Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til lillemus og mary poppins. Gjør dere noe spesielt for at det skal skje eller bare skjer det? Jeg har det sånn at noen ganger bare kommer det, andre ganger ikke, men jeg finner ikke noen forskjell. Med noen kjærester skjedde det så og si hver gang, med andre skjedde det aldri. Og under ett ons en gang, så druknet vi nesten he he he

For min del har det mye å gjøre med stimuleringen av g-punktet. Jeg klarer det på egenhånd med en vib også og en sjelden gang har jeg klart det kun ved klitorisstimulering, men da har jeg vært ekstremt kåt. :o)

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• camstr

29

• Prozak

26

• Lillemus

13

• Mary Poppins

10

Mest aktive i denne tråden

Trodde da virkelig det var bevist at det som kommer når vi ejakulerer ike er urin? Ser da heller ikke det minste ut som det på lakenet heller. Tror nok det kans være vanskelig å tro på når man ikke har opplevd det selv eller at man har hatt en slik partner. Dere gutta har jo varierende mengde dere og, og da er det jo nettopp disse kjertlene det kommer ann på. Sæden er jo ikke mange prosentene av det som kommer ut, mest "fyllvæske" i varierende mengde.

De lærde strides litt om det, men som sagt man har funnet den kvinnelige prostata- kjertelen. Man mener det bare er en større mengde av den væsken man produserer når man er kåt og hvis det er urin, så ble sex plutselig veldig ekkelt..... :-)

For min del har det mye å gjøre med stimuleringen av g-punktet. Jeg klarer det på egenhånd med en vib også og en sjelden gang har jeg klart det kun ved klitorisstimulering, men da har jeg vært ekstremt kåt. :o)

Det skjer ikke ved klitoris-stimulering, vib har jeg aldri brukt faktisk. (og jeg er helt normal!!) Enten bakfra eller misjonær med benene over hans skuldre, det er vel også stimulering av g-punktet? Herregud, er jo så mange punkter og teknikker at det går litt i surr i det kjipe singelliv innimellom!!! :-)

Det er gjort noen undersøkelser, men desverre altfor lite. Noen viser lite rester av urin, andre viser mye.

"............................................."

Det har vært snakk om rester av urin, men det vil alltid være noen rester i urinrøret ditt. Det vil det også hos menn, så husk det neste gang du suger han da. Men sånn er kroppen laget altså. Poenget her er at en kvinnelig ejakulasjon ikke er det samme som å tisse på seg!!

Til lillemus og mary poppins. Gjør dere noe spesielt for at det skal skje eller bare skjer det? Jeg har det sånn at noen ganger bare kommer det, andre ganger ikke, men jeg finner ikke noen forskjell. Med noen kjærester skjedde det så og si hver gang, med andre skjedde det aldri. Og under ett ons en gang, så druknet vi nesten he he he

I motsetning til de fleste så skjer det kun ved klitorisorgasmer hos meg, og da med en vibrator. Det er ingenting jeg gjør for at det skal skje, det bare kommer av seg selv. :)

Annonse

Det har vært snakk om rester av urin, men det vil alltid være noen rester i urinrøret ditt. Det vil det også hos menn, så husk det neste gang du suger han da. Men sånn er kroppen laget altså. Poenget her er at en kvinnelig ejakulasjon ikke er det samme som å tisse på seg!!

Og det har garantert skjedd i løpet av historien at en kvinne eller 3 har tisset på seg under sex, det er vel noen som har klart det også!!? Men det er fortsatt ikke en kvinnelig ejakulerende orgasme!!

I motsetning til de fleste så skjer det kun ved klitorisorgasmer hos meg, og da med en vibrator. Det er ingenting jeg gjør for at det skal skje, det bare kommer av seg selv. :)

Har prøvd å teste det ut, men det var ikke lett. Ble litt revet med av nytelsen he he he. Hvis jeg noen gang skjønner tegningen så skriver jeg en avhandling om det!!!

Heh-heh. Det har ingenting med overbevisning å gjøre, men med rene fakta. Hvis du ikke er interessert i fakta, så er det selvfølgelig ikke noe poeng i å diskutere :-)

"............................................"

Forresten her presiseres det at det ikke er urin:

http://www.geocities.com/mygpunkt/ejakulasjon.html

her også:

http://www.erotikknett.no/sexleker/204.php

og her:

http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=6253

og her:

http://www.doktoronline.no/section/nosection/300256

Trenger du flere linker? :)

Skikkelig bra jobba!!!!!!!! :-)

Vi får se hva Prozak sier nå da....

Det skjer ikke ved klitoris-stimulering, vib har jeg aldri brukt faktisk. (og jeg er helt normal!!) Enten bakfra eller misjonær med benene over hans skuldre, det er vel også stimulering av g-punktet? Herregud, er jo så mange punkter og teknikker at det går litt i surr i det kjipe singelliv innimellom!!! :-)

Helt normal misjonær gjør susen så det smeller for meg! :o) Når det gjelder å sprute ja.

Med denne mannen vel å merke, ikke med tidligere sengepartnere. Jeg tror han rett og slett er skapt sånn i forhold til meg at han treffer akkurat der han skal. :o)

Annonse

Helt normal misjonær gjør susen så det smeller for meg! :o) Når det gjelder å sprute ja.

Med denne mannen vel å merke, ikke med tidligere sengepartnere. Jeg tror han rett og slett er skapt sånn i forhold til meg at han treffer akkurat der han skal. :o)

Min ene x var ganske skjev, så da funket det bakfra. Men fyrer som er gode med fingrer kan også starte ett vannfall eller 3..... Merkelig det der! Den aller første gangen det skjedde var aller første gang jeg fikk orgasme.... Det var oralsex det!

Har Prozak noen gang påstått at det er urin?

"Det er det ikke. Er det store mengder, så er det også urin som kommer ut"

Det står ikke noe om dette her på noen av de linkene jeg la ut.Jeg kan ejakulere ganske mye og er overbevist om at det ikke er urin som kommer ut. Det både lukter jeg og ser at det ikke er.

"Det er det ikke. Er det store mengder, så er det også urin som kommer ut"

Det står ikke noe om dette her på noen av de linkene jeg la ut.Jeg kan ejakulere ganske mye og er overbevist om at det ikke er urin som kommer ut. Det både lukter jeg og ser at det ikke er.

Ejakulasjonsvæsekn har en helt annen konsistens enn urin og det kan komme mengder! Det har hendt at jeg har sprutet en rekke ganger i løpet av ett samleie og da har det blitt skikkelig rotbløyte ja! Men ikke urin. Urin er helt tyntflytende som vann og gult på farge (med mindre man har drukket veldig mye vann på kort tid), ejakulasjonsvæsken er litt tykkere enn vann, glattere på en måte og blank.

Ejakulasjonsvæsekn har en helt annen konsistens enn urin og det kan komme mengder! Det har hendt at jeg har sprutet en rekke ganger i løpet av ett samleie og da har det blitt skikkelig rotbløyte ja! Men ikke urin. Urin er helt tyntflytende som vann og gult på farge (med mindre man har drukket veldig mye vann på kort tid), ejakulasjonsvæsken er litt tykkere enn vann, glattere på en måte og blank.

Ja? det er jo det jeg sier? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...