Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner absolutt problemet ditt, og jeg tviler på at det er sprutorgasme. Iallefall er det ikke det for min del.Jeg har nok det sammme problemet somd eg. Når gutten tar opp fotn min eller tar meg bakfra så er det nesen ikke til å holde ut. Mang en gang har jeg vært nødt til å avlute samleiet, men med en gang det stopper så må jeg ike på do lenger. Og grunne til at jeg tviler strekt på at det er en sprutorgasme er pga at det er ubehageli, ingenting som skulle mintes om å være godt til å bygge seg opp til en orgasme. Det eneste jeg nyter evd et samleie er ved forspillet år gutten ikke er inni meg. får du også tissetrang når gutten fingrer deg? Jeg tror nok det bare ligger psykisk, men hvordan skal man få det bort? Det er nok bare en løsning å snakke med han å ta tiden til hjelp, men det er vanskleig. Jeg har enda ikke turt tidkigere å tatt et slikt steg.

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• camstr

29

• Prozak

26

• Lillemus

13

• Mary Poppins

10

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...