Gå til innhold

Jeg blir så jævla tiltaksløs om vinteren

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se på mulighetene.

Kanskje du treffer DEN dama på trenigen akkurat i dag?

Og hun har det like bedrøvelig som deg. Da kan du jo f.eks forsøke å finne ut om hun er interessert i at dere kan ha det "bedrøvelig" sammen?

ps: selv traff jeg min nåværende samboer på treningsstudioet, så mulighetene er så absolutt til stede:-)

Tja, jeg får prøve å komme meg ned etter lunsj.

Dagen har jo såvidt startet, så jeg har relativt god tid. Må bare slutte å utsette det til etter neste måltid. :)

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

36

• Goliath

10

• mariaflyfly

8

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er aldri dumt å dytte i seg en bedre femretters.

En av livets store gleder!

Jeg spiste for øvrig en syvretters på Det 11. Bud før jul, og der har de også fin-fin mat. :)

Der har jeg ikke vært. Det må prøves. Vi var på Hansken, det kan også anbefales. Og vinen til var perfekt. :)

Skrevet

Få ræva i gir, din latsabb.

Og skylde på været når man skal trene innendørs?

Hvisker forsiktig:

Kjerring.

Hehe.....

Skrevet

Tja, jeg får prøve å komme meg ned etter lunsj.

Dagen har jo såvidt startet, så jeg har relativt god tid. Må bare slutte å utsette det til etter neste måltid. :)

Lykke til:-)

Gjest ha en fortsatt fin dag !
Skrevet

Jeg har også fri idag, :-).

Nå har jeg (endelig) tatt ned de røde gardinene på kjøkkenet, vasket vinduene å fått opp mer "nøytrale" gradiner der.

Så har jeg tatt helgevasken på kjøkken og i stua, rydda å kasta litt rot fra rommet til jentene.

Skiftet på sengene, holder på med vaskemaskin nr. 2 nå.

Ute snør det, naboen har vært her med traktoren å brøyta for oss, han må nok ta turen igjen utpå ettermiddagen hvis det fortsetter å lave ned som det gjør nå.

Nå skal jeg snart senke mitt legeme ned i go`stolen å se på SKISKYTING :-).

Å du, husarbeid, DET er trim det, puuuh.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der har jeg ikke vært. Det må prøves. Vi var på Hansken, det kan også anbefales. Og vinen til var perfekt. :)

Hansken, ja. Der har jeg aldri vært. Det må prøves. Alt må prøves. Mat er utrolig godt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Få ræva i gir, din latsabb.

Og skylde på været når man skal trene innendørs?

Hvisker forsiktig:

Kjerring.

Hehe.....

Hehe, jeg vet. Det er kjerringtakter over meg nå!

Skrevet

Hansken, ja. Der har jeg aldri vært. Det må prøves. Alt må prøves. Mat er utrolig godt. :)

Litt for godt akkurat nå for tida. :(

Jeg er ganske flink i uka og skeier ut en dag eller to i helga. Når nabo'n kokkelerer og sånn. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jo, og det er ikke nydelig her i det hele tatt. Jeg liker snø den ene helgen i året jeg står på snowboard, men det gjør jeg uansett ikke her. Så her trenger jeg ikke snø.

For øvrig: Hvis jeg sitter inne gjør det ikke så mye at det snør, men det gjør noe når jeg skal ut. Og nå skulle jeg egentlig ut.

Jaja, vi får se hva det blir til etter lunch.

Møkkavær!

Jeg er vokst opp i ei bygd hvor jeg var vant til at det skulle være mye snø om vinteren.

Jeg savner det. Somrene er finere i Oslo, men vinteren er trist og grå uten snø.

Akkurat nå begynner det å hjelpe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Litt for godt akkurat nå for tida. :(

Jeg er ganske flink i uka og skeier ut en dag eller to i helga. Når nabo'n kokkelerer og sånn. :)

Det er bare sunt å skeie ut litt i helgene. Man må leve.

Når det gjelder det å skeie ut med femrettere er det vel mer økonomien som sørger for at jeg ikke gjør det så ofte jeg gjerne skulle gjort. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også fri idag, :-).

Nå har jeg (endelig) tatt ned de røde gardinene på kjøkkenet, vasket vinduene å fått opp mer "nøytrale" gradiner der.

Så har jeg tatt helgevasken på kjøkken og i stua, rydda å kasta litt rot fra rommet til jentene.

Skiftet på sengene, holder på med vaskemaskin nr. 2 nå.

Ute snør det, naboen har vært her med traktoren å brøyta for oss, han må nok ta turen igjen utpå ettermiddagen hvis det fortsetter å lave ned som det gjør nå.

Nå skal jeg snart senke mitt legeme ned i go`stolen å se på SKISKYTING :-).

Å du, husarbeid, DET er trim det, puuuh.

Nå har jeg i hvert fall tatt til vett.

Får la lunsjen synke i en times tid, og så sette kursen nedover! :)

Skrevet

Jeg og. Jeg er så tiltaksløs om vinteren at jeg ikke vet om jeg en gang orker å skrive ferdig dett

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg og. Jeg er så tiltaksløs om vinteren at jeg ikke vet om jeg en gang orker å skrive ferdig dett

...te.

Sånn. Nå skrev jeg det ferdig for deg. :)

Skrevet

...te.

Sånn. Nå skrev jeg det ferdig for deg. :)

:) Du snill.

Skrevet

Ja, januar er definitivt verst. Det er så jævla mørkt. Selv nå, mens det snør skikkelig snø ute, er det mørkt og grått.

Jeg fatter ikke hvordan folk takler livet nord i landet på denne tiden av året.

Vi går i hi vi også :)

Skrevet

Nå må lunsjen være over.

Så enten svarer du raskt på dette innlegget din j..vla latsabb, eller så har du vært flink og kommet deg på treninga:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå må lunsjen være over.

Så enten svarer du raskt på dette innlegget din j..vla latsabb, eller så har du vært flink og kommet deg på treninga:-)

Lunsjen er over, og om ca 45 minutter går jeg ned.

Må la maten synke! :)

Skrevet

Lunsjen er over, og om ca 45 minutter går jeg ned.

Må la maten synke! :)

OK - jeg kjøper den:-)

Skrevet

Å, jeg kjenner meg så godt igjen i det du sier!

Gleder meg til vår og lysere tider.

Jeg har omsider vært flink og begynt å trene igjen etter jul. Det var tungt å begynne igjen, men det hjelper på humøret. I hvertfall etterpå.. Dessuten blir man varm og god :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å, jeg kjenner meg så godt igjen i det du sier!

Gleder meg til vår og lysere tider.

Jeg har omsider vært flink og begynt å trene igjen etter jul. Det var tungt å begynne igjen, men det hjelper på humøret. I hvertfall etterpå.. Dessuten blir man varm og god :o)

Det er den følelsen jeg vet jeg vil sitte igjen med etterpå (i motsetning til den dårlige samvittigheten jeg ellers vil få), som har fått meg til å bestemme meg for en tur ned.

Dessuten trives jeg når jeg trener. Det er bare den jævla turen ut... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...