Gå til innhold

Hotellforslag i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart til London. Vi har pleid å bo i Sussex Garden, på et hotell der. Men frokosten er såpass elendig at selv om vi er fornøyd ellers tenkte vi å prøve noe annet.

Derfor: Er det noen som vet om konkrete gode hotell dere selv har bodd på? SOm har ordentlig frokost og med priser til maks 900-1000 kroner natten. Og der alt går smertefritt med bestilling, VISA-trekk og slikt.

Fortsetter under...

Skrevet

Columbia, ved Lancaster Gate. Ikke akkurat nyoppusset, men god, engelsk frokost, og hyggelig betjening.

Skrevet

Er ikke frokosten mye lik over hele London? Tørre loffskiver, smør og syltetøy, og glass det bare er plass til e munnfull i? Utover det må man betal extra for den skikkelig engelske frokosten med bacon egg og bønner... Bodde på central park hotel da jeg va der for 1,5 år siden. Hotellet var veldig okey, men frokosten... Ugh! Kjøpte frokosten ute vi:)

Skrevet

Er ikke frokosten mye lik over hele London? Tørre loffskiver, smør og syltetøy, og glass det bare er plass til e munnfull i? Utover det må man betal extra for den skikkelig engelske frokosten med bacon egg og bønner... Bodde på central park hotel da jeg va der for 1,5 år siden. Hotellet var veldig okey, men frokosten... Ugh! Kjøpte frokosten ute vi:)

Ja, frokosten var nøyaktig slik. Ristet loff, kun syltetøy og kaffe. Dårlig start på dagen. Så om vi bare kunne finne et annet sted enkelt og greit, så skifter vi til det. Kanskje endog i samme gate, Sussex Garden? Noen som vet?

Petrine Eiffel
Skrevet

Ligger ikke Central Park i New York da?

Skrevet

Ligger ikke Central Park i New York da?

hehe! Joda, men de har et hotell i London som også heter det:)

Annonse

Petrine Eiffel
Skrevet

hehe! Joda, men de har et hotell i London som også heter det:)

Hehe, trodde jeg skulle få sjansen til å se Central Park på turen også jeg...

Skrevet

Columbia, ved Lancaster Gate. Ikke akkurat nyoppusset, men god, engelsk frokost, og hyggelig betjening.

Hvor blir dette sånn ca i London? Fant hjemmesiden deres, ser OK ut. Og 950 spenn pr natt, greit det.

Skrevet

Hvor blir dette sånn ca i London? Fant hjemmesiden deres, ser OK ut. Og 950 spenn pr natt, greit det.

Lancaster Gate T-banestasjon.

Skrevet

Lancaster Gate T-banestasjon.

Takk! Veldig mulig vi drar dit - det er jo veldig sentralt. Klager til deg om jeg ikke liker frokosten!

Skrevet

Takk! Veldig mulig vi drar dit - det er jo veldig sentralt. Klager til deg om jeg ikke liker frokosten!

Uffda... Det er noen år siden jeg var der, altså. Nærmere bestemt tre. Men jeg var ihvertfall fornøyd, og jeg bodde der sammen med en venninne som alltid bruker det hotellet når de er i London.

Skrevet

Millenium Hotel Mayfair, sikkerstikk.

Bare et lite tips, ikke bestill fra hotellets egne nettside. Du kan spare opptil 70% ved å bestille fra samlesider. Det har jeg gjort selv mange ganger og det går smertefritt for seg:)

Ellers tilsier min erfaring at man kan også bo veldig flott og passe rimelig dersom man ofrer frokosten og kjøper den på en koselig restaurant istedet! Frokosten på de fleste 3-4stjerners hotellene i London er sjelden noe og skryte av og svært så kontinental, og skal du ha typisk engelsk frokost må du som oftest betale ekstra.

Jeg forresten ingen tilhenger av hotel-måltid generelt:)

Skrevet

Hehe, trodde jeg skulle få sjansen til å se Central Park på turen også jeg...

*lol*

Annonse

Skrevet

Må forresten si meg enig med den som sa at du ikke må bestille direkte fra hotellet.

Jeg fikk det mye billigere ved å bestille via en eller annen billig-hotell-forhandler på nettet. Husker selvfølgelig ikke hvilken...

Skrevet

St Giles.

Ligger over prisnivået du antyder, men har super beliggenhet (omtrent der Oxford street krysser Tottenham Court Road), det er rent og helt grei standard og frokosten er veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...