Gå til innhold

Anbefalte innlegg

GRatulerer Hønemoren. Dette har du ventet på!!!

Ja, gjett om jeg har.

Det er virkelig "stort" å bli mormor og jeg har sett henne hver dag siden hun ble født. Idag reiser antagelig mor og barn hjem fra sykehuset så nå skal dem og pappa'n få tid sammen alene hjemme. Det er jo koselig for den lille familien å ha litt tid for seg selv nå.

Jeg drar dit når jeg får klarsignal....vær du sikker!

Den lille prinsessa vår har forandret seg fra dag til dag, mere våken og oppvakt har vi merket. Mamma'n sliter med såre brystvorter, men får håpe amminga går bra etterhvert.

Takk for koselig hilsen forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214759-prinsesse/page/2/#findComment-1581532
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gjett om jeg har.

Det er virkelig "stort" å bli mormor og jeg har sett henne hver dag siden hun ble født. Idag reiser antagelig mor og barn hjem fra sykehuset så nå skal dem og pappa'n få tid sammen alene hjemme. Det er jo koselig for den lille familien å ha litt tid for seg selv nå.

Jeg drar dit når jeg får klarsignal....vær du sikker!

Den lille prinsessa vår har forandret seg fra dag til dag, mere våken og oppvakt har vi merket. Mamma'n sliter med såre brystvorter, men får håpe amminga går bra etterhvert.

Takk for koselig hilsen forresten.

Åååå, jeg vet alt om såre brystvorter. Trøsten er at det faktisk går over, men for meg har det tatt omtrent 3-4 uker med alle 3 barna.

Håper hun er flink til å smøre på morsmelk og la dem lufttørke. Ikke bruke papirammeinnlegg rett på brystet, og å passe på at babyen tar så mye av brystet inn i munnen som hun klarer.

Mine små har ikke klart å få alt inn i munnen i begynnelsen, derfor ble jeg sår. Men som sagt, det bedrer seg etter mange tårer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214759-prinsesse/page/2/#findComment-1581632
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...