Dory Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Hmm, det har jeg jammen meg ikke tenkt på. men når du sier det, er jeg mye bedre nå som jeg har sluttet å bruke Dr Greve ja:) Bruker en fra apoteket, A ett eller annet (den som Lillemus bruker) Meget fornøyd:) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Sist kjøpte jeg en som heter lactacyd eller noe sånt, og det virker greit. 0 Siter
Gjest ..................................... Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Enig, den er helt håpløs!! 0 Siter
Gjest smitte Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Har jeg gått glipp av noe her? Hva er sammenhengen mellom sopp og Dr. Greve? Jeg trodde det var nettopp sopp den skulle forhindre? Dr. Greve er laget av en slags soppblanding Det har vist seg at mange får sopp av den såpen iallefall! 0 Siter
org Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har ikke prøvd den, men fått den anbefalt av lege, nettopp for å forebygge sopp. Hm, hvorfor jeg ikke har kjøpt den? Den er litt for dyr... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hell over på en gammel dr greve flaske? 0 Siter
Gjest Før irritert, nå overlykkelig Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg har funnet løsningen, hipp hurra. Det er bare å fjerne hinnen som opprettholder vakumet. Gikk forholdsvis greit med pinsett. Må forresten nevne at jeg ikke har hatt sopp på 3 mnd nå. Tidligere fikk jeg det minst en gang i måneden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.