Gå til innhold

Denne moten hopper jeg over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal LOVE deg at dagens (Oslo vest?) mote-pyjamasbukser ikke er spesielt billige. Jeg var innom en butikk i Sandvika og kikket på prisen for moro skyld.. Husker ikke merket, men de var godt over 1000 spenn!!

Wow, det må være litt av noen pysjbukser..Så liksom for meg sånne 100 kronerspysjer fra H&M jeg ;-)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Atene

5

• Aryane

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sinnsykt!!!!
Skrevet

Wow, det må være litt av noen pysjbukser..Så liksom for meg sånne 100 kronerspysjer fra H&M jeg ;-)

hehe... ja, fornuften ville sagt det. Men disse jentene tar ikke hva som helst vettu.. ;) For øvrig syns jeg de var DRITKULE selv! (men hadde aldri i livet betalt 7-1200 kroner for en nattbukse! hehe...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi lever i en syk verden.

Jentungene går i pysj hele døgnet, og guttungene snakker gebrokkent norsk fordi det er kult å være "pakkis".

Herregud.

Hvor skal det ende?

Jeg tror jeg melder meg inn i Jehovas Vitner. Bare for å helgardere. Dommedag må være like om hjørnet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hæ? Den moten har jeg ikke fått med meg.. Heldigvis =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jentungene går i pysj hele døgnet, og guttungene snakker gebrokkent norsk fordi det er kult å være "pakkis".

Herregud.

Hvor skal det ende?

Jeg tror jeg melder meg inn i Jehovas Vitner. Bare for å helgardere. Dommedag må være like om hjørnet.

"guttungene snakker gebrokkent norsk fordi det er kult å være "pakkis"."

Seriøst??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Seriøst??

Ja, seriøst.

Men jeg gjetter på at det bare er et Oslo og omegn-fenomen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, seriøst.

Men jeg gjetter på at det bare er et Oslo og omegn-fenomen.

Jeg bor heldigvis på landet ;p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bor heldigvis på landet ;p

Jeg vet ikke hvor heldig du er med den, men du slipper i hvert fall en del ustabile fenomener. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg vet ikke hvor heldig du er med den, men du slipper i hvert fall en del ustabile fenomener. :)

Her spiser vi sjokoladekake med sprit i, så her trives vi ;p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her spiser vi sjokoladekake med sprit i, så her trives vi ;p

:)

Skrevet

Så lenge som jeg har bodd i USA (nå tre år) så er det helt "in" å gå med pysjbuksa på skolen, men bare før klokka tolv på formiddagen, etter det så er det "ut". Rare greier.

Skrevet

Det var en rar mote (som heller ikke jeg har hørt om).

Jeg hopper sammen med deg. :o)

Skrevet

Seriøst??

Nabogutten (18 år) er et godt eksempel på slikt.

Han er norsk født med norske foreldre men prater som om han innvandret til Norge for under et år siden.

Tror han er den eneste norskfødte i det miljøet han vanker.

Et miljø som ulike hjelpetjenester for lengst har gitt opp, så nå er det politiets tur til å følge opp.....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skal LOVE deg at dagens (Oslo vest?) mote-pyjamasbukser ikke er spesielt billige. Jeg var innom en butikk i Sandvika og kikket på prisen for moro skyld.. Husker ikke merket, men de var godt over 1000 spenn!!

Min pysjamas var ihvertfall billig;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Min pysjamas kostet ikke så mye mer nei;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er eldre enn deg. 2002 skulle det være. Har du hørt Øystein Sunde?

Ja, jeg har jo det, men skjønner ikke helt hvilken sang du sikter til nå.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er fjortis moten nå om dagen, så mindre du er fjortis så fraråder jeg deg å følge den moten ;0)

He he, unødvendig anbefaling;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Herregud.

Hvor skal det ende?

Ja, det har jeg hørt på bussen. Hørtes helt komisk ut.

Men bra at det kult å være pakkis da.

Skrevet

Min pysjamas kostet ikke så mye mer nei;)

Sikkert samme som min ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...