Gå til innhold

vil laste ned sang fra internett til pc

Anbefalte innlegg

Gjest musikkolga
Skrevet

hei jeg vil laste ned none sanger fra internett til pc min. Hvordan gjør jeg dette og hvor finner jeg en slik søkesside. Vet at det skal finnes og at det koster ca 10,- pr. sang å laste ned.

takk for hjelp

Fortsetter under...

Skrevet

Forøvrig et friskt pust med noen som spør om råd til å _kjøpe_ musikk, blant alt maset om hjelp til å stjele :-)

"..............................................."

Gjest Spørreri
Skrevet

Forøvrig et friskt pust med noen som spør om råd til å _kjøpe_ musikk, blant alt maset om hjelp til å stjele :-)

"..............................................."

Hva gjør du selv Prozak, kjøper, stjæler eller begge deler?

Selv gjør jeg ingen av delene, så det er sagt.

Skrevet

Hva gjør du selv Prozak, kjøper, stjæler eller begge deler?

Selv gjør jeg ingen av delene, så det er sagt.

Da jeg ikke ønsker å sortere under kategorien "tyv", så stjeler jeg selvfølgelig ikke.

Nå skal det sies at jeg ikke betrakter enhver som har en og annen ukjøpt mp3-låt liggende som tyv av noen betydning. Men det er veldig mange som har en musikksamling omtrent utelukkende bestående av stjålet materiale. Det er tyver.

"............................................"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...