Gå til innhold

Denne moten hopper jeg over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har jo det, men skjønner ikke helt hvilken sang du sikter til nå.

Husker ikke tittelen, men han skal ut og kjøpe bukser, i en butikk som heter 2003.

"Først var det som var for lang, og så var det en som var for trang, og så var det en som var både for lang og for trang, og som dama sa var passe".

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Atene

5

• Aryane

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Husker ikke tittelen, men han skal ut og kjøpe bukser, i en butikk som heter 2003.

"Først var det som var for lang, og så var det en som var for trang, og så var det en som var både for lang og for trang, og som dama sa var passe".

2003 - en bukseodyssé

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det begynner å demre. Jeg har den på tunga;)

Skrevet

2003 - en bukseodyssé

Aha!

Du er jo tilogmed eldre enn meg, så du husker sikkert 2002 buksene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det har jeg hørt på bussen. Hørtes helt komisk ut.

Men bra at det kult å være pakkis da.

En liten digresjon:

Det er ikke kult å være pakistaner. Ikke hvis du arbeider hardt på skolen eller jobben, dropper fyllekulene og dopmisbruket i helgene, og aldri har vært i seriøs knivkamp.

Det er derimot kult å være pakkis. Altså en gjengwannabe som ikke gidder å jobbe på skolen fordi alle nordmenn likevel er rasister så jobb får man uansett ikke, og som aldri forlater hjemmet uten kniv og slåsshanske, sine tjukke gullkjeder og med sin "norske kvinner er horer og derfor puler vi dem"-holdning, og en "hvis du ser på søstra mi skal jeg drepe deg"-innstilling. For respekt betyr alt, og respekt får man av å være tøff, deale dop og kjenne halvparten av klientellet i Oslo Fengsel.

Vi lever i bakvendtland.

Skrevet

Ja, seriøst.

Men jeg gjetter på at det bare er et Oslo og omegn-fenomen.

Jeg skulle til å si det samme.

Det er mye vi landsens er forskånet for av tullete påfunn.

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En liten digresjon:

Det er ikke kult å være pakistaner. Ikke hvis du arbeider hardt på skolen eller jobben, dropper fyllekulene og dopmisbruket i helgene, og aldri har vært i seriøs knivkamp.

Det er derimot kult å være pakkis. Altså en gjengwannabe som ikke gidder å jobbe på skolen fordi alle nordmenn likevel er rasister så jobb får man uansett ikke, og som aldri forlater hjemmet uten kniv og slåsshanske, sine tjukke gullkjeder og med sin "norske kvinner er horer og derfor puler vi dem"-holdning, og en "hvis du ser på søstra mi skal jeg drepe deg"-innstilling. For respekt betyr alt, og respekt får man av å være tøff, deale dop og kjenne halvparten av klientellet i Oslo Fengsel.

Vi lever i bakvendtland.

Hmm, jeg har visst misfortått noe vesentlig;)

Skrevet

Aha!

Du er jo tilogmed eldre enn meg, så du husker sikkert 2002 buksene.

Ja, jeg husker dem. Jeg hadde aldri noen selv, jeg vanket ikke i noen typisk følge-moten-gjeng. Men jeg husker at mange gikk i bukser som var så trange at det virket umulig å tro at de f.eks. kunne sette seg ned.

Jeg tror jeg hadde noen Lee- og Wrangler-bukser. De var rimelige en gang...

Skrevet

Ja, jeg husker dem. Jeg hadde aldri noen selv, jeg vanket ikke i noen typisk følge-moten-gjeng. Men jeg husker at mange gikk i bukser som var så trange at det virket umulig å tro at de f.eks. kunne sette seg ned.

Jeg tror jeg hadde noen Lee- og Wrangler-bukser. De var rimelige en gang...

Jeg hadde ingen, jeg heller. Foreldrene mine hadde dårlig råd den gangen.

Men jeg tror et viktig poeng ved ungdomsmoten nettopp er å provosere foreldrene. Våre foreldre var lett-provoserte, det holdt med trange bukser og platåhæler.

Skrevet

Forresten er det en del fjortisgutter som har sånn hårfrisyre som ser ut som om de kommer rett ut av senga.

Skrevet

Den moten har jeg lagt merke til på bussen. Søte jenter, med perfekt sminke, hår, dyre jakker og moteriktige sko og pysjamasbukse på vei til skolen.

Det minner meg om slike marerittdrømmer jeg hadde før, at jeg gikk på skolen og plutselig oppdaget at jeg bare hadde pysj på.

Gjett om de kommer til å gremmes over seg selv om noen år!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Den moten har jeg lagt merke til på bussen. Søte jenter, med perfekt sminke, hår, dyre jakker og moteriktige sko og pysjamasbukse på vei til skolen.

Det minner meg om slike marerittdrømmer jeg hadde før, at jeg gikk på skolen og plutselig oppdaget at jeg bare hadde pysj på.

"Gjett om de kommer til å gremmes over seg selv om noen år!"

Det tror jeg også. Akkurat som jeg gremmes over den trange tigertightsen jeg dro langt opp rompa.

Skrevet

He he, ja, jeg har også sett dem. Og jeg synes alle ser like ut. De har alle langt bleket lyst hår, som er litt tupert sånn at det skal se stort ut.

Annonse

Gjest henger ikke med jeg
Skrevet

Synes denne moten er knall jeg :D

Har du en link til et bilde av denne moten?

Skrevet

Så da Michael Jackson kom til rettsalen med pysjamasbukse så følgte han bare moten.

hare1365380455
Skrevet

Vi lever i en syk verden.

Jentungene går i pysj hele døgnet, og guttungene snakker gebrokkent norsk fordi det er kult å være "pakkis".

Herregud.

Hvor skal det ende?

Jeg tror jeg melder meg inn i Jehovas Vitner. Bare for å helgardere. Dommedag må være like om hjørnet.

Jeg har aldri hørt det om gebrokkent norsk? (Tuller du eller er det sant?)

Skrevet

Har du en link til et bilde av denne moten?

Nei, har ikke det..men ser det til stadighet der det er ungdomskoleelever eller videregåendeskoleelever... hehe... Ser innmari komfortabelt ut ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri hørt det om gebrokkent norsk? (Tuller du eller er det sant?)

Nei, det er faktisk sant.

De snakker som pakistanere som har vært i Norge i et par år gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...