Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke linker. Jeg har kjent til dette siden før cupido begynte å skrive om det :-)

".............................................."

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• camstr

29

• Prozak

26

• Lillemus

13

• Mary Poppins

10

Mest aktive i denne tråden

Skikkelig bra jobba!!!!!!!! :-)

Vi får se hva Prozak sier nå da....

Du - dette har jeg kunnet mye om, og hatt erfaring med, siden før det ble populært å skrive om det overalt. At du forsøker å lage en krangel ut av det, får bli opp til deg. Og jeg har aldri påstått at kvinnelig ejakulat ikke eksisterer.

"..........................................."

Så da er vi enige da, at ejakulasjon hos kvinner ikke er urin :)

Selvfølgelig - det har jeg da aldri påstått. Imidlertid påstår jeg at det kan være urin-"rester" i det - både ut i fra logikk og førstehånds erfaring :-)

"............................................."

Da bør du lese "Orgasme Boken" av Katerina Janouch. Der er det en referanse til en annen bok ang "fontene-orgasmer" (som hun kaller dem!) Den boken hun referer til er; "The Yoni - Sacred Symbol of Female Creative Power" av Rufus C. Camphausen. Jeg vet hva jeg har opplevd og jeg tviler sterkt på at fyren min ville ha slikket i seg urin. Så gammel og slapp er jeg altså ikke.... :-) Men du er overbevist om at det er urin, det er ikke jeg. Urin lukter jo og det ville man jo ha merket. Og menn ejakulerer heller ikke urin, eller mener du det også???

Du viser nå, ved det du sier, at du rett og slett ikke leser hva jeg skriver. Det nytter ikke å diskutere med noen som påstår at du sier noe annet enn det du faktisk sier.

Jeg trenger ikke linker. Jeg har kjent til dette siden før cupido begynte å skrive om det :-)

".............................................."

Jeg håper du møter en jente som er så heldig av å få sånne orgasmer. Så kan du smake selv og avgjøre så hva du synes. For all del, fortell den neste dama som suger deg at hun faktisk får i seg noen rester urin når du kommer i munnen på henne, bare sånn at hun vet det.

Annonse

Det har vært snakk om rester av urin, men det vil alltid være noen rester i urinrøret ditt. Det vil det også hos menn, så husk det neste gang du suger han da. Men sånn er kroppen laget altså. Poenget her er at en kvinnelig ejakulasjon ikke er det samme som å tisse på seg!!

"så husk det neste gang du suger han da"

Unnskyld, men er du dum?

Du - dette har jeg kunnet mye om, og hatt erfaring med, siden før det ble populært å skrive om det overalt. At du forsøker å lage en krangel ut av det, får bli opp til deg. Og jeg har aldri påstått at kvinnelig ejakulat ikke eksisterer.

"..........................................."

Lage en krangel? Trodde dette var en diskusjon er ikke tilhenger av å krangle. Jeg har bare forsøkt å motargumentere påstandene dine med valide argumenter. Hårsår i dag?

Jeg håper du møter en jente som er så heldig av å få sånne orgasmer. Så kan du smake selv og avgjøre så hva du synes. For all del, fortell den neste dama som suger deg at hun faktisk får i seg noen rester urin når du kommer i munnen på henne, bare sånn at hun vet det.

Å herregud, kan du ikke bare kutte ut med tullpratet ditt? Jeg har sagt flere ganger at jeg har førstehåndserfaring med dette, i tillegg til å ha lest om det sannsynligvis før du hørte om det. Og så kommer du med en slik uttalelse om at "hvis jeg noengang opplever det"? *Rister på hodet*

Lage en krangel? Trodde dette var en diskusjon er ikke tilhenger av å krangle. Jeg har bare forsøkt å motargumentere påstandene dine med valide argumenter. Hårsår i dag?

Nei, du har ikke motargumentert en eneste av utsagnene mine. Det du imidlertid har gjort, har vært å rava i vei om ting jeg skal ha skrevet, som jeg aldri har skrevet. Ergo, null poeng å diskutere. Første bud er at man faktisk klarer å holde fokus på saken, og ikke begynne å dikte opp ut fra egen fantasi.

"............................................"

Å herregud, kan du ikke bare kutte ut med tullpratet ditt? Jeg har sagt flere ganger at jeg har førstehåndserfaring med dette, i tillegg til å ha lest om det sannsynligvis før du hørte om det. Og så kommer du med en slik uttalelse om at "hvis jeg noengang opplever det"? *Rister på hodet*

Hvis du har forhåndserfaring med det og forskning sier at det ikke er urin, da er svaret enkelt. Du har opplevd en som har urinert under sex- akten. Raver i vei? Prøv heller en gang til å være saklig om hva du i utgangspunktet mente, ustedenfor å gjøre dette personifisert. Så skal jeg svare like saklig.

Annonse

Hvis du har forhåndserfaring med det og forskning sier at det ikke er urin, da er svaret enkelt. Du har opplevd en som har urinert under sex- akten. Raver i vei? Prøv heller en gang til å være saklig om hva du i utgangspunktet mente, ustedenfor å gjøre dette personifisert. Så skal jeg svare like saklig.

Det er umulig å ikke kommentere deg som person når du gjentatte ganger kommer med påstander om ting jeg skal ha sagt, som jeg ikke har sagt. For siste gang: Jeg har aldri sagt at kvinnelig ejakulat er urin. Tvert imot.

Hvert eneste utsagn fra deg til nå ha vært basert på noe på påståt at jeg sier, men som jeg aldri har sagt. Og så topper du det ved å skrive som om jeg er kvinne? Beklager, jeg kan ikke annet enn le.

Forøvrig - du er kvinne, er du ikke? Hvor mange kvinner har du førstehåndserfaring med, som gjør at du kan uttale seg om mine erfaringer?

"........................................."

"Det er det ikke. Er det store mengder, så er det også urin som kommer ut"

Det står ikke noe om dette her på noen av de linkene jeg la ut.Jeg kan ejakulere ganske mye og er overbevist om at det ikke er urin som kommer ut. Det både lukter jeg og ser at det ikke er.

Jeg trodde da vitterlig det var unødvendig å presisere at med at det også kommer urin, så betyr ikke det at man tisser på seg samtidig? Er det ikke elementær kunnskap at man ikke kan tisse samtidig som man har orgasme? (Nå er forøvrig ikke ejakulering og orgasme samme sak, men)

Er godt mulig. Har aldri målt iq`en min, men er vel midt på treet. Men er logisk tenkende og til tider litt vel følelsesmessig tenkende.

Hva med å bruke den logiske tenkingen til å kommentere det som blir sagt, da - i stedet for å kommentere ting du ser ut til å dikte opp selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...