Gå til innhold

Til dere jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei vi ga ikke gaver, bare kjøpte inn to flasker rødvin, og lagde god middag!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• laguna1365380434

5

• Katt-ja

4

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest til favn
Skrevet

Hvorfor behøver favn å være mann for å skrive noe slikt?

Jeg er helt enig med favn, jeg. Og jeg er heller ikke mann.

Se hva favn skrev til meg.

Skrevet

Se hva favn skrev til meg.

Kanskje favn mente at du tok feil når du - etter å ha lest hva hun skrev - antok at hun var mann ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker i hvert fall både stemme og sound veldig godt til nå.

Så kult! :-)

Skrevet

En CD med bocelli kunne jeg ikke tenkt meg å gi bort, med mindre det var som punktum for et brutalt brudd :-)

".............................................."

Hehe, enig med du. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, jeg også. Kanskje nicket ikke er reservert, og at noen har rappet det?

favn er kvinne og et av de faste nickene. Hun er nok bare litt ironisk, tenker jeg :-)

Skrevet

"Ingenting, tror jeg. Etter et år var vi allerede gift :)"

Det var vi også, men det var da ingen hindring...

Sant nok,- men jeg tror ikke vi feiret dagen likevel ;-)

Skrevet

Hva er vitsen med å svare da, hvis du ikke husker?

Fordi hun i samme sammenheng kom med tre (3) forslag. Hvorvidt hun har gjort et eller flere av disse selv er vel av underordnet betydning?

Skrevet

Fordi hun i samme sammenheng kom med tre (3) forslag. Hvorvidt hun har gjort et eller flere av disse selv er vel av underordnet betydning?

Siden du åpenbar tror jeg ikke klarer å lese skikkelig (at du må skrive tall med både tall og bokstaver), så må jeg bare få arrestere deg på at det ikke var tre (3) forslag hun kom meg. Det var to (2), som begge forsåvidt begge omhandlet middag så det kan vel streng tatt bare betraktes som ett (1) forslag...

Skrevet

Siden du åpenbar tror jeg ikke klarer å lese skikkelig (at du må skrive tall med både tall og bokstaver), så må jeg bare få arrestere deg på at det ikke var tre (3) forslag hun kom meg. Det var to (2), som begge forsåvidt begge omhandlet middag så det kan vel streng tatt bare betraktes som ett (1) forslag...

Hvorfor så aggressiv? Du spurte hvorfor hun svarte, og jeg kom med et forslag til forklaring. Så enkelt er det.

"..........................................."

Skrevet

Hvorfor så aggressiv? Du spurte hvorfor hun svarte, og jeg kom med et forslag til forklaring. Så enkelt er det.

"..........................................."

Jeg spurte HENNE hvorfor hun svarte, ikke deg. Var så nedlatende tone du hadde i det svaret til meg, at jeg klarte ikke å dy meg for å svare på det...

Skrevet

hem. kremt... Vi kjøpte ingenting da, - og ingenting til 10-årsdagen, heller....

Unnskyldningen får bli at vi sparer til bryllupp til sommeren... Eller noe sånt!:-)

Skrevet

Kjøpte? Vi kom på det sånn ca. en måned etter, men måtte sjekke i en kalender hvilken dato det var. Har aldri husket det eller kjøpt/feira den dagen siden heller (men nå har vi en bryllupsdag å feire, så det har gått godt med oss allikevel).

Skrevet

Jeg spurte HENNE hvorfor hun svarte, ikke deg. Var så nedlatende tone du hadde i det svaret til meg, at jeg klarte ikke å dy meg for å svare på det...

Beklager, men det er ikke annet å si enn: Maken til fjott. Ærlig talt - hvis du skal ta noe 100% nøytralt av den typen som "nedlatende", så har du et seriøst problem med grunnleggende kommunikasjon og språkforståelse. Gjør oss begge en tjeneste og hold deg unna det jeg skriver i fremtiden, så skal jeg gjøre det samme med deg. Jeg gidder ikke å diskutere en så utrolig fjollete og selvhøytidelig påstand.

Javisst - der har du virkelig definsjonen på "nedlatende". Er det mulig? *Rister på hodet*

"........................................."

Skrevet

Beklager, men det er ikke annet å si enn: Maken til fjott. Ærlig talt - hvis du skal ta noe 100% nøytralt av den typen som "nedlatende", så har du et seriøst problem med grunnleggende kommunikasjon og språkforståelse. Gjør oss begge en tjeneste og hold deg unna det jeg skriver i fremtiden, så skal jeg gjøre det samme med deg. Jeg gidder ikke å diskutere en så utrolig fjollete og selvhøytidelig påstand.

Javisst - der har du virkelig definsjonen på "nedlatende". Er det mulig? *Rister på hodet*

"........................................."

Jeg skal love deg at jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna det du skriver jeg!! Men du skjønner det, Prozak, at du svarte MEG og da svarte jeg tilbake. Jeg skal ikke gjøre samme feilen igjen, tro du meg! Men da forventer jeg å ikke finne noen "svar til meg" fra deg heller... Takk for denne gang. Ha en fortsatt fin dag.

Skrevet

Jeg skal love deg at jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna det du skriver jeg!! Men du skjønner det, Prozak, at du svarte MEG og da svarte jeg tilbake. Jeg skal ikke gjøre samme feilen igjen, tro du meg! Men da forventer jeg å ikke finne noen "svar til meg" fra deg heller... Takk for denne gang. Ha en fortsatt fin dag.

Du viser nå at du er en enda større fjott enn du først viste - og det er umulig å la være å kommentere det.

Jeg svarte deg, ja - hverken ufint eller agressivt, men helt nøytralt. Svaret ditt tilbake var agressivt, barnslig og rett ut patetisk. Enkelt og greit.

".........................................."

Skrevet

En CD med bocelli kunne jeg ikke tenkt meg å gi bort, med mindre det var som punktum for et brutalt brudd :-)

Hadde du gitt den til meg, ville jeg tatt beina fatt uten diskusjon. ;o)

Skrevet

Hadde du gitt den til meg, ville jeg tatt beina fatt uten diskusjon. ;o)

Vær trygg - en slik sak ville jeg aldri med noe godt i sinne gitt til noen :-)

Det eneste man kan gjøre med noe slikt er å finne et dypt, dypt hull, og heise den ned mens man roper "away, away, foul turd!"

"............................................."

Skrevet

Vær trygg - en slik sak ville jeg aldri med noe godt i sinne gitt til noen :-)

Det eneste man kan gjøre med noe slikt er å finne et dypt, dypt hull, og heise den ned mens man roper "away, away, foul turd!"

"............................................."

Hehe. Som Dorothy Parker engang skrev i en bokanmeldelse (fritt etter hukommelsen):

Dette er en bok man ikke bør legge fra seg. Den bør kastes med stor kraft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...