Gå til innhold

Prinsesse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er vår prinsesse født.

Det ble en lang og stri tørn for datteren, babyen ble født kl. 23.45 igår. Jeg gleder meg enormt til å se mitt første barnebarn idag.

Hilsen stolt mormor

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Gratulerer med prinsessen :-)

Og gratulerer som bestemor! Husk at bestemødre har lov til å bli tussete og tvinge på andre bilder av vidunderet :-)

Det ble en lang ventetid for deg! Godt at fødselen er over og at det gikk bra :-)

Skrevet

Gratulerer med prinsessen :-)

Og gratulerer som bestemor! Husk at bestemødre har lov til å bli tussete og tvinge på andre bilder av vidunderet :-)

Det ble en lang ventetid for deg! Godt at fødselen er over og at det gikk bra :-)

Takk for koselig hilsen.

Ja, nervene var ganske på høykant utover ettermiddagen og kvelden igår, trodde jo jeg skulle på barselbesøk i går i visittiden jeg, men slik ble det ikke. Nå er det da overstått og bra er det.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for koselig hilsen.

Ja, nervene var ganske på høykant utover ettermiddagen og kvelden igår, trodde jo jeg skulle på barselbesøk i går i visittiden jeg, men slik ble det ikke. Nå er det da overstått og bra er det.

Du må kose deg masse på visitten i dag :-)

Fødsler er alltid spennende og litt skremmende... Man er ikke sikker på at det har gått bra før barnet vel er ute.

Skrevet

Gratulerer med barnebarnet!!

Jeg har faktisk tenkt masse på denne fødselen :)

Håper du får roen over deg igjen i løpet av dagen, og at ditt første møte med tulla blir hærlig!

Annonse

Skrevet

Gratulerer i massevis!

Man glemmer hvor stritt det har vært etter noen dager. Håper det blir masse tid til å kose seg!

Skrevet

Åååååååååååå.

Gratulerer så mye, mormor.

Jeg tenkte på dere i går, og nevnte for noen på msn på kvelden at jeg savna nettopp denne meldinga i går.

Og forklaringa var altså at det tok så lang tid. Jaja - nå er vel det meste av det glemt og mormor bare tripper rundt nå og ser på klokka og venter på at hun skal få komme seg til sykehuset for å titte og holde og lukte og kose.

Lykke til med visitten!

Skrevet

Gratulerer! :)

Takk! VIF-miniskjerf henger klart :-) og hockeyskjøyter blir det kanskje også etter hvert.

Skrevet

GRATULERER MORMOR!

Håper dere alle får en fin tid fremover med den lille prinsessen :o)

Skrevet

Gratulerer! Kos dere masse med den lille prinsessa!

Gjest Shira12
Skrevet

GRATULERER!!!

*sender over blomsterbukett til den stolte Mormor*

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer!:) Det var en koselig nyhet.

Skrevet

Gratulerer så mye Hønemoren!! Det var koselig å høre! :0)

Skrevet

Tusen takk til dere alle for koselige hilsner!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gratulerer så masse. Endelig! Hun er sikkert så vakker så vakker.

Skrevet

Gratulerer så masse. Endelig! Hun er sikkert så vakker så vakker.

Ja, så vakker så vakker.

Sett henne ikveld, lille Madelen! Selvsagt verdens skjønneste baby da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...