alannia Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg gav ham bil-lader til telefonen, for jeg var litt lei av å ringe en avslått mobil. Ikke så veldig romantisk, men så feira vi med god restaurantmiddag i to dager (fordi jeg tok feil av datoen, tjhihi). 0 Siter
favn Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 favn er kvinne og et av de faste nickene. Hun er nok bare litt ironisk, tenker jeg :-) Hvorfor tror du det? Det var det da ikke - men et lite lunt glimt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hvorfor tror du det? Det var det da ikke - men et lite lunt glimt. Det husker jeg ikke helt, dette var jo noen dager siden. Men det var jo et forsvar for deg da :-) 0 Siter
favn Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det husker jeg ikke helt, dette var jo noen dager siden. Men det var jo et forsvar for deg da :-) Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.