Gå til innhold

Kjønnsorganer - stygge eller fine?

Anbefalte innlegg

*flirer*...

Kall dem hva du vil....bare ikke krev at jeg skal kalle de det samme..*s*

Og av gull???...hehe....nope..men når du sier det, så er det ikke en så dum idè..:-)

jeg kjenner ei som kaller musa for "silkeveien".. begrepet kommer visst fra asia sa hun? Ganske fint. :)

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

17

• ShitDiddelyDo

13

• Prozak

12

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

For meg er også fitte et skjellsord.

Men i en opphisset og dirty situasjon kunne jeg helt sikkert brukt ordet. Sex skal være dirty.

Når det er sagt har jeg ikke for vane å snakke om verken mitt eller jentas kjønnsorgan når jeg har sex. Det går jo an å snakke uten å bruke disse ordene. Uten at jeg noe i mot dem, og uten å si at jeg ikke kunne brukt dem selv, men det faller meg vel egentlig ikke naturlig å pjatte i vei om pikk og fitte når jeg har sex.

Som sagt....å snakke om kuer er myyye bedre enn å slenge ut ordet fitte sånn midt under sexakten...:-)

Og sånn ellers...har noen venninder som syns det er HELT normalt å sitte å snakke om allverden ting....og jeg blir litt satt ut jeg, når de forteller at de klør som faan på fitta......hehe....greit å fortelle det...men hvorfor det ordet liksom......*flirer*...hvorfor ikke bare si..:...jeg klør noe sinnsykt...hehe...ja der du vet...*s*

Hadde skjønt den med en gang jeg...*ler*..

:-)

ShitDiddelyDo

Som sagt....å snakke om kuer er myyye bedre enn å slenge ut ordet fitte sånn midt under sexakten...:-)

Og sånn ellers...har noen venninder som syns det er HELT normalt å sitte å snakke om allverden ting....og jeg blir litt satt ut jeg, når de forteller at de klør som faan på fitta......hehe....greit å fortelle det...men hvorfor det ordet liksom......*flirer*...hvorfor ikke bare si..:...jeg klør noe sinnsykt...hehe...ja der du vet...*s*

Hehe, spørsmålet er vel hvorfor de skal si noe i det hele tatt hvis dere klør noe sted.

Jeg hadde holdt kjeft. :)

Litt pretensiøst, kanskje? :-)

Omtrent som å kalle pikken for Jadestaven...?

"....................................."

haha.. Den skal jeg bringe videre.. Faller helt sikkert i god jord.. ;) Kallenavn og språk generelt handler vel om smak, behag, tid og sted.. :)

Annonse

Gjest en helt alminnelig naturist

De er vakre, uansett kjønn, alder og fasong. Jeg har sett hundrevis, og ingen var stygge.

Mennesker er vakre! Variasjon er flott.

Kjønnsorganer er like forskjellige som alt annet. Barbert er flott, og peniser er finest uten forhud. Noen har lang penis og lange baller, andre har en kort og tykk som vipper på runde baller.

En kropp som er trygg og ikke trenger "gjøre seg til" eller å være redd for å bli vurdert og kritisert, men kan gå stolt rundt og vite at den er godtatt uansett, den er vakker.

Det er nå min mening da, men jeg er bare

Gjest KariKruskakli

For meg er også fitte et skjellsord.

Men i en opphisset og dirty situasjon kunne jeg helt sikkert brukt ordet. Sex skal være dirty.

Når det er sagt har jeg ikke for vane å snakke om verken mitt eller jentas kjønnsorgan når jeg har sex. Det går jo an å snakke uten å bruke disse ordene. Uten at jeg noe i mot dem, og uten å si at jeg ikke kunne brukt dem selv, men det faller meg vel egentlig ikke naturlig å pjatte i vei om pikk og fitte når jeg har sex.

Har en hjemme som sier dåsa. Men ikke under sexakten;)

"det er langt mellom hver gang jeg ser en fin pikk"

Jeg har ikke så allsidig erfaring i å studere mannlige kjønnsorgan. Jeg liker den ene jeg er så heldig å ha. Og den er like vakker som det skjeve tårn i Piza, og det er ikke tull en gang.

Den ER vakker.

Mitt eget kjønnsorgan er ikke stygt det heller, tror jeg.

"Og den er like vakker som det skjeve tårn i Piza, og det er ikke tull en gang."

Her har du nok glemt en z, for det er en kjent sak at dersom man stabler ørten pizzaer oppå hverandre, så blir det _alltid_ skjevt!

Annonse

Det kaller jeg bra tiltak. Ta tilbake disse ordene, som har blitt til skjelsord utelukkende fordi alt som har hatt med sex og/eller kjønn å gjøre har vært "synd" å nevne.

"..........................................."

Men det er et av de dummeste, mest idiotiske skjellsordene som finnes. Og en effekt av krampaktig puritansk moral.

"............................................."

Enig i det. Jeg tenkte nå mest på "klangen" i ordet. Det egner seg godt til fresing:-)

Hvis jeg skal si hvilket kjønnsorgan som er "penest" så synes jeg at penis er "penere" enn vagina..

Men nå synes jeg begge deler er både ekkelt og fint! Ekkelt hvis noe trykker den opp i trynet mitt uten min vilje, men fint hvis jeg kan velge å "bruke" den ;) Mannen min sin er fin.. c",)

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...