Gå til innhold

Angelina og Brad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, noe så lite interessant. Jeg fatter ikke at noen kan ha såpass interesser for dette at de gidder å bruke tid på å skrive innlegg om det.

Skrevet

Uff, noe så lite interessant. Jeg fatter ikke at noen kan ha såpass interesser for dette at de gidder å bruke tid på å skrive innlegg om det.

tydeligvis interresant nok til at du gidder å åpne tråden og svare på innlegget ;o)

Skrevet

tydeligvis interresant nok til at du gidder å åpne tråden og svare på innlegget ;o)

Ja, jeg synes det er interessant å observere hva som interesserer folk, men ikke hva som skjer i kjendisverdenen:-)

Skrevet

Ja, jeg synes det er interessant å observere hva som interesserer folk, men ikke hva som skjer i kjendisverdenen:-)

Ah.... :o)

Bris1365380442
Skrevet

Kanskje den ene er Jennifer Aniston sin?

Skrevet

Kanskje den ene er Jennifer Aniston sin?

*LOL*

Skrevet

Så du trodde det her var snakk om Angelina Olsen og Brad Hansen? ;-)

Skrevet

Så du trodde det her var snakk om Angelina Olsen og Brad Hansen? ;-)

Øh, nei...jeg var ikke interesser i saken i seg selv, bare interessen til tråstarter...

Skrevet

Øh, nei...jeg var ikke interesser i saken i seg selv, bare interessen til tråstarter...

He he, du er sikkert en av dem som kjøper Se og Hør utelukkende på grunn av TV-programmet også :)

Skrevet

He he, du er sikkert en av dem som kjøper Se og Hør utelukkende på grunn av TV-programmet også :)

Jeg kjøper ikke Se og Hør. TV-programm finner jeg andre steder...

Skrevet

H*n er en av de som kommenterer andres innlegg uten å ha noe saklig å si, men som ikke tåler at andre gjør det med ham/henne :-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...