Gå til innhold

Brasseriet 45 - borte?

Anbefalte innlegg

Gjest gjenforening
Skrevet

I mine studentdager vanka vi på Brasseriet, men nå finner jeg ikke Brasseriet i gule sider. (Bor litt langt unna nå, så jeg har ikke vært i Oslo på åååååååååååår) Er den nedlagt?

Er det noen som i så fall kan anbefale noen spisesteder i Oslo som har grei pris????

Skrevet

Tror det har blitt hard rock cafe der brasseri 45 lå, uten at jeg er helt sikker.

Skrevet

jeg trodde også de var borte, men så et eller annet med noe tilsvarende navn i stortingsgata, enten over gant-store'n eller i nærheten der. i alle fall i andre etasjen, på et hjørne der.

• 4 uker senere...
Gjest gjenforening
Skrevet

Brasseriet 45 har flyttet til Stortingsgt.20!

Takk skal du ha. Vi skal møtes om ei uke, så svaret ditt kom i grevens tid.... Hvordan fant du dette spørsmålet, egentlig??? Ble posta for en mnd siden......

Skrevet

Takk skal du ha. Vi skal møtes om ei uke, så svaret ditt kom i grevens tid.... Hvordan fant du dette spørsmålet, egentlig??? Ble posta for en mnd siden......

Det var helt tilfeldig... Jeg lette selv etter Brasserie 45 og googlet, tror jeg... Jeg var der på lørdag. Det var god mat og koselig som alltid. Tlf. dit er: 22 41 34 00 hvis du vil reservere bord og hjemmesiden er www.brasserie45.no Merk deg at Brasserie skrives uten t på slutten.

Gjest gjenforening
Skrevet

Det var helt tilfeldig... Jeg lette selv etter Brasserie 45 og googlet, tror jeg... Jeg var der på lørdag. Det var god mat og koselig som alltid. Tlf. dit er: 22 41 34 00 hvis du vil reservere bord og hjemmesiden er www.brasserie45.no Merk deg at Brasserie skrives uten t på slutten.

Tusen hjertlig. Supert!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...