Juneau Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Mannen min og jeg diskuterer: Hva er egentlig forskjellen på en sel og en sjøløve? Noen som kan hjelpe oss til en konklusjon? 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Søk på Google da vel. Man trenger ikke å få andre til å gjøre jobben for seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Søk på Google da vel. Man trenger ikke å få andre til å gjøre jobben for seg. Ble du fornærmet av det også? Det var vel "nedlatende" av vedkommende å spørre, tenker jeg...? "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Søk på Google da vel. Man trenger ikke å få andre til å gjøre jobben for seg. Forresten: Hvorfor svarer du vedkommende når du ikke har noe svar? Sånn for å bruke din "logikk", mener jeg... "............................................." 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Forresten: Hvorfor svarer du vedkommende når du ikke har noe svar? Sånn for å bruke din "logikk", mener jeg... "............................................." Syntes jeg hørte noe om at vi skulle holde oss unna innleggene til hverandre jeg? 0 Siter
Gjest Caplex Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Sjøløver er en type sel. Fra caplex: sjøløver, gruppe av øreseler, 2—3 m lange. Fem arter i am. og austr. farvann. Kalifornisk s. lar seg dressere. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Syntes jeg hørte noe om at vi skulle holde oss unna innleggene til hverandre jeg? Nope. Etter det siste lavmålet ditt, så kan jeg ikke love at jeg vil la være å kommentere det tilbakestående våset du lirer av deg med jevne mellomrom. Har du vurdert profesjonell behandling? Evt. asyl eller spes.ped.? "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.