Gå til innhold

Noen som bruker Vivag intimsåpe her?

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert overdoser
Skrevet

Etter at jeg skjønte sammenhengen mellom sopp og Dr Greve, så kjøpte jeg denne såpen.

Og jeg elsker den..bortsett fra den ubrukelige flasken. Er det mulig å dosere med denne? Jeg ender alltid opp med en håndfull såpe.. Såpen var dyr nok, om jeg ikke skal bruke 5 ganger så mye såpe som vanlig.

Har jeg gått glipp av noe? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Får du sopp av Dr. Greve!? Kanskje jeg burde bytte før skaden skjer meg også.. hvor kjøper du denne såpen du snakker om?

Gjest overdoseren
Skrevet

Kanskje du kan helle litt forsiktig?

Men det er umulig..korken er av den sorten som ikke lekker hvis du har den opp-ned :/

Og når man trykker på flasken så sitter man igjen med halve innholdet i hånda.

Gjest overdoseren
Skrevet

Får du sopp av Dr. Greve!? Kanskje jeg burde bytte før skaden skjer meg også.. hvor kjøper du denne såpen du snakker om?

Var gynekologen min som påpekte sammhengen. Er visst nokså vanlig..

Vivag kjøpes på apoteket, men vet ikke om jeg egentlig anbefaler den pga flasken. Skulle nok kjøpt Aco intimsåpe (også fra apoteket)

Skrevet

Men det er umulig..korken er av den sorten som ikke lekker hvis du har den opp-ned :/

Og når man trykker på flasken så sitter man igjen med halve innholdet i hånda.

Hvis du holder flasken litt på skrå da?

Annonse

Gjest overdoseren
Skrevet

Hvis du holder flasken litt på skrå da?

Hehe, nei...så fort man har åpnet vakumet, så kommer syndefloden.

Tror jeg?

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe her? Hva er sammenhengen mellom sopp og Dr. Greve? Jeg trodde det var nettopp sopp den skulle forhindre?

Skrevet

Hehe, nei...så fort man har åpnet vakumet, så kommer syndefloden.

Tror jeg?

Hehe, da får du helle såpen i en skål, og så bruker du en teskje!

Gjest overdoseren
Skrevet

Hehe, da får du helle såpen i en skål, og så bruker du en teskje!

Hehe, arg... Hvorfor skal livet være så vanskelig ;)

Får heller leve med problemet og kjøpe et annet merke neste gang. Fikk anbefalt Aco..

Skrevet

Var gynekologen min som påpekte sammhengen. Er visst nokså vanlig..

Vivag kjøpes på apoteket, men vet ikke om jeg egentlig anbefaler den pga flasken. Skulle nok kjøpt Aco intimsåpe (også fra apoteket)

Aha. Vel, blir apoteket på meg fra nå av da hvertfall. Tar ingen sjanser! =)

Skrevet

Får heller leve med problemet og kjøpe et annet merke neste gang. Fikk anbefalt Aco..

Jeg bruker Aco sin, er veldig fornøyd. Men det er jo ikke noe problem, kjøp deg en såpepumpe og hell såpen over på den. :o)

Skrevet

Har jeg gått glipp av noe her? Hva er sammenhengen mellom sopp og Dr. Greve? Jeg trodde det var nettopp sopp den skulle forhindre?

Jeg har riktignok aldri fått sopp av dr.greve, men den irriterte underlivet mitt såpass at jeg sluttet å bruke den ganske raskt.

Prøvde den igjen en stund etterpå for å dobbeltsjekke, og ganske riktig - irritert underliv igjen.

Annonse

Gjest Cezalion
Skrevet

Ha det over i en annen flaske?

Skrevet

Jeg har riktignok aldri fått sopp av dr.greve, men den irriterte underlivet mitt såpass at jeg sluttet å bruke den ganske raskt.

Prøvde den igjen en stund etterpå for å dobbeltsjekke, og ganske riktig - irritert underliv igjen.

OK. Jeg har ikke hatt noe trøbbel med Dr. Greve, men kan jo bytte neste gang for å være sikker.

Skrevet

*Tenker så det knaker* Jeg fikk også litt kløe av den... Bruker bare den fra Aco som heter tvål intim, kjempefornøyd med den.

Tips: Den koster 42,- på medisinutsalget på Coop mot 64,- på apoteket!

Skrevet

*Tenker så det knaker* Jeg fikk også litt kløe av den... Bruker bare den fra Aco som heter tvål intim, kjempefornøyd med den.

Tips: Den koster 42,- på medisinutsalget på Coop mot 64,- på apoteket!

Jeg bruker Asan nå og er veldig fornøyd med den. Det er underlivet mitt også. Og vi vil jo holde det fornøyd. ;o)

Skrevet

Det ordner seg, det gjør det alltid.....

Gjest overdoseren
Skrevet

Jeg bruker Aco sin, er veldig fornøyd. Men det er jo ikke noe problem, kjøp deg en såpepumpe og hell såpen over på den. :o)

Tror jeg heller skal leve med problemet, tapper som jeg er.

(Hehe, tenk at denne tråden fikk så mange svar)

Gjest Hans Ole Martin
Skrevet

tøm over i en annen pumpeflaske, det gjør jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...