Gå til innhold

Til dere jenter!

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• laguna1365380434

5

• Katt-ja

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest til favn
Skrevet

Jøss, så mye rart dere jenter har for dere?

Ikke rart gutter og menn har behov for maskuline miljøer, byturer med kompiser og befriende fotball-tv.

Er du mann altså? Jeg trodde du var en dame.......

Skrevet

Så feil kan man ta :)

Gjest til favn
Skrevet

Så feil kan man ta :)

Det er så mange nick her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha - DET husker jeg fanden meg! Utrolig, for det er mange år siden..Vi hadde flyttet sammen etter å husert på den knøttlille trekkfulle, forferdelige hybelen min kjempelenge, og jeg var så glad, og så forelsket i ham og syntes jeg haddde sååå mange penger den dagen (som jeg riktignok ikke husker hvor jeg hadde fra..Men det var kult for vi var forferdelig blakke, hele tiden)og at jeg var sååå flink som husket at vi hadde vært kjærester i et år..Og var i butikken og kjøpte "Rain dogs" med Tom Waits, og en liten zebrabamse til ham. Også woket vi greier for da var woken ny også! Dæven! Memory lane..Nå husket jeg det helt tydelig, og det har jeg ikke tenkt på siden da. koselig, nesten så jeg ble sentimental!

:-)

Ah, takk.

Nå kom jeg på at jeg skulle sjekke ut Tom Waits.

Rain Dogs er på vei ned i dette øyeblikk. :)

laguna1365380434
Skrevet

Ah, takk.

Nå kom jeg på at jeg skulle sjekke ut Tom Waits.

Rain Dogs er på vei ned i dette øyeblikk. :)

Rain dogs er kjempefin! Gled deg! Jeg mener det, det er et nyydelig album..Min favoritt Waits!

Skrevet

Hm... Skulle han hatt noe altså??? Tror ikke jeg gav han noe jeg.. det begynner å bli svært lenge siden. Han fikk sikkert øl, pizza, fotball kamp i fred, og meg som avslutning.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rain dogs er kjempefin! Gled deg! Jeg mener det, det er et nyydelig album..Min favoritt Waits!

Det er allerede nede. Skal legge det inn på Ipoden og sette det på nå.

Noen andre jeg bør se etter hvis jeg liker det her?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmm...det har jeg glemt!

Og vi har bare vært sammen i to år! *rødme*

Skrevet

Jeg trodde også favn var en dame. Favn har i alle fall vært gravid...

Gjest til favn
Skrevet

Jeg trodde også favn var en dame. Favn har i alle fall vært gravid...

Å? Jeg trodde nicket var seriøst.

laguna1365380434
Skrevet

Det er allerede nede. Skal legge det inn på Ipoden og sette det på nå.

Noen andre jeg bør se etter hvis jeg liker det her?

Jupp! Da kan du skaffe "Heart of saturday night" og " Nighthawks at the diner"..Hvertfall.. "Smallchange" er fin også..

Men "Raindogs" er nok min absolutte personlige favoritt.

Gi meg tilbakemelding på om du likte det da? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp! Da kan du skaffe "Heart of saturday night" og " Nighthawks at the diner"..Hvertfall.. "Smallchange" er fin også..

Men "Raindogs" er nok min absolutte personlige favoritt.

Gi meg tilbakemelding på om du likte det da? :-)

Setter den på om ett minutt!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ingenting, tror jeg. Etter et år var vi allerede gift :)

"Ingenting, tror jeg. Etter et år var vi allerede gift :)"

Det var vi også, men det var da ingen hindring...

laguna1365380434
Skrevet

Setter den på om ett minutt!

Kult! Enjoy! Jeg måtte sette den på selv jeg, har stått urørt i hylla leeenge, jeg har liksom ikke tenkt på den.

"Cemetery polka" er f.eks et bra spor! Men hele skiva bør spilles slik den er lagd, spor for spor.

Liker du Tom Waits er det forøvrig ikke dumt å sjekke ut Tigerlillies, men det er jævla obskurt og antagelig vanskelig å finne.. OG de har gjort en del crap også. Brothel to the cementary er kongealbumet ders..De er litt "waitsy" i sounden..Jeg synes det er et råbra album, men det kan være vanskelig å like stemmen til han duden, han er litt motsatt av Waits sånn sett liksom..:-o Men klarer du å synes stemmen hans passer, så er bandet sjef.

Skrevet

Å? Jeg trodde nicket var seriøst.

Ja, jeg også. Kanskje nicket ikke er reservert, og at noen har rappet det?

Skrevet

En CD med bocelli kunne jeg ikke tenkt meg å gi bort, med mindre det var som punktum for et brutalt brudd :-)

".............................................."

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kult! Enjoy! Jeg måtte sette den på selv jeg, har stått urørt i hylla leeenge, jeg har liksom ikke tenkt på den.

"Cemetery polka" er f.eks et bra spor! Men hele skiva bør spilles slik den er lagd, spor for spor.

Liker du Tom Waits er det forøvrig ikke dumt å sjekke ut Tigerlillies, men det er jævla obskurt og antagelig vanskelig å finne.. OG de har gjort en del crap også. Brothel to the cementary er kongealbumet ders..De er litt "waitsy" i sounden..Jeg synes det er et råbra album, men det kan være vanskelig å like stemmen til han duden, han er litt motsatt av Waits sånn sett liksom..:-o Men klarer du å synes stemmen hans passer, så er bandet sjef.

Jeg liker i hvert fall både stemme og sound veldig godt til nå.

Skrevet

Hvorfor behøver favn å være mann for å skrive noe slikt?

Jeg er helt enig med favn, jeg. Og jeg er heller ikke mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...