Gå til innhold

Noe hyggelig til de ansatte?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vil gjøre noe hyggelig for de ansatte - men jeg vet ikke helt hva?

Vi er små, og har ikke mye penger, så det kan ikke være for dyrt.

De ansatte er unge, av begge kjønn, og har veldig forskjellige interesser virker det som.

Jeg har ikke lyst til å gi dem en flaske vin f.eks - det er litt kjedelig. Jeg har heller ikke lyst til å gå på byen, da blir det så upersonlig og spredt på en måte...

Det blir i midten/slutten av februar - alternativt senere.

Det kan ikke foregå på dagtid (da må vi jobbe alle sammen), så fortrinnsvis en ukedagskveld.

Forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

Omtrent HVOR mye per. pers? og hvor mange er dere?

Gjest folksam
Skrevet

Du kan høre med treningssenteret om dere kan få en time der (gratis)? Eller dere kan møtes og ha te, ost og kjeks.

Skrevet

Hva med en bowling kveld?

To sjeler, en tanke - på samme minutt ;-)

Annonse

Skrevet

Aking i korketrekkeren med litt godt å drikke på og litt å spise etterpå.

Gjest Persille
Skrevet

Du kan høre med treningssenteret om dere kan få en time der (gratis)? Eller dere kan møtes og ha te, ost og kjeks.

Hm, tviler på at guttene mine har så lyst til det :)

Men jentene hadde sikkert kost seg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har dere lokale til rådighet?

Ta en fredag, kjøp inn noen pizzaer og noen øl / litt vin, og siden du etter hva jeg forstår holder til i Oslo, kan dere eventuelt ta en tur ut senere.

Gjest Persille
Skrevet

Omtrent HVOR mye per. pers? og hvor mange er dere?

De er fire, jeg er én - alternativt kan jeg ta med noen tidligere ansatte dersom det er behov for flere ifht aktiviteter f.eks.

Hvor mye penger, hm...

Ikke minst mulig kanskje - men jeg klarer ikke 5.000 heller liksom...

Par tusen kanskje?

Gjest Persille
Skrevet

Har dere lokale til rådighet?

Ta en fredag, kjøp inn noen pizzaer og noen øl / litt vin, og siden du etter hva jeg forstår holder til i Oslo, kan dere eventuelt ta en tur ut senere.

Ja, jeg lurte på det - om jeg skulle invitere til litt utvidet vorspiel, og så gå ut etterpå...

laguna1365380434
Skrevet

Tar dere innimellom bilder på juletrefester & turer og sånn?

I såfall kunne det vel være hyggelig om de ansatte fikk hvert sitt fine bilde,kanskje sånn litt potpourri aktig, med unger, barnehage og de sjøl og sånn..Rammet koselig inn, som de kan ha som et koselig minne fra en koselig arbeidsplass?

Sånn for eksempel, jeg hadde hvertfall synes det hadde vært både hyggelig og omtenksomt, og mere originalt enn ei flaske vin.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg lurte på det - om jeg skulle invitere til litt utvidet vorspiel, og så gå ut etterpå...

Det tror jeg slår an. Dessuten er det ikke så dyrt, og sånne ting som bowling kan bli litt sært for noen.

Det er vanskelig å finne noe alle liker, men pizza og øl/vin er vel strengt tatt noe alle unge trives med.

Annonse

Skrevet

Invitere ut på resturant? Velg en resturant der lokalene er koselig og prisene ikke for stive..

Skrevet

Det tror jeg slår an. Dessuten er det ikke så dyrt, og sånne ting som bowling kan bli litt sært for noen.

Det er vanskelig å finne noe alle liker, men pizza og øl/vin er vel strengt tatt noe alle unge trives med.

Bowling sært? (Og jeg som skulle til å foreslå go-kart som annetvalg)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bowling sært? (Og jeg som skulle til å foreslå go-kart som annetvalg)

Bowling i seg selv er ikke sært, men det å finne noe alle trives med er ikke enkelt. Jeg tviler på at samtlige kommer til å stortrives i en bowlinghall.

Men jeg tror samtlige vil trives med noe så enkelt som pizza, øl og vin.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg støtter SDD sitt forslag..

Og når alle er godt i farta, tar du fram Singstar!

Dette kan ikke slå feil ;)

Skrevet

De er fire, jeg er én - alternativt kan jeg ta med noen tidligere ansatte dersom det er behov for flere ifht aktiviteter f.eks.

Hvor mye penger, hm...

Ikke minst mulig kanskje - men jeg klarer ikke 5.000 heller liksom...

Par tusen kanskje?

Kanefart med bål og rødvinsgløgg.

Skrevet

Bowling i seg selv er ikke sært, men det å finne noe alle trives med er ikke enkelt. Jeg tviler på at samtlige kommer til å stortrives i en bowlinghall.

Men jeg tror samtlige vil trives med noe så enkelt som pizza, øl og vin.

trodde ALLE likte bowling jeg! :)

Her i Moss er det sågar ølservering og musikk og blinkende lys på fredagskvelder....

Skrevet

To forslag: Stå opp tidlig en morgen og bak boller til hele gjengen! Server dem kakao og boller når de kommer på jobb om morgenen! Det gjorde faktisk sjefen min en gang, og gjett hvordan det varmet (i flere betydninger).

Et annet forslag er å kjøpe en såkalt sol-lampe (ca. 2000 kr), som enhver kan benytte, nå i mørketiden hjelper den veldig, og minsker dessuten sykefraværet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...