Gå til innhold

Til dere jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Hva kjøpte dere til deres kjære da dere hadde vært sammen i et år?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• laguna1365380434

5

• Katt-ja

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ga ingen verdens ting. Men jeg fikk roser, Andrea Bocelli(?) CD og pepperbiffmiddag. Glemmer ikke følelsen av å komme inn i den mørke kjellerleiligheta og se rosene, høre musikken og kjenne duften av nydelig mat. Men desserten var best ;)

Så sats mest på desserten til din kjære, du.

Skrevet

Tror ikke jeg kjøpte noe? Det er mulig vi spiste middag ute. Kanskje god middag hjemme? Husker ikke...

Skrevet

Jeg ga ingen verdens ting. Men jeg fikk roser, Andrea Bocelli(?) CD og pepperbiffmiddag. Glemmer ikke følelsen av å komme inn i den mørke kjellerleiligheta og se rosene, høre musikken og kjenne duften av nydelig mat. Men desserten var best ;)

Så sats mest på desserten til din kjære, du.

En CD med bocelli kunne jeg ikke tenkt meg å gi bort, med mindre det var som punktum for et brutalt brudd :-)

".............................................."

Skrevet

En CD med bocelli kunne jeg ikke tenkt meg å gi bort, med mindre det var som punktum for et brutalt brudd :-)

Mormor fikk en Bocelli-CD av meg til jul. Vi har fortsatt kontakt :-p

Skrevet

Tror du jeg husker det? Sist gang jeg feiret 1-årsdag med en fyr var i 1985. ;o)

Men spør meg sånn litt ut i mai mnd. ;o) Skjønt, han er så fjern på sånne ting at det sannsynligvis ikke blir noe som helst. :o)

Skrevet

Han fikk noen uinnspilte musikkassetter.

*Fnis* Du har heller ikke feiret 1-årsdag på en god del år skjønner jeg.

Skrevet

Har ca 1/2 år igjen til jeg er der jeg! Kanskje jeg får noen tips i denne linken om hva jeg bør gi da? Har aldri tenkt over det liksom, men det første som slo meg var at jeg ville tatt ham med ut på en romantisk middag. Er litt gammeldags jeg da, så i grunnen er det han som bør gjøre det :o)

Så spanderer jeg heller desserten!

Gjest Isbinne
Skrevet

Husker ikke... Hm.. Tror vi var ute og spiste iallfall.

Et år hadde vi jubileum i påska, og da kjøpte jeg et digert påskeegg fylt med mye rart. Godteri, boxere, gavekort og sånt.

Skrevet

Hva _jeg_ ga ham? Spiller ingen rolle om jeg lager et nytt innlegg for jeg husker ikke det heller. :o)

Men det er mulig jeg kommer til å gi noe først på mai kanskje. Vi får se. :o) Men er det noe man feirer når man er blitt så gammel at man er nærmere 40 enn 30 da?

Skrevet

He, he. For å være ærlig så kunne ikke jeg heller det. Men man må se alt i lyset av sin tid. Min kjære har en hang til å samle listetopper, og tilfeldigvis var det en listetopp da. Ergo - det beste han kunne finne. Og gode gaver er blant annet de gaver som er gitt for at mottakeren skal få det beste giveren kan tenke seg. Hm - krøllete formulert, du forstår sikkert.

Vi henger nå fortsatt i hop etter mange år, så Bocelli har i hvert fall ikke gjort varig skade ;)

Skrevet

*Fnis* Du har heller ikke feiret 1-årsdag på en god del år skjønner jeg.

:-))

Neeei, det begynner å bli lenge siden, gitt :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg gav min kjære et en slipsnål i gull med diamant på :-)

Skrevet

Jøss, så mye rart dere jenter har for dere?

Ikke rart gutter og menn har behov for maskuline miljøer, byturer med kompiser og befriende fotball-tv.

Skrevet

Tror ikke jeg kjøpte noe? Det er mulig vi spiste middag ute. Kanskje god middag hjemme? Husker ikke...

Hva er vitsen med å svare da, hvis du ikke husker?

Skrevet

Ingenting, tror jeg. Etter et år var vi allerede gift :)

Skrevet

Hva er vitsen med å svare da, hvis du ikke husker?

Resultatet ble kanskje noen idéer til hvordan et ettårsjubileum kan "løses"?

laguna1365380434
Skrevet

Ha - DET husker jeg fanden meg! Utrolig, for det er mange år siden..Vi hadde flyttet sammen etter å husert på den knøttlille trekkfulle, forferdelige hybelen min kjempelenge, og jeg var så glad, og så forelsket i ham og syntes jeg haddde sååå mange penger den dagen (som jeg riktignok ikke husker hvor jeg hadde fra..Men det var kult for vi var forferdelig blakke, hele tiden)og at jeg var sååå flink som husket at vi hadde vært kjærester i et år..Og var i butikken og kjøpte "Rain dogs" med Tom Waits, og en liten zebrabamse til ham. Også woket vi greier for da var woken ny også! Dæven! Memory lane..Nå husket jeg det helt tydelig, og det har jeg ikke tenkt på siden da. koselig, nesten så jeg ble sentimental!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...