Gå til innhold

Denne moten hopper jeg over.

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nabogutten (18 år) er et godt eksempel på slikt.

Han er norsk født med norske foreldre men prater som om han innvandret til Norge for under et år siden.

Tror han er den eneste norskfødte i det miljøet han vanker.

Et miljø som ulike hjelpetjenester for lengst har gitt opp, så nå er det politiets tur til å følge opp.....

Triste greier :(

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Atene

5

• Aryane

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Nei, det er faktisk sant.

De snakker som pakistanere som har vært i Norge i et par år gjør.

Høres helt teit ut.

Skrevet

Triste greier :(

Det er det.

Selv foreldrene har gitt opp, og forsøker nå å gjøre hva de kan for å sikre at ikke yngste sønnen havner i samme uføret.

Skrevet

Jeg skulle til å si det samme.

Det er mye vi landsens er forskånet for av tullete påfunn.

bor på bygden selv men må innrømme at det jo er litt schpaa med køber da

Skrevet

"Gjett om de kommer til å gremmes over seg selv om noen år!"

Det tror jeg også. Akkurat som jeg gremmes over den trange tigertightsen jeg dro langt opp rompa.

Kanskje du bør lese eventyret "Keiserens nye klær" for din datter?" Og si at gamle tanter på DOL ler og peker av dem når vi ser dem på bussen (akkurat som om de bryr seg...) Dette er i hvert fall en sak der du garantert kan si: "Hva var det jeg sa!" om noen år når dere ser på bilder av henne i pysjamasbukser. Enda bedre, du vil ha et supert middel til å gjøre henne flau, det er bare å vise bildene av henne på vei til skolen i pysj til potensielle svigersønner, he, he...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...