Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate, som det blåser her jeg bor! Måtte følge ungene inn på skolen i morges, men vi klarte ikke å gå bort til døra. Måtte kjøre helt frem! Ille!

Ting fyker gjennom lufta, og det er vanskelig å holde bilen på veien også. Ei bil hadde blåst av veien da jeg kjørte hjem fra jobb i sted... og enda så er det mye verre lenger nord! *Grøsser*

Ta vare på dere selv, der ute!

Fortsetter under...

Gjest skummelt!
Skrevet

Da burde de sendt ut varsel hos dere også om å holde dere innendørs. Jeg lar ikke ungene gå på skolen "på død og liv"

Ørkenvandreren
Skrevet

Det gjelder å bosette seg på rett sted i landet, vet du. :-)

Skrevet

Det gjelder å bosette seg på rett sted i landet, vet du. :-)

Bor i Trondheim ;)

For meg er det verdens navle! ;)

Skrevet

Da burde de sendt ut varsel hos dere også om å holde dere innendørs. Jeg lar ikke ungene gå på skolen "på død og liv"

Det synes faktisk jeg og, i grunn. Håper de på skolen har vett til å la barna være inne i dag... det er råskummelt ute, synes jeg!

Skrevet

Blåser? Her daler snøen sakte ned, noen fine fjoner.

Du bor på feil plass.

Annonse

Skrevet

Blåser? Her daler snøen sakte ned, noen fine fjoner.

Du bor på feil plass.

Neida, jeg bor ikke på feil plass :) Har da bodd sørpå jeg og... trives mye bedre her "i nord", selv om det blåser så det holder i dag :)

Skrevet

Har ikke lyst å være på jobb i dag.. 1 barn på skole og ei i barnehage. Områder er stengt og garasjetak har sperret noen veier.

Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes ikke noe moro ut!

Her er det ikke vind, snøen daler ned.

Men jeg bor på vestlandet så denne idyllen varer vel kanskje ikke sålenge.

Du får ha kosekveld med barna i kveld, lage kakao og sitte inne og høre på vinden.

Skrevet

Har ikke lyst å være på jobb i dag.. 1 barn på skole og ei i barnehage. Områder er stengt og garasjetak har sperret noen veier.

Det har visst gått noen tak rundt omkring her og, hører jeg. Man får vel bare krysse fingrene for at det ikke blir skader på dyr og mennesker :)

Egentlig så er det litt fascinerende med sånt vær også, så lenge det ikke varer så altfor lenge i et strekk...

Skrevet

Hørtes ikke noe moro ut!

Her er det ikke vind, snøen daler ned.

Men jeg bor på vestlandet så denne idyllen varer vel kanskje ikke sålenge.

Du får ha kosekveld med barna i kveld, lage kakao og sitte inne og høre på vinden.

Jeg vil også ha snø! Håper det kommer litt etter hvert her...

Kosekveld, ja... må vel på nattevakt, tenker jeg :) Blir fint det, å kjøre rundt i verste stormkastene hele natta! ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vil også ha snø! Håper det kommer litt etter hvert her...

Kosekveld, ja... må vel på nattevakt, tenker jeg :) Blir fint det, å kjøre rundt i verste stormkastene hele natta! ;)

Da får dere ta kosekvelden en annen kveld :o)

Kjør forsiktig i natt da!

Skrevet

Da får dere ta kosekvelden en annen kveld :o)

Kjør forsiktig i natt da!

Skal gjøre det, vettu... Var ute og kjørte sist natt og, det var spennende nok det. Det gikk greit, men det blåser langt verre nå.

Sånn er're bare :)

Annonse

Skrevet

Sånn har det vært her i en uke nå og gir seg ikke før helgen i hvert fall. Jeg skal to ganger avgårde i dag, en halv times kjøring hver vei. Er litt smånervøs må jeg innrømme. Spesielt fordi jeg må over en lang bro

Skrevet

Her er det 17 minusgrader og sterk kuling med storm i kastene. Jeg tror dette er det kaldeste jeg har vært med på noensinne.

Gjest Shira12
Skrevet

Skal gjøre det, vettu... Var ute og kjørte sist natt og, det var spennende nok det. Det gikk greit, men det blåser langt verre nå.

Sånn er're bare :)

Er ikke så mye og gjøre med været nei.

Jeg skal til Oslo på mandag og håper at værgudene smiler til meg når jeg skal over fjellet.

Men det har blåst før, og vi har kommet helskinnet over. (så lenge ikke jeg står for kjøringen ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...