Gå til innhold

Denne moten hopper jeg over.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er mange stygge moter, men den her tar kaka altså!

Min datter svinser rundt i min utvaska, gyselige rutete pysjamasbukse.

Jeg: - Hvorfor har du på deg pysjamasbuksa mi?

Hun: - Jeg brukte den på skolen i dag.Det er in!

Jeg: (hever stemmen lettere hysterisk)- Du gjorde ikke det?- Du er gal!!! - Hva sa folk til deg da?

Hun: (trekker på skuldrene)- Jeg fikk hedersprisen for bra stil!

Eh, særlig!

Den moten har jeg virkelig ikke lagt merke til tidligere.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Atene

5

• Aryane

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Haha. Dattera di høres kul ut. Jeg har lagt merke til den, men trodde det var litt på vei bort igjen. Men har bare sett det på unge jenter med g-strengen oppafor, så _du_ slipper nok å tenke på det ;)

Skrevet

Det er det som er poenget - å finne noe å gå med som mamma garantert ikke ville brukt.

Stakkars barna våre; det blir stadig vanskeligere. Vi greide oss med et par trange olabukser.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Haha. Dattera di høres kul ut. Jeg har lagt merke til den, men trodde det var litt på vei bort igjen. Men har bare sett det på unge jenter med g-strengen oppafor, så _du_ slipper nok å tenke på det ;)

Nei, jeg skal ikke tenke mer på det. Vær trygg;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er det som er poenget - å finne noe å gå med som mamma garantert ikke ville brukt.

Stakkars barna våre; det blir stadig vanskeligere. Vi greide oss med et par trange olabukser.

Ja, og det skulle helst være levis 501.

Skrevet

Sikker på hun ikke tullet med deg da?

Har heller ikke lagt merke til den moten, men er det tilfelle så vil jo det si at jeg kan gå i yndlingsbuksene mine døgnet rundt, how cool is that???

Annonse

Gjest Cezalion
Skrevet

Har heller ikke lagt merke til den moten, men er det tilfelle så vil jo det si at jeg kan gå i yndlingsbuksene mine døgnet rundt, how cool is that???

Småjenter i Oslo går jo rundt i joggebukser/nattbukser hele gjengen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg spurte senere, men nei hun tullet ikke.

Skrevet

Jeg spurte senere, men nei hun tullet ikke.

Da får jeg begynne å gå i mine slitte rutete pyjamasbukser og da? Så blir jeg hip og kul!

*lol*......det skulle tatt seg ut!

Skrevet

Jeg har sett masse tenåringer med pysj i Oslo og har sutret til sambo: "Hvorfor må jeg kle på meg og dusje før jeg går ut, mens de får gå i pysj hele dagen?!".

Skrevet

Og da er tross alt pysjbuksa billigere, ikke sant? 501 var jo grisedyre. Tror de kosta 500 spenn!!!

;-)

Skrevet

Og da er tross alt pysjbuksa billigere, ikke sant? 501 var jo grisedyre. Tror de kosta 500 spenn!!!

;-)

Det med Levis og priser er snålt. Da vi gikk på ungdomsskolen var Levis det dyreste, de kosta 5-600,-. I dag er Levis noe av det rimeligste av merkebukser og de koster fremdeles 5-600,-...

Skrevet

Jeg er eldre enn deg. 2002 skulle det være. Har du hørt Øystein Sunde?

Annonse

Skrevet

Jeg har sett masse tenåringer med pysj i Oslo og har sutret til sambo: "Hvorfor må jeg kle på meg og dusje før jeg går ut, mens de får gå i pysj hele dagen?!".

Pokker, nå begynner jeg å føle meg litt snytt, jeg også.

Skrevet

Pokker, nå begynner jeg å føle meg litt snytt, jeg også.

Ikke sant? Jeg elsker å gå i pysj. Og så går jeg glipp av en pysj-mote, bare fordi jeg er 8 år for gammel? Ikke rettferdig.

Skrevet

Ikke sant? Jeg elsker å gå i pysj. Og så går jeg glipp av en pysj-mote, bare fordi jeg er 8 år for gammel? Ikke rettferdig.

Jeg er i hvert fall veldig moderne innenfor husets fire vegger og til og fra postkassa. ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg elsker også pysj. Tar den på meg når jeg skal kose meg med en god bok på kvelden.

Men jeg sover ikke med den da.

Skrevet

Det med Levis og priser er snålt. Da vi gikk på ungdomsskolen var Levis det dyreste, de kosta 5-600,-. I dag er Levis noe av det rimeligste av merkebukser og de koster fremdeles 5-600,-...

Det kommer nok av at Levis har fått rimelig stor konkurranse med årene... Selv kjøper jeg aldri Levis mer. På 80-tallet var man jo omtrent helt uttafor om man brukte andre bukser enn Levis 501 ;-)

Skrevet

Det er fjortis moten nå om dagen, så mindre du er fjortis så fraråder jeg deg å følge den moten ;0)

Gjest sinnsykt!!!!
Skrevet

;-)

Jeg skal LOVE deg at dagens (Oslo vest?) mote-pyjamasbukser ikke er spesielt billige. Jeg var innom en butikk i Sandvika og kikket på prisen for moro skyld.. Husker ikke merket, men de var godt over 1000 spenn!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...