alt med på å gi informasjon som er viktig.

Lik det eller ikke - meningsmålinger er en sentral del av samfunnet. Og noen må faktisk gidde å svare.

"............................................."

Skrevet

Bruker de ikke å spørre etter den som nettopp har hatt bursdag, er mellom ditt og datt i alder eller noe sånt. Da er det bare å svare at han/hun ikke er inne. Det bruker jeg

Skrevet

Ok, så jeg misforsto - ikke første gang...

Jeg pleier å svare fordi jeg synes det er litt morsomt.

Me 2:) Koster ikke så mye av tiden min da, det er verre med de som skal selge noe! Da legger jeg på røret!!

Skrevet

Me 2:) Koster ikke så mye av tiden min da, det er verre med de som skal selge noe! Da legger jeg på røret!!

Huff, ja de selgerene får ikke noe salg hos meg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...