Gå til innhold

Jeg klarte førerprøven for klasse D!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!

Det var tidlig opp i morges, og dårlig søvn i natt. Jeg var nervøs, og ble mer og mer nervøs utover dagen. Jeg hadde to kjøretimer før jeg kjørte opp klokka tolv.

Jeg klarte å kjøre _feil_ vei da jeg skulle bort til der jeg skulle kjøre opp - men jeg rakk det likevel heldigvis.

Oppgaven min ble å vise alle nødutgangene i bussen - jeg slapp å legge på kjetting, tross været.

Etter en 50 min kjøretur i land og by - fikk jeg beskjed om at jeg hadde bestått og han hadde bare et par småting å påpeke.

Så selv om det var dårlig vær - var det litt til min fordel også, jeg kunne ta det med ro og tenke meg ekstra godt om for alle tingene jeg gjorde.

Så nå er jeg bussjåfør, hurra!

Gratulasjoner mottas med takk :-D

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

21

• Mista nikket

2

• Reg@l

2

• hare1365380455

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Se det, plutselig ble det utrygt på veiene der du bor ;) Neida, GRATULERER kjempemasse!

Du er flink vettu`

Skrevet

Gratulere. Du mestret også det dårlige føret. Da er du kanskje t.o.m. bedre sjåfør enn mange andre.

laguna1365380434
Skrevet

Så kult! :-) Gratulerer så masse, og kos deg med lappen din!

Annonse

Skrevet

Gratulerer!

Alle sammen nå: "En buss-sjåfør, en buss-sjåfør, det er en Patsi med godt humør!"

;o)

Skrevet

Gratulerer! Skal du begynne å jobbe som bussjåfør straks. Jeg har sett en jente eller to kjøre buss her jeg bor, men jeg har merkelig bare kjørt med mannlige sjåfører.

Skrevet

Gratulerer så mye fra en annen kvinnelig bussjåfør :-)

Skrevet

Gratulerer så mye fra en annen kvinnelig bussjåfør :-)

Takk takk, så moro :-) Trives du som bussjåfør da?

Annonse

Skrevet

Gratulerer! Skal du begynne å jobbe som bussjåfør straks. Jeg har sett en jente eller to kjøre buss her jeg bor, men jeg har merkelig bare kjørt med mannlige sjåfører.

Takk :-)

Jeg begynner nok ikke rett i full jobb, for jeg har fire små barn - men jeg kommer til å ringe de nærmeste busselskapene og spørre om de vil ha meg på en vikarliste, slik at jeg får holdt kjøringa litt "ved like" :-)

Skrevet

Gratulere så mye! Du er flink! :D

Takk takk :-)

*bukker*

Skrevet

Gratulerer!

Alle sammen nå: "En buss-sjåfør, en buss-sjåfør, det er en Patsi med godt humør!"

;o)

Hehe, takk :-)

Ja, nå er humøret på topp - så jeg kan stemme i den sangen :-)

Skrevet

Så kult! :-) Gratulerer så masse, og kos deg med lappen din!

Ja, nå skal jeg senke skuldrene og kose meg med bokstaven i lappen som _ikke_ min mann har, hehe :-)

Skrevet

Gratulere. Du mestret også det dårlige føret. Da er du kanskje t.o.m. bedre sjåfør enn mange andre.

Jeg ønsker i hvert fall ikke å bli liggende i en grøft en plass - da kjører jeg heller litt sent...

Skrevet

Så bra:-)

Gratulerer med lappen:-)

Takk :-) Kjempedeilig å være ferdig! *senke skuldrene*

Skrevet

Se det, plutselig ble det utrygt på veiene der du bor ;) Neida, GRATULERER kjempemasse!

Du er flink vettu`

Hehe, takk :-)

Ang. utrygge veier - jeg er i hvert fall glad jeg ikke trenger å kjøre noe mer i _kveld_, det er jo totalt kaos på veiene. Møtte nettopp en semitrailer som lå i grøfta...

*sitter inne med varme tøfler og et kakestykke og ser på snøkaoset utenfor*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...