nitni Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 I Februar tar vi sjansen på en aldri så liten husmorferie, noen venninner og jeg. Flybillettene er i boks, og nå leter vi rundt etter hotell. Vi skal på shopping og ønsker å bo så sentralt som mulig. Gjerne rimelig, men bra. Vi vil unngå mørke/skumle bakgater/steder når vi skal ut å spise på kveldene. Trenger tips til hoteller jeg kan sjekke ) 0 Siter
flowy Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har vært fornøyd med hotell Gyldenløve i i Bogstadveien. Bogstadveien er jo et shoppingparadis i seg selv. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Rica Oslo! Rett over veien for sentralbanestasjonen, ved "foten" av Karl Johan. Mer sentralt kan det ikke bli! 0 Siter
iselin Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Rainbow hotel Cecil, like ved stortinget er relativt billig, og bra! 0 Siter
Gjest Sentralt og greit Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 http://www.choicehotels.no/html/page.jsp?propcode=NO020&langcode=NO&catcode=null 0 Siter
nitni Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Hotell Europa fordi de var hyggeligst og mest hjelpsom av de vi snakket med i tlf. Dessuten skulle vi få rom med badekar, som er en viktig luksus når man er på husmorferie ) Som coop-medlem fikk vi dobbeltrom til 1225,- pr.pers for en weekend. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.