punkyB Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 SKal pusse opp kjøkken og har fått et lite 'logistikk-problem'. Flisene er ikke på lager mens oppussing har planlagt starttid neste uke. Hvorfor kan man ikke legge flisene til slutt ? Flisene er grisedyre så jeg trenger ikke å legge de et sted de aldri vil synes - dvs. under kjøkkeninnredningen. Har ingen planer om å bytte innredning. I over gangen gulv/skap er det vel en slags plate/list - denne kan vel evnt. settes på til slutt slik at det ikke blir stygt ? Og da evnt. legge en plate mellom gulv og innredning hvis det blir nivåforskjell. Eller er det noe jeg ikke skjønner ???? Er det noen som har fliser på gang og kjøkken uten varmekabler ? Eller er det et 'must' ? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Fliser blir ubehagelig kaldt uten kable under. Men rekkefølgen kan jeg ikke uttale meg om da vi gjorde det i "riktig" rekkefølge. (nybygg) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hei du:-) Fliser kan legges etter at du har satt opp kjøkkeninnredningen, men ikke sett på listene, de bør settes på etter på. Som du sier, det er ingen vits i å legge fliser der de ikke synes. Det er en fordel å legge varmekabler under flisene fordi de er svært kalde hvis du ikke gjør det. 0 Siter
punkyB Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Fliser blir ubehagelig kaldt uten kable under. Men rekkefølgen kan jeg ikke uttale meg om da vi gjorde det i "riktig" rekkefølge. (nybygg) Heller nok mot varmekabler ja :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Hei du:-) Fliser kan legges etter at du har satt opp kjøkkeninnredningen, men ikke sett på listene, de bør settes på etter på. Som du sier, det er ingen vits i å legge fliser der de ikke synes. Det er en fordel å legge varmekabler under flisene fordi de er svært kalde hvis du ikke gjør det. Helluen ! Bra at man kan ta fliseleggingen etterpå da. Ellers hadde hele greia måtte blitt utsatt. Står til forøvrig ? 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ja, varme under fliser er et "must". 0 Siter
mrxx Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Helluen ! Bra at man kan ta fliseleggingen etterpå da. Ellers hadde hele greia måtte blitt utsatt. Står til forøvrig ? Jo da, ellers står det bra til, har ikke stort å klage på. Fått deg peis ennå?......tenkte nå ikke på slik peis som menn har, men slik du fyrer med:-) Bra med deg også? 0 Siter
punkyB Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Jo da, ellers står det bra til, har ikke stort å klage på. Fått deg peis ennå?......tenkte nå ikke på slik peis som menn har, men slik du fyrer med:-) Bra med deg også? Her er alt bare bra :-) Lenge siden jeg fikk peis - har vel hatt den i 2 år nå tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.