morella Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg skjønner absolutt problemet ditt, og jeg tviler på at det er sprutorgasme. Iallefall er det ikke det for min del.Jeg har nok det sammme problemet somd eg. Når gutten tar opp fotn min eller tar meg bakfra så er det nesen ikke til å holde ut. Mang en gang har jeg vært nødt til å avlute samleiet, men med en gang det stopper så må jeg ike på do lenger. Og grunne til at jeg tviler strekt på at det er en sprutorgasme er pga at det er ubehageli, ingenting som skulle mintes om å være godt til å bygge seg opp til en orgasme. Det eneste jeg nyter evd et samleie er ved forspillet år gutten ikke er inni meg. får du også tissetrang når gutten fingrer deg? Jeg tror nok det bare ligger psykisk, men hvordan skal man få det bort? Det er nok bare en løsning å snakke med han å ta tiden til hjelp, men det er vanskleig. Jeg har enda ikke turt tidkigere å tatt et slikt steg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214827-tissetrang-ved-samleie/page/6/#findComment-1864624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.