Gå til innhold

Jeg blir så jævla tiltaksløs om vinteren

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Robert Wilson krim er i særklasse, så hvis du ikke har lest noe av han før - så har du mye bra i vente:-)

Jeg har to av bøkene hans her. Og jeg har ikke begynt på dem, siden jeg stort sett ikke trives med krim. Unntakene Harry Hole og Varg Veum, og så elsker jeg Henning Mankell og han andre svensken... eh, hva heter han igjen...

Håkon Nesser!

Så jeg vet jeg bør gi bøkene en sjanse. De har ligget her og støvet ned nå i et par år.

Det er Et Lite Drap i Lisboa og Den Blinde Mannen i Sevilla jeg har her.

Lurer på om jeg skal begynne på en i kveld! :)

Hehe, hadde glemt dem helt til Hare nå minnet meg på det.

Grunnen til at jeg er negativt innstilt til krim er Anne Holt, Kari Fossum og Unni Lindell sin skyld. Det er dem jeg har lest mest av, og de duger faen ikke til å tenne peisen med engang.

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

36

• Goliath

10

• mariaflyfly

8

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er du nordlending, altså? Av en eller annen grunn innbilte jeg meg at du var Østlending.

Hvor i NordNorge er du fra? Fylke holder.

Jeg flyttet sørover for 19 år siden, så jeg er bare _opprinnelig_ nordlenning. Fylket er/var Nordland (ergo "nordlenning").

"............................................"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg flyttet sørover for 19 år siden, så jeg er bare _opprinnelig_ nordlenning. Fylket er/var Nordland (ergo "nordlenning").

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men så sant du var godt opp i tenårene når du flyttet, så mener jeg at du fremdeles har lov til å kalle deg norlenning etter 19 år - ikke bare "opprinnelig norlenning" :-)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men så sant du var godt opp i tenårene når du flyttet, så mener jeg at du fremdeles har lov til å kalle deg norlenning etter 19 år - ikke bare "opprinnelig norlenning" :-)

Jeg rakk akkurat ikke å bli tenåring før jeg flyttet. Men jo, jeg kaller meg nordlenning :-)

Skrevet

Jeg har to av bøkene hans her. Og jeg har ikke begynt på dem, siden jeg stort sett ikke trives med krim. Unntakene Harry Hole og Varg Veum, og så elsker jeg Henning Mankell og han andre svensken... eh, hva heter han igjen...

Håkon Nesser!

Så jeg vet jeg bør gi bøkene en sjanse. De har ligget her og støvet ned nå i et par år.

Det er Et Lite Drap i Lisboa og Den Blinde Mannen i Sevilla jeg har her.

Lurer på om jeg skal begynne på en i kveld! :)

Hehe, hadde glemt dem helt til Hare nå minnet meg på det.

Grunnen til at jeg er negativt innstilt til krim er Anne Holt, Kari Fossum og Unni Lindell sin skyld. Det er dem jeg har lest mest av, og de duger faen ikke til å tenne peisen med engang.

Jeg sier bare: Gled deg:-)

Den blinde osv osv er knallbra!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sier bare: Gled deg:-)

Den blinde osv osv er knallbra!

Tenkte å begynne snart. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...