Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De heter parauretale kjertler. Navnet kommer av at de sitter rundt urinrørs- åpningen, men det er fortsatt ikke urin som kommer. Den kvinnelige form av prostata- kjertelen. Menn pisser jo ikke når de ejakulerer vel???

Som jeg sa, så kan det også komme urin sammen med denne væsken.

".............................................."

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• camstr

29

• Prozak

26

• Lillemus

13

• Mary Poppins

10

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror ikke jeg hadde hatt sjangs til å tisse under samleiet, ikke etter at jeg har fått orgasme i alle fall. Da kan det gå både 5 og 10 minutter før jeg er i stand til å tisse. :o)

Jeg er enig med SDD - la det stå til! Evt. ta en kjapp pause og se om du får til å tisse.

jeg holder også igjen...

jeg har alltid hatt dette problemet. fryktelig irriterende! kan drikke liiite hele dagen, for så å gå å tisse før samleiet. så ligger jeg å holder igjen. "etterpå" går jeg på toalettet, og det kommer alltid littebitt tiss... å det er jo ikke sånn at vi har sex så lenge heller...

hvordan er det da mulig å kunne slappe av under samleiet...

det er jo viktig at vi damer tisser etter samleiet for å forebygge en eventuell urinvegsinfeksjon...

Som jeg svarte så gjør det ikke det og det er kontrollert.... hi hi hi!!!

Beklager, men du tar feil. Enten det, eller så har du ikke sett hvor mye som faktisk kan komme.

Og før du sier noe mer, kan jeg nevne at disse kjertlene ikke er medisinsk dokumenterte engang. Vitenskapelige diskusjoner blir dermed vanskelige.

Og sist men ikke minst: Med mindre du har smakt/luktet på nok til å ha et sammenlikningsgrunnlag, så kan du heller ikke uttale deg om det.

"........................................"

Som jeg svarte så gjør det ikke det og det er kontrollert.... hi hi hi!!!

Beklager, men du tar feil. Enten det, eller så har du ikke sett hvor mye som faktisk kan komme.

Og før du sier noe mer, kan jeg nevne at disse kjertlene ikke er medisinsk dokumenterte engang. Vitenskapelige diskusjoner blir dermed vanskelige.

Og sist men ikke minst: Med mindre du har smakt/luktet på nok til å ha et sammenlikningsgrunnlag, så kan du heller ikke uttale deg om det.

jeg holder også igjen...

jeg har alltid hatt dette problemet. fryktelig irriterende! kan drikke liiite hele dagen, for så å gå å tisse før samleiet. så ligger jeg å holder igjen. "etterpå" går jeg på toalettet, og det kommer alltid littebitt tiss... å det er jo ikke sånn at vi har sex så lenge heller...

hvordan er det da mulig å kunne slappe av under samleiet...

det er jo viktig at vi damer tisser etter samleiet for å forebygge en eventuell urinvegsinfeksjon...

Du kommer ikke til å tisse under samleiet - slapp av! :o)

Og ang. tissing etterpå for å forebygge uvi, jeg går sjeldent på do og tisser etterpå (klarer ikke tisse før en god stund etter orgasme og da har jeg som regel sovnet) og har aldri hatt uvi.

Annonse

Du har din overbevisning, jeg har min og da kan vi ende diskusjonen der.

Du har din overbevisning, jeg har min og da kan vi ende diskusjonen der.

Heh-heh. Det har ingenting med overbevisning å gjøre, men med rene fakta. Hvis du ikke er interessert i fakta, så er det selvfølgelig ikke noe poeng i å diskutere :-)

"............................................"

Gjest hmmm... svært merkeligb

Det er lenge siden jeg har sprutet nå... skjønner ikke helt hvordan det er. Jeg kan også merke det at nå blir det basseng her... Men ikke pokker om jeg har klart å regne ut hvordan det skjer, det bare skjer!

er dette vanlig??

har aldri opplevd det jeg... meg jeg har jo fått g-punkt orgasme da..

UndrendePåDetMeste

Nei, det er det ikke.

