Gå til innhold

Kjønnsorganer - stygge eller fine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

17

• ShitDiddelyDo

13

• Prozak

12

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Fitte som skjellsord er helt fantastisk barnslig, synes jeg. Ergo etterstreber jeg å bruke ordet i sin egentlige betydning.

"............................................"

Nei, det er ikke akkurat noe jeg slenger rundt med heller.... verken i den ene eller den andre betydning :-p

Men når noen spør "er fitter fine" så klarer jeg liksom ikke å se for meg en eneste pen "fitte" for da er det allerede så negativt lada, hehe.

Nei, det er ikke akkurat noe jeg slenger rundt med heller.... verken i den ene eller den andre betydning :-p

Men når noen spør "er fitter fine" så klarer jeg liksom ikke å se for meg en eneste pen "fitte" for da er det allerede så negativt lada, hehe.

For meg låter ordet "fitte" nydelig, og jeg kunne ikke tenke meg å kalle slagmarken der nede for noe annet (selvfølgelig avhengig av sammenhengen). Og jeg har aldri vært "bortpå" ei stygg fitte :-)

"............................................."

For meg låter ordet "fitte" nydelig, og jeg kunne ikke tenke meg å kalle slagmarken der nede for noe annet (selvfølgelig avhengig av sammenhengen). Og jeg har aldri vært "bortpå" ei stygg fitte :-)

"............................................."

Good for you :-)

Annonse

Foretrekker tiss.....fremfor pikk og fitte.

Om det plager deg, så sorry:-)

Så du liker å høre ting som "Åh, kjære...jeg vil inn i tissen din...jeg skal råknulle den deilige tissen din til du skriker om nåde" etc. under akten? :-)

"................................................."

Gjest Mørketsfyrste

Så du liker å høre ting som "Åh, kjære...jeg vil inn i tissen din...jeg skal råknulle den deilige tissen din til du skriker om nåde" etc. under akten? :-)

He-He...

Merkelig at voksne folk får seg til bruke slike uttrykk. Totalt turnoff.

Nei, "ei fitte" er et skjellsord for meg. Ikke mye pent :-)

Kjønnsorganer kan ikke

delta i skjønnhetsvurderinger-

de har sin spesielle funksjon-

og alle er skapt over samme lest .

-som alt annet ved menneskekroppen.

-det er om å gjøre å ha en god følelse i kjønnet sitt.

God Helg

*hyler av latter*

Om mulig enda verre er vel tissekone og tissemann...oh boy.

ShitDiddelyDo

Uten å bli for personlig kan jeg med engang si at yellow ikke snakker om tisser når hun har sex.

Hun snakker om kuer.

*flirer*

ikke så turnon det nei.....men tenner ikke noe særlig på en som peser....:nå skal du få den deilige pikken min i fitta di......heller...

:-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nja, jeg har aldri begynt å legge ut penisbilder på nettet, og jeg tror ikke jeg skal begynne nå heller.

Du trenger ikke å legge ut penisbilder på nettet, du kan bare sende dem til meg, så stiller jeg som sannhetsvitne.

*Meget hjelpsom*

Så pikk og fitte er skikklig turnon det eller??

Altså: Riflen jeg har innenfor buksene (og bokseren) er en _pikk_. Det kvinner har innenfor tilsvarende er ei _fitte_. Hverken mer eller mindre (selv om enkelte kvinner ser ut til å tro at det de har der er laget av gull ). :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...