Gå til innhold

Overføre bilder fra pc til mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Milla83
Skrevet

Jeg overfører mp3 filer fra pc til mobil via bluetooth,men når jeg prøvde med bilder så gikk det ikke. Er det noen som vet hvordan man gjør det?

Fortsetter under...

Skrevet

Høyreklikk oppå bildet, velg send til, velg bluetooth, velg den mobilen du skal sende bildet til. Ferdig!

Gjest Milla83
Skrevet

Høyreklikk oppå bildet, velg send til, velg bluetooth, velg den mobilen du skal sende bildet til. Ferdig!

Det kommer bare opp beskjed om at det har skjedd en feil ved overføring av fil. Samme hvilke bilder og hvilken tlf jeg sender til.

Er bildene for store? Derfor det ikke går?

Skrevet

Det kommer bare opp beskjed om at det har skjedd en feil ved overføring av fil. Samme hvilke bilder og hvilken tlf jeg sender til.

Du må finne ut hvilken filformat mobilen din støtter, mest sannsynlig jpeg-filer.

Bildet må være av samme filtype. Har bildet annen filformat, så kan du endre dette når du lagrer bildet på pc´n din.

Gjest Milla83
Skrevet

Du må finne ut hvilken filformat mobilen din støtter, mest sannsynlig jpeg-filer.

Bildet må være av samme filtype. Har bildet annen filformat, så kan du endre dette når du lagrer bildet på pc´n din.

Bildet er jpeg format,men det går likevel ikke

Skrevet

du må først slå på bluetooth eller ir på telefonen din

Annonse

Gjest Milla83
Skrevet

du må først slå på bluetooth eller ir på telefonen din

Det har jeg jo ¨gjort. Det går helt fint å overføre sanger ,men ikke bilder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...