Gjest musikkolga Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 hei jeg vil laste ned none sanger fra internett til pc min. Hvordan gjør jeg dette og hvor finner jeg en slik søkesside. Vet at det skal finnes og at det koster ca 10,- pr. sang å laste ned. takk for hjelp 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Her finner du noen: http://www.memarkmp3.com/ "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Forøvrig et friskt pust med noen som spør om råd til å _kjøpe_ musikk, blant alt maset om hjelp til å stjele :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest Spørreri Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Forøvrig et friskt pust med noen som spør om råd til å _kjøpe_ musikk, blant alt maset om hjelp til å stjele :-) "..............................................." Hva gjør du selv Prozak, kjøper, stjæler eller begge deler? Selv gjør jeg ingen av delene, så det er sagt. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Hva gjør du selv Prozak, kjøper, stjæler eller begge deler? Selv gjør jeg ingen av delene, så det er sagt. Da jeg ikke ønsker å sortere under kategorien "tyv", så stjeler jeg selvfølgelig ikke. Nå skal det sies at jeg ikke betrakter enhver som har en og annen ukjøpt mp3-låt liggende som tyv av noen betydning. Men det er veldig mange som har en musikksamling omtrent utelukkende bestående av stjålet materiale. Det er tyver. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.