Trodde da virkelig det var bevist at det som kommer når vi ejakulerer ike er urin? Ser da heller ikke det minste ut som det på lakenet heller. Tror nok det kans være vanskelig å tro på når man ikke har opplevd det selv eller at man har hatt en slik partner. Dere gutta har jo varierende mengde dere og, og da er det jo nettopp disse kjertlene det kommer ann på. Sæden er jo ikke mange prosentene av det som kommer ut, mest "fyllvæske" i varierende mengde.

Trodde da virkelig det var bevist at det som kommer når vi ejakulerer ike er urin? Ser da heller ikke det minste ut som det på lakenet heller. Tror nok det kans være vanskelig å tro på når man ikke har opplevd det selv eller at man har hatt en slik partner. Dere gutta har jo varierende mengde dere og, og da er det jo nettopp disse kjertlene det kommer ann på. Sæden er jo ikke mange prosentene av det som kommer ut, mest "fyllvæske" i varierende mengde.

Det er gjort noen undersøkelser, men desverre altfor lite. Noen viser lite rester av urin, andre viser mye.

"............................................."

UndrendePåDetMeste

Det er gjort noen undersøkelser, men desverre altfor lite. Noen viser lite rester av urin, andre viser mye.

Virker innlysende på meg at det da varierer fra person til person. Viktigste er uansett at partneren setter pris på beviset for at en har det godt. Kanskje bare jeg som forenkler poblemstillingen en smule her...

Virker innlysende på meg at det da varierer fra person til person. Viktigste er uansett at partneren setter pris på beviset for at en har det godt. Kanskje bare jeg som forenkler poblemstillingen en smule her...

Mulig du forenkler, men jeg er uansett enig :-)

Annonse

Du kommer ikke til å tisse under samleiet - slapp av! :o)

Og ang. tissing etterpå for å forebygge uvi, jeg går sjeldent på do og tisser etterpå (klarer ikke tisse før en god stund etter orgasme og da har jeg som regel sovnet) og har aldri hatt uvi.

Hvis en HAR vært plaget av UVI, er det veldig viktig å tisse etter samleie.

Jeg var ekstremt mye plaget av det for noen år siden, og hvis jeg glemte det bare én gang, kom UVI'en dagen derpå :-(

Nå er det over et par år siden sist, og jeg kan droppe det innimellom, men som regel tisser jeg alltid etterpå, selv om det er kjedelig å krele seg ut av senga...

Men de derre sprutene dine kan jeg se langt etter...!!!!

Jeg kan ikke styre det! :o) Noen ganger kan jeg kjenne at "denne gangen kommer jeg til å sprute"; men jeg klarer ikke stoppe det på noen annen måte enn å avbryte det hele tvert. Og _det_ gjør jeg jo ikke! :o)

Det er som meg det Lillemus, jeg kjenner at nå kommer det til å bli vått her, men kan ikke styre det, og å avbryte er helt uaktuelt ;0)

Heh-heh. Det har ingenting med overbevisning å gjøre, men med rene fakta. Hvis du ikke er interessert i fakta, så er det selvfølgelig ikke noe poeng i å diskutere :-)

Da bør du lese "Orgasme Boken" av Katerina Janouch. Der er det en referanse til en annen bok ang "fontene-orgasmer" (som hun kaller dem!) Den boken hun referer til er; "The Yoni - Sacred Symbol of Female Creative Power" av Rufus C. Camphausen. Jeg vet hva jeg har opplevd og jeg tviler sterkt på at fyren min ville ha slikket i seg urin. Så gammel og slapp er jeg altså ikke.... :-) Men du er overbevist om at det er urin, det er ikke jeg. Urin lukter jo og det ville man jo ha merket. Og menn ejakulerer heller ikke urin, eller mener du det også???

Det er som meg det Lillemus, jeg kjenner at nå kommer det til å bli vått her, men kan ikke styre det, og å avbryte er helt uaktuelt ;0)

Til lillemus og mary poppins. Gjør dere noe spesielt for at det skal skje eller bare skjer det? Jeg har det sånn at noen ganger bare kommer det, andre ganger ikke, men jeg finner ikke noen forskjell. Med noen kjærester skjedde det så og si hver gang, med andre skjedde det aldri. Og under ett ons en gang, så druknet vi nesten he he he

Jeg er overbevist om at det ikke er urin. Det er en helt annen type veske som kommer ut, den lukter ikke, og fargen er mye hvitere og klarere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...