Hønemoren Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ja, nå er vår prinsesse født. Det ble en lang og stri tørn for datteren, babyen ble født kl. 23.45 igår. Jeg gleder meg enormt til å se mitt første barnebarn idag. Hilsen stolt mormor 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer med prinsessen :-) Og gratulerer som bestemor! Husk at bestemødre har lov til å bli tussete og tvinge på andre bilder av vidunderet :-) Det ble en lang ventetid for deg! Godt at fødselen er over og at det gikk bra :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer med prinsessen :-) Og gratulerer som bestemor! Husk at bestemødre har lov til å bli tussete og tvinge på andre bilder av vidunderet :-) Det ble en lang ventetid for deg! Godt at fødselen er over og at det gikk bra :-) Takk for koselig hilsen. Ja, nervene var ganske på høykant utover ettermiddagen og kvelden igår, trodde jo jeg skulle på barselbesøk i går i visittiden jeg, men slik ble det ikke. Nå er det da overstått og bra er det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk for koselig hilsen. Ja, nervene var ganske på høykant utover ettermiddagen og kvelden igår, trodde jo jeg skulle på barselbesøk i går i visittiden jeg, men slik ble det ikke. Nå er det da overstått og bra er det. Du må kose deg masse på visitten i dag :-) Fødsler er alltid spennende og litt skremmende... Man er ikke sikker på at det har gått bra før barnet vel er ute. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer med barnebarnet!! Jeg har faktisk tenkt masse på denne fødselen Håper du får roen over deg igjen i løpet av dagen, og at ditt første møte med tulla blir hærlig! 0 Siter
Line Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer i massevis! Man glemmer hvor stritt det har vært etter noen dager. Håper det blir masse tid til å kose seg! 0 Siter
Gyda Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Åååååååååååå. Gratulerer så mye, mormor. Jeg tenkte på dere i går, og nevnte for noen på msn på kvelden at jeg savna nettopp denne meldinga i går. Og forklaringa var altså at det tok så lang tid. Jaja - nå er vel det meste av det glemt og mormor bare tripper rundt nå og ser på klokka og venter på at hun skal få komme seg til sykehuset for å titte og holde og lukte og kose. Lykke til med visitten! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer! Takk! VIF-miniskjerf henger klart :-) og hockeyskjøyter blir det kanskje også etter hvert. 0 Siter
Aryane Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 GRATULERER MORMOR! Håper dere alle får en fin tid fremover med den lille prinsessen ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer! Kos dere masse med den lille prinsessa! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 GRATULERER!!! *sender over blomsterbukett til den stolte Mormor* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer! Det var en koselig nyhet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer så mye Hønemoren!! Det var koselig å høre! :0) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk til dere alle for koselige hilsner! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer så masse. Endelig! Hun er sikkert så vakker så vakker. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Gratulerer så masse. Endelig! Hun er sikkert så vakker så vakker. Ja, så vakker så vakker. Sett henne ikveld, lille Madelen! Selvsagt verdens skjønneste baby da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.